280 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Udtalelse i ansøgning - hvor? Udtalelse i ansøgning - hvor?

Som jeg tidligere har i nævnt i forummet arbejder jeg på at skrive en ansøgning. Den er nu næsten færdig - jeg mangler blot at vedhæfte den anbefaling jeg har fået af min tidligere chef. Men hvor sætter man den ind henne? I cv'et, eller på en helt ny side man kalder anbefalinger? - det er en scanning af det papir anbefalingen står på. Har absolut ingen erfaring med at have anbefalinger med i en ansøgning, så er lidt lost smiley

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• I need someone for the connection of (Induction Stove, Oven, Washing Machine, Dryer, dishwasher) 1.000 kr.
  • Grave arbejde 5.000 kr.
  • Havearbejde 1.000 kr.
  • Installation af kombi/vaskemaskine til kraftstrøm og afløb. 500 kr.
  • Klippet hæk . Fælde 3 små træer 2.550 kr.
  • Tilslutning af gaskomfur 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udtalelse i ansøgning - hvor?
  • Maria FL
    Maria FL Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 298
    #1   14. jun 2014 du vedlægger den som et bilag, på dit cv eller ansøgning skriver du under bilag at den er vedlagt

• #2   14. jun 2014 Jeg har i selve ansøgningen skrevet Bilag: CV - skal jeg så skrive Bilag1: CV, Bilag2: Anbefaling ?

• #3   14. jun 2014 Nu bliver jeg helt i tvivl efter at have læst lidt rundt på nettet. Jeg skriver i word. Skriver jeg èt samlet dokument hvoraf den første side består af mit dokument, den næste min ansøgning og det tredje min anbefaling, eller opretter jeg 3 forskellige dokumenter og sender dem seperat i èn mail til ansøgningstedet?

• #4   14. jun 2014 3 forskellige dokumenter

• #6   15. jun 2014 Det er nemlig også lidt min tanke - at hvis de skal sidde og åbne 3 forskellige filer, så kan det være de ikke bliver set og dermed ikke bliver taget i betragtning. Jeg tænker at have en side med ansøgning, efterfulgt af cv og til slut en side med min anbefaling - samlet i ét word dokument. Men jeg ved ikke hvad der er rigtigt og forkert at gøre?

• #8   15. jun 2014 Du skal sende det i en pdf fil. Ellers risikerer du, at de kan læse noget af det, hvis du bruger en font de ikke har eller de bruger en ældre udgave af word end du gør. Så eksporter den som pdf.

Kommentér på:
Udtalelse i ansøgning - hvor?

Annonce