{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.388 visninger | Oprettet:

Efterskole med hund (agility) {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley
Nu er det jo så at jeg skal til at tænke på efterskole, og jeg interesser mig meget for agility.

Så kender i nogen efterskoler hvor man må have egen hund med, og så have agility som linjefag, evt. nogle i kan anbefale? Det ville også være fedt, hvis der var en efterskole der sådan kun handlede om hund og agility.

Kh Signe (Petrines 13-årige lillesøster)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterskole med hund (agility)
  • #1   17. jun 2014 Tror ikke der findes sådanne efterskoler, desværre!
    Men jeg aner det ikke!

• #4   17. jun 2014 ej hvor lyder det fedt!
    kunne jeg skrue tiden tilbage, var det da der jeg havde taget på efterskole smiley

• #6   17. jun 2014 synes måske det er lidt synd for hunden, at den skal bo på 'pension' i et helt år, det er alligevel mange timer den er adskilt fra ejer...

• #7   17. jun 2014 Jeg synes også det lyder helt vildt fedt og mange unge hundeelskende mennesker ville elske at have hunden med på efterskole....men, det er efter min mening slet ikke det efterskole handler om.

Efterskole handler om samvær med andre mennesker og at knytte kontakter med jævnaldrende, samtidig det selvfølgelig handler om at gå i skole.

En hund passer ikke ind på en efterskole og det liv der leves der.

• #8   17. jun 2014 Jeg synes ideen er fremragende, og jeg kan godt forstå at sådanne skoler dukker op -men jeg ville godt nok være ked af at byde min hund livet i "pension" et helt år.

Der er jo weekender hvor man måske er hjemme med kammerater e.l. hvor hunden ikke kan komme med, så må den sidde i "pensionen" og passe sig selv (med opsyn af andre elever håber jeg), og generelt foregår der jo en del i løbet af sådan en almindelig efterskole-dag, hvor hunden ikke er deltager...
    Jeg er ikke som sådan imod at hunde bor i hundegårde o.,l. men gør de det, kræver det meget af ejeren i forhold til at være sammen med hunden når man har fri. Og jeg har svært ved at se efterskolelivet kombineret med tilstrækkeligt meget "hundetid"

-jeg håber jeg tager fejl og at det foregår på en helt anden måde end jeg umiddelbart forestiller mig. Men udfra hvad jeg har kunnet læse på efterskole-hjemmesider, ville jeg ikke sende min hund afsted til sådan et liv i et års tid eller to

• #10   17. jun 2014 Vittrup er lukket, så man kan ikke længere komme på efterskole med hunden. Heldigvis vil jeg nu synes...

• #12   18. jun 2014 Julie -der er/har været andre steder med hund. Det har nemlig været debatteret før, og der var nævnt et par stykker mere, men kan sgutte huske hvilke

• #13   18. jun 2014 Jeg gik på Vittrup Efterskole, og selve idéen med at have hund med, var god nok!
    Men jeg ville aldrig nogensinde byde min hund det..
    Havde forholdene været anderledes, eks. at hundene ikke boede i bure i et "hundehus", havde jeg helt sikkert overvejet det, hvis det var nu! smiley
    Jeg har desværre ikke hørt om andre efterskoler, hvor man måtte have hund med, desværre..

• #14   18. jun 2014 Michelle: du har ret. Man må også tage sin jagthund med til jagtlinjen på Helgenæs. Men som artiklen siger, så er der ikke andre med familiehunde.

Kommentér på:
Efterskole med hund (agility)

Annonce