14. aug 2012 Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.819
God campingplads - Sjælland {{forumTopicSubject}}
Hej HG,
Jeg ved ikke hvor mange campingmennesker der er herinde, men ville lige gøre et forsøg.
Min kæreste og jeg vil gerne på en mini teltferie fra fredag til søndag næste weekend, og meget gerne på Sjælland.
Det er uden hund og i almindeligt telt.
Vi vil gerne finde en hyggelig campingplads tæt på vandet og med mulighed for nogle gode gåture i naturen
Og helst ikke alt for langt væk fra København.
Jeg har tænkt lidt oppe i nærheden af Gilleleje, men ved ikke om der ligger nogle anbefalelsesværdige pladser deroppe af. Og så ved jeg heller ikke om det er til at få plads så sent. Men er meget åben for andre steder, bare helst ikke mere end en times kørsel fra København
Jeg håber der sidder nogle kloge hoveder derude der kender nogle gode steder
Petra
maj 2008
Følger: 30 Følgere: 40 Hunde: 3 Emner: 67 Svar: 3.349
http://www.dk-camp.dk/artikel/campingpladser-sjaelland.html
Jeg interesserer mig ikke for camping, så jeg er ikke så meget inde i det
aug 2007
Følger: 50 Følgere: 84 Hunde: 9 Emner: 524 Svar: 12.759
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.819
Det må så være dagsgæstpris+overnatningsgebyr+pladsgebyr eller?
Jeg er ikke så rutineret udi camping uden min vante camper familie, normalt er jeg ikke med til at planlægge
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 9 Emner: 24 Svar: 3.178
I skal selv betale overnatningsgebyr, pladsgebyr og evt. strøm.
Hvad med Helsingør http://helsingorcamping.dk/ - både strand og en spændende by at besøge.
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.819
Jeg vil kigge på Helsingør camping
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 9 Emner: 24 Svar: 3.178
Hvis det er den, så er det en rigtig lækker campingplads. Et væld af faciliteter både for børn og voksne, rent og velfungerende og dygtigt og imødekommende personale, dejlig strand og et skønt naturområde at udforske.
Eneste men er prisen, vi kommer der kun udenfor sæsonen, jeg vil simpelthen ikke betale de priser, når vi to voksne regulært set ikke benytter os af ret meget andet end badefaciliteterne. Men skønt område (inkl. indhegnet hundeskov) at trave rundt i med hundene.
God campingplads - Sjælland