2.327 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Lav selv agility forhindringer Lav selv agility forhindringer

Kan man købe maling og derefter komme sand fra sandkassen i og bruge det til feks. A-bræt?

Jeg skal til at lave mine egne forhindringer til agility(A-bræt, vippe og balance), dertil skal jeg bruge det skridsikre man har på forhindringerne, altså gummibelægning, men har ringet derind og de ville mene at det ville blive alt for dyrt, men at jeg kunne bruge gummi plader. Skrev til de næste med gummi plader(AAG), der forslog mig, finrillet måtter, som jeg egentlig også tror jeg kommer til at bruge, hvis min ide ikke kan bruges.
Hvad mener i, kan man bruge maling med sand i?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lav selv agility forhindringer
  • #2   11. jul 2014 Det med grus var en god ide! Hvis de blev slidt ned, ville jeg nok give det samme tur året efter. smiley

• #3   11. jul 2014 Jeg havde i mange år min egen AG-bane og en del af vedligeholdet var at male A-bræt, balance og vippe med maling med grus i. Det fungerede fint, men ja, det bliver slidt af med tiden og skal genopfriskes med et par års mellemrum.

• #4   11. jul 2014 Det lyder godt Mette! Så må jeg igang, vil du mene at man skal bruge en dyr maling? smiley

• #5   11. jul 2014 Vi brugte også grus til at vedligeholde forhindringerne i vores klub, før vi så fik sådan nogle smarte aluminiumsforhindringer hvor der er gummibelægning på smiley Tror det virker fint, også hvis det kun er til hjemmebrug smiley
    Men hvor fedt at du selv kan lave forhindringerne! Gad sgu godt have mit eget A-bræt herhjemme, men uuuh det er lidt dyrt at købe et og tror ikke liiiige jeg kender nogen der ville være villige til at lave et til mig, hehe smiley

• #6   11. jul 2014 Ja, det er super dyrt! Min far er håndværker, så han kan heldigvis hjælpe, hvis grus er godt nok, så er det jo bedre med det, end at betale 1000 kr, for gummimåtter, som måske ikke har samme virkning, så tror jeg hopper ud i det med maling og grus. smiley

• #7   11. jul 2014 Ih, er da slet ikke misundelig smiley Men ja, vil mene at det har samme virkning, self bliver det slidt med tiden, men nu tvivler jeg så på at du vil bruge dem lige så meget som en hel klub smiley Men god arbejdslyst, og hvis du vil, kan du vel lige smide et billede af resultatet op bagefter! smiley

• #8   11. jul 2014 Skal prøve at huske på det, men der går nok lige noget tid! smiley

• #9   11. jul 2014 Jeg brugte en forholdsvis dyr oliebaseret maling.

• #10   11. jul 2014 Er der ikke risiko for at gruset vil skære hundens poter? Måske kan du bruge tagpap eller et stykke gulvtæppe i stedet?

• #11   11. jul 2014 Jeg ville dæleme ikke turde putte grus på! Vi bruger noget fint sand, og det er lige hårdt nok ved poterne.

Problemet med grus er jo at det er en blanding af sand og småsten.

For sand gælder det at partikler ikke er større end ca. 2 mm, i grus kan de være op til 20 mm. Så jeg ville, hvis det er det man gerne vil have på finde noget meget fint sand.

• #12   11. jul 2014 Brug tagpap og så mal det i en lys farve, da den sorte hurtig bliver for varm

• Jonathan N
    Jonathan N Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #13   31. aug 2014 Nu er det et gammelt opslag - men hvem af jer har brugt sand og maling?

Kommentér på:
Lav selv agility forhindringer

Annonce