7.085 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Lav selv agility udstyr. Lav selv agility udstyr.

hej, jeg ved ikke om dette er det rigtige forum at putte det ind i men har i nogle ideer til hvordan man selv laver agility udstyr...

har en hvalp på 16-17 uger, så det skal ikke være spring..
Men det kunne E.v.t være
- tunnel
- balance bom
- jeg ved ikke hvad den hedder men sådan en der går, op, hen og ned.
- slalom...

så skriv det lige, det er da sjovere at lave det selv end at købe det(dyrt)
men hvis i har en hjemmeside hvor det er meget billigt ville det også være dejligt.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lav selv agility udstyr.
  • #1   6. dec 2009 Jeg er ikke helt sikker på hvad det er du mener, men har du brug for det, så har jeg nogle "pinde" liggende, som man kan lave slalom bane med. De har vidst nogle år på bagen, men hende jeg købte dem af i sin tid, havde ikke brugt dem ret meget, og jeg har slet ikke brugt dem.

Hvis du er intra. i dem, kan du jo lige sende en pb smiley

• #2   6. dec 2009 slalom er også en af de ting man helst ikke skal lave med sin hvalp

• #3   6. dec 2009 hvorfor ikke det??

• #4   6. dec 2009 de vrid de på den måde laver i ryggen er ikke sundt for en hund der stadig vokser.

• #5   6. dec 2009 Det eneste jeg kan anbefale at du laver med din hund i DEN retning er fremadsending, pose og tunnel.

Balancen er hunden SLET ikke fysisk klar til endnu. Og her skal man søreme vide hvad man gør.

Slalom giver hundene nogle vrid i kroppen og her skal hunden være færdigudviklet.

• #6   6. dec 2009 Vent til han er en 6-8 måneder og meld dig på et hvalpe-agility hold. Nu ved jeg ikke hvor du bor, men der er en meget dygtig træner i Hedensted der udbyder det - der har jeg elv gået til hvalpeagility - ellers ved jeg også at hundehotellet i Hadsten tilbyder det...

Agility er en superskøn og sjv sport - men det er også en hård belastning for hunden og absolut ikke noget man selv skal eksperimentere med hjemme i baghaven, hvis man ikke ved man gør...

Hvalpeagility er uden forhindringer af nogen art - det handler mest af alt om samabejdet mellem hund og fører. Derudover trænes felt-arbejde, sit & bliv, at lære at stå på ustabilt underlag, at hvalpen lærer den har 4 ben ;-), fremadsendelse og dirrigering på afstand...

• #7   6. dec 2009 i Odder dch har vi også sandkasse hold

en anden ting er jo at hunden skal være så lydig at den ikke løber væk

• #8   6. dec 2009 Den skal blot lære at være lydig, blve sendt frmad, gå gennem tunnel og lignende. Ikke slalom, balance, vippe og A. Det kan en hvalp ikke tåle.....

• #9   17. dec 2009 Tror det er smartest at vente til den er gammel nok. Og så træne lydighed istedet.

Kommentér på:
Lav selv agility udstyr.

Annonce