{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SE LIGE EN FED TRÅD FRA 2008 ....
  • #1   18. jul 2014 Uhygge på HG! smiley

Min moster (mors storesøster) eeelsker at fortælle min mor uhyggelige historier og hun hopper stadigvæk på dem (de er hhv. 71 og 73 år i dag). Kan huske at vi besøgte familien i sydøst Asien da jeg var 13 år gammel og min moster havde fortalt min mor spøgelseshistorier hele dagen. Der blev jeg vækket midt om natten. Det var min mor som ville høre om jeg skulle på toilet! smiley

Det skulle jeg ikke, men jeg måtte pænt følge med at vente udenfor døren indtil hun var færdig for hun turde ikke gå de 5-6 meter alene.

• #2   18. jul 2014 Lige en go' en ...... nu jeg sidder her alligevel .....
    ....................................................................................

Den gamle far , der boede langt ude på landet , skrev til sin eneste søn, der sad i fængsel..........
    " Jeg orker ikke grave haven i år, men jeg ved jo du ville gøre det for mig , hvis du var her "
    Få dage efter skrev sønnen tilbage.....
    " Du må endelig ikke grave i haven , det er jo der pengene fra røveriet ligger begravet "
    Dagen efter kom Politiet og gravede HELE haven op... uden at finde noget.....
    Så skrev sønnen igen til sin far....
    " SÅDAN far...... Det var det bedste jeg kunne gøre herfra " ...........
    .................................................................................................
    Ha ha ha ... smiley

• #3   18. jul 2014 LOOOL Bitten. Den tror jeg at jeg vil bruge! smiley
    Er sikker på at der ligger noget et eller andet sted under jorden i min baghave - Jeg vil i hvert fald gerne have sået græs, lagt fliser og lavet bede bagefter smiley

• #4   18. jul 2014 P.S. Ja fed tråd der. Vistnok lige i starten af min "karrierre" herinde, så har ikke læst den før. Tak! smiley

Sjovt, når der ikke er tal ved de der "thumbs up" ha ha

• #5   18. jul 2014 Bliver da både i godt humør samt skræmt fra vid og sans af den tråd - tak for underholdningen smiley

• #6   18. jul 2014 Cool tråd!
    Tak for lidt underholdning smiley

• #7   18. jul 2014 Sådan en tråd ville jeg gerne have igen smiley

• #10   19. jul 2014 sjov tråd... min bedstemor døde for ca 1 år siden og hvis jeg leder efet noget jeg ikke kan finde så sinder jeg altid noget jeg har som min bedstemor har eid , og når jeg skal lægge det tilbage hvor det hører til , så finder jeg altid hva jeg leder efter hvor den ting som hørte til min bedstemor skla være ( og ja det ligger helt forkert plads ) så nogen ganger så siger jeg højt " bedstemor hvor er +++++ og det neste plads jeg tenker er det jeg ser efter hihi... men ja jeg er glad hun er ved mig og følger med da jeg savner hende meget . hun er jo min bedstmor som betyder meget for mig , fantastisk menneske var hun også --- glad hun fremdeles er ved mig smiley jeg har ikke troed på sådan tidligere , men min hun har vist hun er ved mig mange ganger smiley

Kommentér på:
SE LIGE EN FED TRÅD FRA 2008 ....

Annonce