1.018 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

UPS og modtagelse UPS og modtagelse

Håber at kunne få lidt feed-back fra jer i den her lidt underlige situation..

Jeg har ventet en pakke fra England meget længe. Pakken blev oprindeligt returneret til England pga forkert adresse, men da jeg fik en mail med den oprindelige adresse, kunne jeg kun konstatere, at adressen var rigtig.
De har så forsøgt sig igen, denne gang med UPS. Og jeg har så ikke været hjemme pga ferie i Jylland (bor i KBH). I og med jeg ikke har modtaget pakken, og intet havde hørt, prøvede jeg her til aften at tracke pakken på UPS' hjemmeside.

Og minsandten om ikke pakken står som leveret?! Og på kvitteringen står at en SABRINA har underskrevet for pakken? Hverken jeg eller min roomie hedder Sabrina, jeg ved godt nok ikke, om der er en Sabrina i opgangen, som måske (man kan kun håbe) har taget imod pakken for at levere den tilbage til mig på et tidspunkt...
MEN hvordan kan UPS bare udlevere en pakke til en person, som pakken ikke er adresseret til, og som ikke engang står registreret på adressen??

En helt anden ting er, hvad gør jeg nu? Hvis pakken er udleveret af pakkefirmaet til en forkert person, hvordan står jeg så? Og hvem kontakter jeg? Og ikke mindst: hvad med min pakke/mine penge?? Det er alligvel vel over 1000,- der er tale om...

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  UPS og modtagelse
  • #1   19. jul 2014 Jeg ville gøre følgende:
    - Sætte en seddel op i omgangen, om der bor en Sabrina der har modtaget en pakke fra UPS, addresseret til dig.
    - Kontakte UPS kundeservice mandag, forklare situationen og høre ad, hvad de gør i sådanne situationer.
    - Kontalte siden hvor det er bestilt fra og forklare situationen..

og.. så vente og se hvad der sker. Jeg aner intet om hvor du står. men ja. sådan ville jeg gøre i sådan en situation. smiley

• #2   19. jul 2014 Kan du ikke se navne op beboerne i opgangen, nede ved indgangen?

• #3   19. jul 2014 Tosserne: Tak for gode råd, midt i mit lille panikanfald her smiley Det vil jeg gøre!

Rikke: Nej, det er ejerlejligheder, hvor hovedparten er lejet ud, så nogle postkasser har kun ejers navn på og umiddelbart har de faktisk også kun efternavn på... Og jeg har netop ikke personens efternavn, da der kun står "sabrina" smiley

• #4   19. jul 2014 Så ville jeg også prøve at hænge en seddel op i opgangen, og så kontakte UPS mandag. Kan du se om det er rette adresse det skulle være leveret til?

• #5   19. jul 2014 Det er sket for mig at det har set ud som om pakken er blevet leveret og en eller anden har skrevet under, men hvor det så har vist sig at UPS stadigvæk har pakken.

Jeg har generelt kun gode oplevelser med UPS. Selv de ganske få gange hvor de har klokket i det har de sørget for at rette fejlen med det samme - uden at jeg faktisk har skulle løfte en finger, og så er de rigtig søde at snakke med.

DHL derimod... puha.

• #6   19. jul 2014 Rikke: nej, der står ikke lige umiddelbart hvilken adresse de har leveret til..

MI: tak, det beroliger mulig meget smiley Jeg har aldrig haft problemer med UPS, så jeg aner ik hvordan de er at danse med, når de opstår.. smiley
    Men det lyder godt!

• #7   19. jul 2014 Jeg ville helt sikkert ringe til UPS på mandag, og bede om at få fulde navn på modtageren af pakken.

• #10   20. jul 2014 Ej UPS leverer nu altså også til private.... smiley

Men ring du bare til UPS i morgen, og spørg, hvor den er leveret, for det er ikke dig der har skrevet under....
    De laver nogle ret kinky brølere en gang imellem, men de er til at snakke med for det meste.... smiley

(bruger dem en del via mit job)

• #11   20. jul 2014 Jeg ville såmen bare kontakte det firma jeg havde købt varen ved, det er deres problem ikke dit;) de skal sørge for at levere varen.

• #12   20. jul 2014 Det kan du så have ret i Bodil.... Det er dem der skal slås med UPS...
    De burde sende en ny vare, og så tage kampen om erstatning med UPS bagefter.....
    Det er sådan vi plejer at gøre.... smiley

• #18   20. jul 2014 Trine G: Der er altså ikke mangelfuld skiltning på min adresse. Vi har navne (fx. A.Skibsted ved mig) på både dørtlf og postkasser.
    Derudover vil jeg da påstå at jeg ikke bor i opgangen, så hvis reglerne lyder at pakken skal afleveres til døren, så hedder det altså 3.tv her. Så UPS kan da fx ikke bare smide pakken ind ad gadedøren og sige "SÅ, nu er pakken leveret", det går da ikke smiley

MEN jeg kan berolige alle! (Mig selv inklusive!) En kæreste til en beboer i opgangen havde taget imod pakken i tirsdags, de har forsøgt at få fat på mig, men da jeg først kom hjem igår aftes, kom jeg først i kontakt med dem i morges. Pakken er nu vel ankommet i mit hjem smiley Men tak for alle jeres gode råd! smiley

Kommentér på:
UPS og modtagelse

Annonce