UPS og modtagelse UPS og modtagelse
Håber at kunne få lidt feed-back fra jer i den her lidt underlige situation..
Jeg har ventet en pakke fra England meget længe. Pakken blev oprindeligt returneret til England pga forkert adresse, men da jeg fik en mail med den oprindelige adresse, kunne jeg kun konstatere, at adressen var rigtig.
De har så forsøgt sig igen, denne gang med UPS. Og jeg har så ikke været hjemme pga ferie i Jylland (bor i KBH). I og med jeg ikke har modtaget pakken, og intet havde hørt, prøvede jeg her til aften at tracke pakken på UPS' hjemmeside.
Og minsandten om ikke pakken står som leveret?! Og på kvitteringen står at en SABRINA har underskrevet for pakken? Hverken jeg eller min roomie hedder Sabrina, jeg ved godt nok ikke, om der er en Sabrina i opgangen, som måske (man kan kun håbe) har taget imod pakken for at levere den tilbage til mig på et tidspunkt...
MEN hvordan kan UPS bare udlevere en pakke til en person, som pakken ikke er adresseret til, og som ikke engang står registreret på adressen??
En helt anden ting er, hvad gør jeg nu? Hvis pakken er udleveret af pakkefirmaet til en forkert person, hvordan står jeg så? Og hvem kontakter jeg? Og ikke mindst: hvad med min pakke/mine penge?? Det er alligvel vel over 1000,- der er tale om...
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 1.105
- Sætte en seddel op i omgangen, om der bor en Sabrina der har modtaget en pakke fra UPS, addresseret til dig.
- Kontakte UPS kundeservice mandag, forklare situationen og høre ad, hvad de gør i sådanne situationer.
- Kontalte siden hvor det er bestilt fra og forklare situationen..
og.. så vente og se hvad der sker. Jeg aner intet om hvor du står. men ja. sådan ville jeg gøre i sådan en situation.
aug 2013
Følger: 11 Følgere: 74 Hunde: 3 Emner: 263 Svar: 7.795
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.938
Rikke: Nej, det er ejerlejligheder, hvor hovedparten er lejet ud, så nogle postkasser har kun ejers navn på og umiddelbart har de faktisk også kun efternavn på... Og jeg har netop ikke personens efternavn, da der kun står "sabrina"
aug 2013
Følger: 11 Følgere: 74 Hunde: 3 Emner: 263 Svar: 7.795
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.000
Jeg har generelt kun gode oplevelser med UPS. Selv de ganske få gange hvor de har klokket i det har de sørget for at rette fejlen med det samme - uden at jeg faktisk har skulle løfte en finger, og så er de rigtig søde at snakke med.
DHL derimod... puha.
jun 2011
MI: tak, det beroliger mulig meget
Men det lyder godt!
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 59 Svar: 1.201
apr 2007
Følger: 37 Følgere: 43 Hunde: 4 Emner: 150 Svar: 9.054
Men ring du bare til UPS i morgen, og spørg, hvor den er leveret, for det er ikke dig der har skrevet under....
De laver nogle ret kinky brølere en gang imellem, men de er til at snakke med for det meste....
(bruger dem en del via mit job)
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.665
apr 2007
Følger: 37 Følgere: 43 Hunde: 4 Emner: 150 Svar: 9.054
De burde sende en ny vare, og så tage kampen om erstatning med UPS bagefter.....
Det er sådan vi plejer at gøre....
jun 2011
Derudover vil jeg da påstå at jeg ikke bor i opgangen, så hvis reglerne lyder at pakken skal afleveres til døren, så hedder det altså 3.tv her. Så UPS kan da fx ikke bare smide pakken ind ad gadedøren og sige "SÅ, nu er pakken leveret", det går da ikke
MEN jeg kan berolige alle! (Mig selv inklusive!) En kæreste til en beboer i opgangen havde taget imod pakken i tirsdags, de har forsøgt at få fat på mig, men da jeg først kom hjem igår aftes, kom jeg først i kontakt med dem i morges. Pakken er nu vel ankommet i mit hjem
UPS og modtagelse