{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.291 visninger | Oprettet:

Min nye gris {{forumTopicSubject}}

Ja ikke en rigtig gris..sådan da, men marsvin smiley

Jeg manglede en hun mere, og ville have en unge..på vorbasse kiggede jeg, men regnede ik helt med at få nogen hjem, da jeg er kritisk med køb af dyr, efter en trist oplevelse med fugle købt der.

Men jeg gik og kiggede og pludselig så jeg et skønt hovede kigge ud gennem en hule...og baaaaang sagde det...meen jeg kunne godt se at det hovede var for stort til at være en unge, så dæmpede min begejstring..sælger kom hen og spurgte ind til hvad jeg søgte, og grisen kom længere ud, så jeg blev nødt til at spørge ind til den..
Hmm den var jo 1 år, så jeg sagde jeg lige gik videre og tænke over det...
Dagen efter gik jeg forbi igen, og grisen var der stadig, sælger kom smilende hen, og spurgte om jeg ville se nærmere på hende, og tog hende op...
Så smuk en gris altså, og hun har haft et kuld, så kan godt avle på hende, som var planen, og jeg kiggede over manden, smilede og sagde "det er de sidste penge jeg bruger her på vorbasse og det blir altså på hende" han rystede bare opgivende på hovedet.. smiley

Men tjek hende lige, hun er da så smuk.
Farven på billederne er lidt for mørke, hun er altså lidt lysere irl.

Tricolour
Chokolade/gylden/hvid

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min nye gris
Kommentér på:
Min nye gris

Annonce