{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Ferie i Ebeltoft med hund {{forumTopicSubject}}

I dag og 6 dage frem skal kæresten, Berta og jeg i sommerhus i Ebeltoft med kærestens familie. Nogle af dagene er der planer, men ellers er der vist fri leg. Derfor er jeg lidt nysgerrig på at høre, om der er noget i Ebeltoft og i omegn som er værd at besøge, når man har hunden med? smiley vi har højst sandsynlig mulighed for at låne bilen.

Hvis nogen vil mødes, kunne det da også være hyggeligt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ferie i Ebeltoft med hund
  • #2   3. aug 2014 Mange tak for de gode anbefalinger, dem vil jeg bestemt skrive bag øret smiley

• #4   3. aug 2014 Ih det lyder godt. Har aldrig været i det område, så glæder mig bestemt også til at komme afsted smiley

• #5   3. aug 2014 De forskellige dyreparker deroppe er værd at besøge, men der må ikke komme hunde i nogen af dem. De har hundebure man kan benytte sig af både i Ree og Skandinavisk Dyrepark, har ikke prøvet det, men muligheden er der. Vi benytter i stedet http://www.borgmosegaard.dk de har dagpasningsmulighed, godt sted som man trygt kan lade sin hund passe.

Med hunden så er Mols Bjerge et godt udflugtsmål og området er i det hele taget dejligt rent naturmæssigt, der er også dejlige strande.

• #6   3. aug 2014 Tak for inputtet Kirsten smiley vi har overvejet dyreparkerne, men er ikke meget for at sætte hende i burene der, men vi kan bare få svigerforældrene til at passe hende eller alternativt lade hende være alene. Men hvis nu vi skal et eller andet en hel dag, er det rart med pasningsmuligheder så vil da lige have den pension i baghovedet smiley

Jeg vil glæde mig til at udforske naturen der, det er lidt noget andet end de daglige gåture i Kbh smiley

Kommentér på:
Ferie i Ebeltoft med hund

Annonce