Samme gåtur rute hver dag? {{forumTopicSubject}}
God aften
Vi har kig på et hus i Horsens som på alle måde har alt vi ønsker til en pris vi kan betale - men men men - det ligger for enden af en blind vej som er ca 150 m før den ramme næste vej. Det selvfølgelig ikke langt, men det betyder dog stadig alt vi ville gå op og ned af vejen flere gang om dagen - og især om morgen ville vi jo knap nå længere, uden mulighed for at ændre det. Eftermiddags turen giver selvf nogle muligheder for variation da vi går en del længere, så det hovedsageligt morgen tur jeg gruer "for"
Jeg kan ikke finde ud af om det så stort et minus at vi ville vælge huset fra. Hvad tænker og gør i andre?
Lige nu bor vi i grøfthøjparken ved Viby hvor der er uanede muligheder og skifter tit mellem 4-5 ruter.
dec 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 484
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.868
jun 2013
Følger: 34 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.048
jeg bor nu et skønt sted med mange muligheder, midt i natur og alligevel tæt ved byen, og samtidig max 10 min. fra skov og strand i bil, det var noget jeg vægtede højt da vi kikkede nyt hus.
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.129
Så ved han præcis, hvor langt 'tanken' skal række. Det samme med natturen. Så er han helt tømt til at skulle holde sig i en længere periode. Eftermiddagsturen spænder så fra en tur rundt i beboelseskvarterene (hvor der er spændende tis på alle hjørner) tur i skoven, tur i parken, tur om Engsøen, på stranden eller hvor end vi lyster. Det fungerer super. Og både han og jeg har ikke noget imod at gå den samme rundte hver dag
dec 2006
Det en fransk bulldog vi har. Om morgen er han ikke til at drive ud og bruger en evighed på at snuse så det korte ture, men alt mellem 10-20 min alt efter vejr tid mm. Jeg vil mene han får det ud af det han har brug for, han snuser, tisser og skider og vender så selv snuden hjemad og kravler straks op i kurven ;o)
Gåtur muligheder vægter jeg også højt.. Men vægter jeg/vi det højere end drømmehuset?? (Som ellers ligger fint ift by, indkøb, osv osv) synes det svært at vurdere
dec 2006
Jeg aner ikke hvor mange hunde der kommer forbi der - nok ikke det vilde.. Men jeg må bare stå tidligere op hvis jeg vurdere det ikke fungere - hvis vi da ender med huset.
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.868
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 1.030 Svar: 3.768
apr 2012
Følger: 3 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 103 Svar: 1.412
Men som mange andre skriver - lad ikke hunden bestemme huset.. Du kan jo bare kører et andet sted hen hvis det er..
maj 2004
Følger: 9 Følgere: 14 Hunde: 5 Emner: 78 Svar: 2.549
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor hurtigt I går, men for mig og mine hunde ville det ikke tage mange minutter at gå 150 meter. :o)
Du skal da ihvertfald ikke afskrive et lækkert hus pga. sådan en bagatel. :o)
Samme gåtur rute hver dag?