{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

En skade i foden. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen..

Igår var jeg på skadestuen og fik taget røntgen, efter henvisning af lægen, da jeg har gået i to uger med store smerter. Det viste sig så at der var en sene i min fod der var revet over, og derfor fik jeg besked på bare at holde den i ro fra min daglige badmintontræning.

- Problemet er at jeg har problemer med det når jeg bare går. Fx, idag da jeg var ude at gå med hunden, kan mine smerter i foden gå fra næsten ingenting, til at jeg slet ikke kan støtte på den..

Ville de hjælpe hvis jeg lånte et par krykker af min veninde? .. Eller ville det bare gøre helings-processen langsommere?..

Håber I kan hjælpe, da jeg virkelig ikke har lyst til at gå på en fod med så mange smerter smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En skade i foden.
  • #1   26. aug 2014 Ja det tror jeg helt bestemt vil hjælpe. Du har jo fået besked på at holde den i ro, og det betyder vel også, at du ikke skal gå på den.

    Du kan også købe sådan en neopren-støttedims i bl.a. Matas, som går nedenom foden og op omkring ankelen. Nu ved jeg ikke lige, hvor den sene sidder, som du skal have til at gro sammen, for det har selvfølgelig betydning for, hvor der skal støttes.
    God bedring smiley


  • #2   26. aug 2014 Undskyld men hvis det en sene der er revet over, skal du så ikke have lavet en op så de kan sætte senen sammen/på plads?

    For den gror vel ikke bare sammen af sig selv?



Kommentér på:
En skade i foden.

Annonce