{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

hjælp til noget i stuen til hund.. {{forumTopicSubject}}

Jeg ved godt det er en dum overskrift, men jeg ved ikke lige hvad jeg ellers skal skrive.

Vi flytter jo som sagt lige om lidt, og så kommer der jo nogle indretnings problemer og så skal jeg jo bruge penge. men pengene er små, så jeg skal finde noget som ikke er så dyrt, men jeg er bare virkelig ide forladt og jeg er ikke fiks på fingrene så kan heller ikke lige bikse noget sammen.

Sagen er den at i vores nye stue, kommer der til at være et "gamer rum" altså kommer der ikke til at være en sofa for det er der ikke plads til, vores tv kommer til at være inde i soveværelset, så det er kun spisebord og vores skriveborde der kommer til at være i stuen, det fylder så også rigeligt smiley
Men Lucky er jo meget social og vil gerne sidde oppe ved os når vi spiller, men det er altså meget besværligt, derfor tænkte jeg at jeg gerne ville give ham et hygge sted, så han var oppe i højden, så han ikke behøvede at sidde på skødet, men at jeg samtidig lige kunne nå ham hvis han gerne ville snakkes med.
men jeg ved bare ikke hvordan jeg skal lave det, for han er jo så lille at han for det første skal kunne komme derop, det kunne måske løses med en af de der trapper fra zooplus, men jeg ved stadig ikke hvordan jeg skulle lave selve det sted han skal være. Og da pengene er små, er det altså rigtig svært lige at finde på noget.

Så hvordan har i gjort, hvis i har lavet noget lign. (Det behøver ikke være i forbindelse med skrivebord)

Kom med alle jeres gode ideer, kunne virkelig godt bruge lidt hjælp til noget billigt, og hvor jeg ikke selv skal til at lave en hel masse. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til noget i stuen til hund..
Kommentér på:
hjælp til noget i stuen til hund..

Annonce