690 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Andre der kender følelsen? (for sjov emne) Andre der kender følelsen? (for sjov emne)

Fik det her link, af min veninde.
Jeg ved ikke heeeeelt hvad hun hentyder til hahah smiley

https://mtc.cdn.vine.co/r/videos/1C838BB7561093348645002207232_11317fd5351.3.1.mp4?versionId=gYVVaJi93oLxJPUVClOF0FOOxakYxuQk

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Andre der kender følelsen? (for sjov emne)
  • #2   27. aug 2014 Ha ha ha smiley helt så galt er det ikke herhjemme, men har jeg haft en lang dag (væk 8 timer), glæder jeg mig da bestemt til at komme hjem til moppedellen og kan da også mærke på hende, at hun er mere glad for at se mig end de dage, hvor jeg kun er væk i 4-5 timer smiley

• #3   27. aug 2014 Jeg har stort set også altid Baby med mig, derfor syntes jeg også det er så svært at gå fra ham haha! smiley

• #4   27. aug 2014 Ja! Men heldigvis har Nalsen ikke så mange alenetimer, det gør det nemmere smiley

• #5   27. aug 2014 Jeg synes ikke det er så slemt at gå fra dem - kun lidt Luna, fordi hun ser så sørgelig ud. Men når jeg så er på vej hjem igen, kan jeg virkelig mærke at jeg savner dem og glæder mig til at komme hjem til dem. :o)

• #6   28. aug 2014 Jeg græd bestemt ikke da jeg var på ferie på Mallorca fordi jeg savnede Lucky så meget, og jeg gik heller ikke helt i selvsving hver gang jeg så en hund på gaden eller noget. smiley
    Og jeg har i hvert fald heller aldrig nogensinde svært ved at gå fra Lucky i bare to minutter.. Sidst men ikke mindst, kan jeg altså sagtens sove uden problemer når Lucky ikke er der..

Når nej vent, jeg kan ikke undvære Lucky i 2 sekunder. Godt nok synes jeg at han overdriver når han står udenfor badeværelses døren og piver fordi jeg gik på toilet, meeen det er altså også det længste jeg helst skal undvære ham.. Jep jeg er ramt meget hårdt og meget overdrevet men jeg er simpelthen så skide afhængig af den lille dumme hund smiley

• #8   28. aug 2014 Ja, det ligner meget godt mig og hundene om morgenen smiley

• #9   28. aug 2014 Jeg kan finde på at køre hjem, hvis jeg er et sted, fordi jeg savner drengene. Jeg tænker meget på dem, hele tiden, både når jeg er sammen med dem, og når jeg ikke er.

Kommentér på:
Andre der kender følelsen? (for sjov emne)

Annonce