{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

Min hund slukker - konstant {{forumTopicSubject}}

Jeg har en hund (blanding af pomeranian/papillion), og hun slikker på os KONSTANT.. hun kender kommandoen "ik' slik" og stopper så også - for at begynde 5 sek efter igen. Vi har prøvet at stoppe med at nusse hende når hun slikker og så først nusse igen når hun ikke slikker mere - men når man fjerner hånden slikker hun bare endnu mere. Vi aner snart ikke hvad vi skal stille op, så er der nogle bud?! På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund slukker - konstant
  • #1   28. aug 2014 Min ene gør det samme fordi hun elsker parfumen fra sæbe, deodorent, shampoo osv, så måske du/i skal prøve at bruge noget uden "duft". Det kan også være salten fra den sved du/I producere at hunden elsker, i så fald ville jeg gøre ligesom med nye hvalpe = bytte med noget hunden MÅ slikke/lege med når den begynder på sine "unoder". Det har altid virket her. smiley Held og lykke.

  • #2   28. aug 2014 Har en bla. af samme race som dig .Hun vil også gerne slikke særligt i mit øre ,Ader det der slikkeri gider jeg heller ikke .Jeg plejer at skuppe eller sætte hende ned ,og siger nej Jeg kan fx. ikke ta hende op til mig, uden jeg skal slikkes i hovedet .Der vender jeg hovedet væk, hver gang ,hvor hun så opgiver Men det er træls

  • #4   28. aug 2014 Ida det samme tænkte jeg smiley smiley

Kommentér på:
Min hund slukker - konstant

Annonce