{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Mundlam {{forumTopicSubject}}

går tur i parken , og så kommer der en lille hund ,
på størrelse med min egen ,5 kg
en Blanding .
Løbende Hen til min hund der er i snor , ejer går 15meter længere nede af stien ,
Heldigvis var det ikke en han hund ,
for så var det gået helt galt ,

Simba syntes den lille dame er vældig sød , Så vælger ikke og råbe ,

hent så din hund , Da damen så råber hun er i løbe tid , WHAT!

Prøver at slæbe Simba af sted , men lille dame hund følger efter ,
og Simba er jo helt opkørt af den gode duft , og jeg råber HENT SÅ DIN HUND! ,

ejer tager den helt med ro , og det væreste er at hun har en cykel hun trækker , hun sætter sig ingen gang op på cyklen , Hen til mig. det første hun siger til mig , er " ja hun er jo helt klar"

Fremstøder "er lidt paf" hvorfor har du den løs så ? Hun kan nu gå meget hurtigt væk fra mig,
som om hun syntes jeg skulle slappe af , og nærmest fornærmet . Jeg står med min stresset hund der hyler og trækker mod dem, så kan dårligt holde ham,
ja men tak for min hund nu er helt stresset , og vores tur er ødelagt !
Hold kæft en kegle !

Man skulle tro , hun ønsket en han hund hoppet på den, Ja jeg er mundlam .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mundlam
  • #1   16. sep 2014 Jeg tror da også hun gerne ville ha Simba lige tog en tur ,Det kan jo være hun gerne vil ha hvalpe i sin lille hund Så er det jo en smart måde, at få det gjort på eller va smiley

• #3   16. sep 2014 Det er faktisk chokerende, hvor meget vægt sådan en lille hund kan lægge i, Patte.
    Min egen vejer 4 kilo, men alligevel bliver min veninde med en westie overrasket over, hvor stærk han er, når han virkelig vil noget (eller ikke vil noget).

Uanset, så er det svært at holde styr på en hund, som måske farer rundt, frem og tilbage, rundt i cirkler osv, fordi den stresser sig selv. Taler af erfaring her, LOL.

Fysisk er det ikke så stort et problem, men det er stadig svært at holde styr på ^-^

• #5   16. sep 2014 Hvordan tror du damen havde reageret, hvid du havde givet din hund lov til at følge hans instinkt smiley

Jeg kunne nok have fundet på det smiley

Har tit mødt løse tæver i løbetid, og ejeren råber på afstand, det er smadder irriterende, har faktisk mødt den samme hund flere gange.

Sidste gang jeg mødte hans løbske tæve, svarede jeg min må godt, i kan lige tro han fik fart på for at "frelse" sin løbske tæve smiley

• #6   16. sep 2014 Ja jeg syntes at det er uansvarligt. Er der nogle der lader deres hund løbe hen til vores, ja så er det på eget ansvar. smiley

• #7   16. sep 2014 Jeg har ikke noget imod at der kommer løbske tæver hen til min hanhund.
    Det giver god mulighed for at træne "ignorer"
    Meeen jeg har også en hund, der er mere vild med det faktum at der kommer en hund end at der kommer en løbsk hund.
    Han er ikke forstyrret over mødet i mere end et par minutter

• #8   16. sep 2014 Ovs.. det kan misforståes.

Jeg synes løse hunde er mega træls og ligeglade ejere skulle have et los i måsen.
    Jeg synes det er uansvarligt at lade løbske tæver gå uden snor.

Der hvor jeg er ligeglad er det gør ikke den store forskel for os om tæven er i løbetid eller ej

• #10   16. sep 2014 kender det alt for godt selv.
    da var en gang at vi tog vores hund puk med ud
    på en græs mark i Næstved . vi have set at da løb en stor Dobermann
    og vi gik mere lang ud på græsmarken . jeg kunne ikke se hunden mere
    så tror at ejeren have kaldet hunden til sin igen. vi gå ned mod bilen og
    så ud af det blå så kommer den store Dobermann lige bagfra og bider fast
    i nakken på puk jeg tog så fandt hunden og råber til ejeren at hun skulle
    komme. hun kommer så løberne og siger hvorfor holder du fast i min hund
    så sagde jeg at hendes hund have bidt sig fast i nakken på vores hund. så
    alt hvad hun sagde var undskyld- og så gik hun med hunden. så har hun den
    frækhed og slip hunden løs. igen hunden skulle til og bide Puk igen men denne
    gang gik det ikke ud over puk men mig . den Bid mig i armen. og så sagde jeg
    nu er det fanden nok. jeg ringer til Politi nu og her.. hun fik aflivet hunden . den var ikke en gang passet med noget som helst. jeg var ret heldig at jeg slap med nogle små sår da ikke gik bestælse i

• #11   17. sep 2014 tak for alles kommentarer smiley

Patte Det jeg mente med ikke at kunne holde ham , var at han lage hele sin vægt , hvor han næsten ligger på jorden mens han
    Trækker , og skulle vende den anden vej , end hvor den løbske hund var, og prøvet forgæves , på grund af han har alle fire ben ud til siden , eller løfter for benene , mens jeg trækker den modsatte vej, så det ret svært at holde ham i snoen og trække . ved ikke om du nu forstår hvad jeg mente? smiley vis jeg trækker af sted med ham, mens han har kroppen på den måde , så kan jeg skade ham . Han er jo netop mere skrøbelig , fordi han "kun" vejer 5 kg .

• #12   17. sep 2014 Puk pigen sikke en omgang smiley ked af at høre .

IB helt enig i , at der er kæmpe forskel på om hunden er i løbe tid smiley

Czajkowski hun måtte slet ikke have den løs der hvor hun havde i fælledparken , har ikke noget mod løse hunde, så længe folk spør først om de må hilse på min hund smiley
    men hun må jo tydeligt have sat sig for , at hun vil have hendes tæve gravid , når hun går så langt fra hunden . Hvor sygt er det lige smiley ja man havde lyst til at kunne melde hende .
    og Vis ser hende igen . Så ved jeg ikke om jeg kunne finde på det , men tilbage holde hende til politiet kom, ville nok være svært. Og så ville hun få en bøde for at gå uden snor , måske det ville få hende til at stoppe at gå uden snor, når hendes hund er i løb, og måske hjælper det ikke en skid smiley
    Ja ikke til at vide smiley
    men hun fik ødelagt turen for os , og Simba var stresset og virket helt trist smiley syntes bare hun var så respektløs .

• #13   17. sep 2014 Inger H sådan skal det gøres smiley

• #14   17. sep 2014 Alexandoria rart med en, der ved hvad jeg snakker om smiley med mindre hunde og trækken smiley de små kan fandme have deres måde , og gøre det besværligt at gå med dem , med trækken , og så værst for mig, når Simba laver sit stå på bagbenene nummer smiley

Kommentér på:
Mundlam

Annonce