{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er mundlam.. hun burde ikke eje en hund
  • #1   18. feb 2014 Vi kan ikke se den.

• #2   18. feb 2014 Møg….

• #3   18. feb 2014 Jeg citerer

'Nive hende i øret resulterede i et blod øre så det gør vi ikke smider hende ned sætter mig på hende og griber om struben indtil hun slapper af har halen mellem benene og slikker sig om munden, så kan jeg slippe hende og hun starter forfra
    Og ja hun er møg flabet og strid desværre meget intelligent''

• #4   18. feb 2014 Jeg kan heller ikke se andet en en hund der gør

• #5   18. feb 2014 Mangler ord...

• #6   18. feb 2014 Jeg tabte lige kæben der... Hun må da være psykopat....

Seriøst... Hvad går der galt oppe i hovedet på folk...

• #7   18. feb 2014 OMG hvad sker der ! smiley

• #8   18. feb 2014 Nej der er desværre nogen som skulle forbydes at have hund smiley >:( smiley

• #10   18. feb 2014 Jeg citerer
    ' Christ man få da lige en jærvel på tværs dame. Ro på lægger hånd på halsen ingen tryk kun magt. Når din stemme ikke har magt over hunden mange vil nikke ja til at spids og polar hunde skal have en meget dominerende og fast irettesættelse''

Du godeste.. ved virkelig ikke hvad jeg skal sige.. smiley

• #11   18. feb 2014 ... sikkert mere intelligent end trunten der ejer hunden...

• #12   18. feb 2014 Jeg kan godt. Og ja, sikke mange mærkelige råd folk kommer med O_O

Det handler i bund og grund om en pige som har en labrador/husky mix, der opdrages ved at ejer sætter sig på den og lægger hånd om struben til den får halen mellem benene og slikker sig om munden, for det har en adfærdsbehandler og hundetræner fra DcH rådet hende til...

• #13   18. feb 2014 Den person skulle da have samme tur selv og så slikke sig om munden, inden man slap igen! smiley

• #14   18. feb 2014 ER der ingen der kan skrive til hende og sige et par alvords ord til hende Arme hund jea man har ingen ord for det smiley

• #17   18. feb 2014 Hunden skulle være "kvart lab resten er sort shæfer og alaskan husky"

Stakkels, stakkels misforståede hund, at være endt i de hænder..

• #18   18. feb 2014 Enig Pia k.. Havde gjort det samme, og skrevet på diverse sociale medier, at det ikke var dér man skulle søge hen!

• #20   18. feb 2014 Ingen N - Jeg tror på ingen måde, at hun vil lytte til noget fornuft.. Hun er jo komplet overbevist om at det hun laver er helt i orden for "den type hund!.

• #22   18. feb 2014 Swatgirl: Jeg sad netop og tænkte på om kvælertag på en hund, mon ikke er nok til at DB vil aflægge et besøg og snakke med store bogstaver...

• #23   18. feb 2014 Hold da op - stakkels stakkels hund.
    Og DYBT tragisk at de metoder overhovedet stadig vidergives og praktiseres smiley

• #24   18. feb 2014 Einstein fuldkommen enig med dig

• #25   18. feb 2014 Det er blevet meldt til dyreværnet, af et af medlemmerne smiley Bliver også meldt til politiet af denne person

• #26   18. feb 2014 Cool Olivia smiley Jeg var ellers igang med at finde hendes adresse, så jeg kunne anmelde til DB smiley Men det behøves jeg så ikke!

Håber Dyreværnet reagerer! De kan nok ikke gøre skide meget, men at de banker på og tager en alvorlig snak, får alligevel nogen folk til at tænke lidt...

• #27   18. feb 2014 Hvad er DB Einstein? smiley
    Måske man skulle melde det til dem også? smiley Politiet reagere jo desværre nok ikke..

• #28   18. feb 2014 tror det må være dyrenes beskyttelse

• #29   18. feb 2014 Dyrenes-Beskyttelse. Men Dyreværnet er vist ligeså effektive til at reagere smiley

• #30   18. feb 2014 Jeg fatter simpelthen ikke nogle mennesker har hund!! Først tænkte jeg det bare var en hund der gøede, men da jeg så hendes kommentar havde jeg næsten lyst til at melde mig ind i gruppen igen bare for at give hende en kæmpe sviner!! Jeg mangler ord! fy forhelvede!!!

• #31   18. feb 2014 Nu er det vist væk smiley Havde ellers lige skrevet en fin lille besked til hende.

• #32   18. feb 2014 Det er sku forkastelig sådan enDUM TØS smiley smiley

• #33   18. feb 2014 Jeg fik også skrevet en lille besked til hende.. Heldigvis at jeg nåede det.. Hihi smiley
    Dyrenes beskyttelse, ja selvfølgelig!

• #34   18. feb 2014 Ja, det spildte jeg jo så min tid på. Ej, det ærgrer mig lidt at opslaget var pist der jeg fik den sendt afsted. Synes mine råd var noget bedre end mange af de andre medlemmers smiley

• #35   18. feb 2014 Olivia, fik du fat på hvem der meldte? Bare så man kan høre opdatering på hvad der sker smiley

• #36   18. feb 2014 Nogle der ved hvad ts hed? Overvejer at kraftig at sende min besked til hende, også selvom det helt sikkert ikke er noget hun ønsker at høre. Men for pokker hvor får man ondt af den hund smiley

• #37   18. feb 2014 Ja, jeg sender dig lige link til hendes facebook i pb smiley

• #38   18. feb 2014 Uuuh.. det var Louise et eller andet.. andet kan jeg desværre ikke huske :S

• #40   18. feb 2014 Men Camilla Malling Olsen støttede meget op omkring, og havde samme holdninger.. måske de er veninder

• #41   18. feb 2014 Hvem er hun, Varkhond?

• #42   18. feb 2014 Nat cookie Harder. Der var det

• #45   18. feb 2014 Ja rart at der trods alt er nogen i den gruppe, der kan se hvor sygt det er...

Kvælertag på en hund... Jeg får det fysisk dårligt bare ved tanken.

• #46   18. feb 2014 Øv.. nu er det andet opslag også slettet.
    Elsker drama smiley smiley

• #48   18. feb 2014 Selvfølgelig bliver den slettet. Man drev vel hetz på Ts, og det mås man jo ikke......

• #49   18. feb 2014 Ja.. hun kan umuligt have mange brikker at rykke rundt med

• #50   18. feb 2014 Ærgerligt, ville ellers være rart at få navnet på de DCH trænere... Hvis de eksistere.

• #51   18. feb 2014 Troede ikke DCH brugte de metoder Har selv gået ved DCH Så jeg tror det er løgn
    De metoder var de modstandere af der hvor jeg gik LØGN LØGN Hun er rablende sindsyg Ja undskyld udtrykket Vi kan sku ikke klare sådan noget herinde

• #52   18. feb 2014 Det har jeg virkelig svært ved at tro de gør. Kan slet ikke forestille mig at dch ville sende sådan en person ud til folk, der har brug for hjælp. Det kan jo gå rivende galt!

• #53   18. feb 2014 Tror også hun bare prøvede at legimitere sine voldelige handlinger... Tror bestemt ikke hun har været ude hos en DCH træning

• #54   18. feb 2014 Jeg kender ellers en 3-4 DCH trænere som bruger sådanne metoder......................

• #55   18. feb 2014 Anni DE skulle fyres

• #56   18. feb 2014 Øv Anni, hvorhenne?

• #57   18. feb 2014 Hvis det er korrekt Anni vil jeg gerne modtage besked om hvem og hvor, det er nemlig på ingen måde DCH's træningsmetoder og skal straks anmeldes til hovedbestyrelsen! Så hvem drejer det sig om??

• #58   18. feb 2014 Jeg har stadig ikke modtage navne på de dch trænere som angiveligt skulle bruge den slags metoder!

• #59   18. feb 2014 Bodil

Jeg har stadig ikke modtage navne på de dch trænere som angiveligt skulle bruge den slags metoder!

Du må da meget undskylde at du måtte vente på svar, jeg har indimellem andet at lave end at at være her på HG 24/7
    Svaret får du hellere ikke hurtigere fordi du sender PB til mig. Du får hellere ikke andet svar end end det jeg svarer i PB til dig.

Jeg oplyser ikke navne, da jeg ikke er typen som sladrer.
    Endvidere, så synes jeg ikke at du kan tillade dig at antyde i PB'en at jeg lyver, det har jeg ikke behov for.

Jeg ved godt, at DCH e hellig for dig, og at der ikke findes andet som er bedre, men også i DCH er der brådne kar.

Jeg kan fortælle dig, at de to af disse DCH trænere ikke mere er aktive som trænere, men de træner stadig i DCH og de træner både med pig og el halsbånd.

Den tredje er stadig aktiv træner, og giver gerne "privat undervisning" til særlig udvalgte

Jeg må så indrømme, at jeg har overdrevet, der er ikke 4 af dem, men kun tre. Den 4 var en medløber, som ikke var så slem, var hellere ikke uddannet træner men kun "føl" Hvor vedkommende er i dag det ved jeg ikke.

Jeg ved godt, at DCH gennem de seneste år har taget "nye briller" på,det var de meget længe om, og stadig, så er der i DCH lige som der eri andre klubber også dårlige trænere som ikke fatter en disse.

• #60   18. feb 2014 Jeg gør opmærksom på at jeg ikke har modtaget navne på de påståede dch trænere som skulle træne på lign måde! Det vil sige at jeg ikke har mulighed for at gå videre med sagen!
    Det vil sige at hvis der er sandhed i påstanden går der nogle folk rundt og udøver vold mod hunde i DCH's navn! Det finder jeg forkasteligt!
    Jeg må indrømme at jeg ikke tror på påstanden!

• #61   18. feb 2014 Dvs vi er nu på et navn ! Vil du selv melde vedkommende? Eller modtager jeg nav og klub og går videre med sagen!!

• #62   18. feb 2014 Bodil

Hvad f**** bilder du dig ind at beskylde mig for at lyve ?????????? smiley smiley

Jeg hverken lyver eller er en sladderhank. smiley

• #63   18. feb 2014 Dch er IKKE hellig for mig!
    Men påstande skal sku ikke bare slynges ud på den måde!
    Det virker som en anklage mod os alke i dch det er ikke ok!
    Selvfølgelig er der da dårlige trænere i dch, men folk der direkte udøver vold mod hunde, det håber jeg godtnok ikke der er, og er der må det meldes!

• #64   18. feb 2014 Nej, det er ikke i orden at være voldelig over for nogen som helst levende væsener. smiley

Det er hellere ikke i orden at beskylde andre mennesker for at lyve smiley >:(
    Men det må DCH trænere åbenbart siden du ikke ser dig for fint til det. Er det noget jeg skal gå videre med til DCH's hovedbestyrelse ????

• #66   18. feb 2014 Bodil, hvor ser du at jeg anklager ALLE i DCH og hænger hele foreningen ud ?
    Det har jeg ikke skrevet et eneste sted. Forhold dig lige til det jeg skriver. Jeg skriver at jeg har kendskab til at der også i DCH findes trænere, som ikke er for fin i kanterne. Ikke at ALLE trænerne er voldelige fjolser og at DCH er en lorte forening som kun går ind for voldelig træningsmetoder.

Jeg er selv medlem af DCH, og har sandsynligvis været med længere end dig.
    Jeg føler mig sandelig ikke ramt og hængt ud fordi der findes nogle fjolser inden for klubben.
    Har man det på den måde, så kan man jo ikke komme nogen som helst steder.

• #67   18. feb 2014 Maj-Britt

smiley tumps up

• #68   18. feb 2014 nu har jeg ikke læst alle de kommentare her.

men min veninde har meldt hende, til Nordjysk dyreredning, det var det sted vi fik afvide var størst chance for at der ville blive gjort noget ved det.

Men ved i noget om der reelt vil blive gjort noget?
    Om de kan gøre noget?

Er der andre man burde melde det til?

• #69   18. feb 2014 Hvis du ikke synes det er iorden at folk bruger vold mod hunde, hvorfor i alverden vil du så ikke sende bodil de navne så det kan stoppes i Dch? Jeg ville gerne være stikker hvis jeg vidste det gavnede dyr og naive mennesker der tror det er sådan man træner hund!

• #70   18. feb 2014 Anni: jeg har desværre har samme oplevelser hos DCH så jeg har ingen problemer med at tro dig. Jeg har også oplevet DCHtrænere som anbefalede og praktiserede meget meget kritisable metoder (og dette oplevede jeg i 2013)
    Hårde ryk i linen, råd til hvalpeejere om ikke at måtte hilse på hvalpen når man kommer hjem, forventning om at hvalpe kan sidde bundet alene i 30-45 minutter og opfordring til hårdere metoder end DCH kan stå inde for (hvis man bare lige går over på en mark som DCH jo ikke ejer) mm. Kritisabelt og bestemt ikke et sted jeg vil byde min hund at blive "trænet"
    Og jo jeg er helt klar over der findes gode DCHtrænere - jeg har også møde nogle af dem - men at påstå de andre ikke stadig findes det kan man simpelthen ikke! - desværre smiley

• #71   18. feb 2014 CMP

Fuldkommen enig. Der findes både gode og dårlige trænere i alle klubber, så sandelig også i DCH.
    Frem for at beskylde mig for at lyve, så burde man nok være realistisk og indrømme at der findes brådne kar alle steder

Jeg skriver at de to ikke er aktive trænere mere. Utrolig at man ikke kan lægge to og to sammen og regne ud, hvorfor de ikke mere er aktive trænere.

Og det er som du siger, vedkommende træner, som stadig er aktiv giver "privat undervisning" et andet sted, og det kan DCH intet gøre ved.

Men tak fordi du står frem med dine oplevelser. Det er utrolig at ud af så mange hundemennesker, så er det kun os to som har overværet voldelige træningsmetoder i DCH..........................

• #72   18. feb 2014 Anni: Jeg har såmænd også oplevet det - det er så nok ca. 5 år tilbage i tiden, så jeg aner faktisk ikke, om hun stadig er træner. Jeg blev så vred, at jeg kom til at sige noget til den træner, (det var ikke min hund, det gik ud over), og så gik jeg og kom aldrig igen. Der havde været småepisoder med hende inden. Hun tog en hund (lille hvalp) og svingede den rundt i linen i luften, fordi den tissede på et balancebræt.....

• #73   19. feb 2014 Helt ærlig hvad fan forgår der Er der nogen der ligger inde med navne på personer der opføre sig sådan over for hunde Så frm med dem De skal da mædes de metoder der bliver nævnt håber jeg da alle herinde fra siger fra overfor Da skal man da gøre alt hvad man kan for at få det stoppet Om man så sladre eller ej kan det ikke være ligemeget

• #74   19. feb 2014 Inger N
    Slap nu lige af. Hvem siger at de mennesker ikke er blevet anmeldt?
    Og vær samtidig lidt realistisk. Det der frem med navne er at hænge folk ud og det er ulovlig både herinde, men også ifølge loven.
    Fordi der findes idioter ude i verden som ikke kan opføre sig ordentlig behøver man jo ikke selv synke ned på samme lave Nivå og blive lov overtræder

• #75   19. feb 2014 I mine øjne er det udhængning af mig som dch træner det du gør Anni, du skyder efter nogle ikke navgivende dch trænere og får der i gennem hele dch til at syne negativ.
    Jeg må indrømme at jeg finder det forkasteligt, hvis man har dårlige erfaringer med enkelt personer inden for dch så er det frem med navnene, ellers holder man sku mund!
    Jeg mener faktisk at du nu udhænger mig og alle mine "kollegaer"

• #76   19. feb 2014 Synes nu det kunne være rart med en advarsel mod de klubber de træner i... Så man ved hvilke man skal undgå.

Håber det er blevet meldt til DCH.

• #77   19. feb 2014 Lovovertræder fordi man fortæller om dem man ved er onde ved hunde?
    Det tror jeg ikke du er.
    Du siger også selv at du ikke lyver- ergo er du sikker i din påstand. Så skal det jo bare stoppes.

Kan godt se hvad du mener Anni, men du kan ikke holde sådanne oplysninger inde.
    Og hvis det er fordi du er bange for at fortælle bodil navnene pga. HG, så kan i da ringe sammen udenfor HG? smiley

Håber da det bliver stoppet.

• #78   19. feb 2014 Rikke
    Bange for at give Bodil navnene..........
    Jeg kan overhovedet ikke se hvad de navne vedkommer Bodil - Det er ikke hende som ejer dch. Hun er ikke engang med i hovedbestyrelsen.

Og hvis du hvad gidet at læse hvad jeg har skrevet, så vidste du at der er foretaget noget angående dem jeg har kendskab til.
    De to er ikke mere trænere oh den sidste kan dch ikke gøre noget ved da det Ikke foregår på dchs grund.

Søer Jeg jo hellere ikke den eneste som kender nogle dårlige trænere, heldigvis var der to andre som også har kendskab til at der ikke kun er dydsmønstre i dch

• #79   19. feb 2014 Men du Anni har ingen problemer med at hænge en hel forening ud i stedet for de få der render rundt og opfører sig som idioter.
    Selvfølglig findes de, det bliver vi ikke uenige om, men det hjælper ikke noget at sidde på HG og brokke op om dårlige trænere, hvis man ikke har røv i bukserne til at få anmeldt idioterne til hovedbestyrelsen, så der kan blive gjort noget ved det.
    DcH står for positive træningsmetoder og trænere der ikke efterlever dette skal indberettes til ordensudvalget.

• #80   19. feb 2014 ...... Jeg har læst ....
    og jeg mener stadig hvad jeg skrev.

• #81   19. feb 2014 Det er vel ulovligt at tage kvæler tag på en hund?

• #82   19. feb 2014 Mette
    Du har åbenbart ikke læst hvad det går ud på. Jeg har så sandelig ikke brokket mig over dårlige trænere, det ville du vide hvis du havde læst hvad den her tråd går ud på.

Der blev sagt, at det ikke kunne være en DCH træner, som havde givet personen som denne tråd handler om det råd som vedkommende påstod, for sådanne trænere og træningsmetoder fandtes ikke i DCH.

Dertil bemærkede jeg, at også i DCH fandtes der brådne kar, og at jeg havde kenskab til en 3-4 træner af den slags.

[b]Så hvor brokker jeg mig over dårlige trænere[/b]

Straks så kommer Bodil og beskylder mig for at være en løgner ???

[b][/Og røv i bukserne til at få anmeldt ????b]
    Inden du kommer med sådanne udtalelser, så læs lige indlæggene.
    Hvorfor fanden tror du at de to af dem ikke mere er aktive trænere ???

Og nej, jeg hænger hellere ikke en hel forening ud. Jeg ene og alene konstaterer at der også findes dårlige trænere i DCH ligeså vel som i andre foreninger.

Og nej, jeg hænger hellere ikke en hel forening ud. Jeg ene og alene konstaterer at der også findes dårlige trænere i DCH ligeså vel som i andre foreninger.

Jeg ved så udemærket at DCH står for positive træningsmetoder, jeg her nok været medlem længere end du har.

Børnehaverne står også for korrekt behandling af børnene. På trods af det, så dukker der jo med jævne mellemrum en pædofil op.

Uandset hvilken forening du tager, så vil der altid være uheldige elementer imellem.

• #83   19. feb 2014 Men den pædofile kan stadig ødelægge liv derhjemme selvom han er fyret fra børnehaven.

Og han bliver ikke stoppet før nogen "sladrer" som du kalder det.

Siger det her fordi jeg tænker at ligemeget om de stadig arbejder der eller ej, så skal sådan en person da meldes hvis de feks. tager kvælertag på deres hund.

• #84   19. feb 2014 Bodil D

Endnu engang, så hænger jeg hverken dig eller en hel forening ud.
    Og husk lige på, at jeg er selv en af dine kollegaer, jeg føler mig ikke udhængt.
    Jeg har her i eftermiddag talt med nogle andre af dine kollegaer, og tænk, der er ikke en eneste af dem som føler sig hængt ud.

Jeg har altid anset dig for at være et retfærdigt og realistisk menneske, men må indse at jeg har taget gruelig fejl.

Hvad vil du bruge de navne til ? Du har ikke noget som helst at bruge dem til.
    To er ikke trænere og den tredje kan ikke røres da vedkommende opfører sig ordentligt på DCH's grund.
    Der er tager affære for lang tid siden, så hvorfor puger du på at du vil have de navne ? Grunden kan jo ikke være at deter fordi du vil ændre nogle ting, da det jo allerede er sket.

Og at du føler dig hængt ud..................... jamen jeg er da måløs. Hvis der skal så lidt til, så synes jeg da at du skal overveje at låse dig ind der hjemme.

Så skulle samtlige danmarks pædagoger, læger slagtere mm føle sig hænt ud, da der jo med jævne mellemrum også er dårlige eksempler mellem dem, ja mellem alle grupper som findes.

Og hvorfor kører du alene på mig ????
    Hvorfor kører du ikke lige så meget på de to andre, som også har berettet om dårlige trænere i DCH ????????

Se lige # 70 CMP, hvorfor beskylder du ikke ham/hende for at hænge dig ud og lyve ??????

Og # 72 Bente H, som også har været udsat for sådan en træner. Hvorfor beskylder du ikke hende for at at hænge dig ud og for at lyve ????

• #85   21. feb 2014 Anni jeg kunne ikke være mere enig med dig. Jeg mener at man som træner i DCH og andre foreninger, hvor man har med dyr at gøre, har man en pligt til at indberette, træner som på foreningens grund, gør mere skade end gavn.Jeg har selv indberettet en person, uden at ha en snært af dårlig samvittighed, som træner i DCH skal man træne i deres Regi ellers skal man ikke være træner. Jeg ved 100% hvad jeg står for som træner, ville ALDRIG føle, at jeg blev hængt ud, fordi der var nogen i min klub, aldrig skulle ha været træner eller ha hund. Det er ved gud ikke dem der skal tages hensyn til, men alle de hunde de skader.......

Kommentér på:
Er mundlam.. hun burde ikke eje en hund

Annonce