632 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Gode plysdyr. Gode plysdyr.

Kender i nogle gode steder at købe plysdyr/legetøjsdyr til hunde som holder? smiley
Hugo elsker simpelthen de plys/legetøjsdyr man køber til ham, men når han får dem forvandler hans ellers så små shih tzu kæber sig simpelthen til de farligste rottweiler kæber og han har splittet dem ad på få sekunder smiley - til stor fustration for både Hugo og jeg.
Så derfor kunne jeg godt tænke mig at høre hvad i har af holdbare plysdyr eller andet legetøj der faktisk kan holde til min lille shihweilers farlige leg med dem.
Aktivitetslegetøj (fodderbolde og lign.) er no go, for dem er han ikke kvik nok til - vi har en masse og han kan simpelthen ikke finde ud af dem smiley

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Oliering af terasse brædder 250 kr.
  • Skift af badeværelse håndvask inkl armatur og rør, skift af toilet og bruse amatur 8.000 kr.
  • Ophæng af 4 lamper 2.000 kr.
  • Græsslåning ved sommerhus 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 650 kr.
  • Reparation af plæneklipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode plysdyr.
  • #1   21. sep 2014 Ludvigs bamser fra IKEA er dem som har holdt bedst smiley

Derudover synes jeg at det er rart at de er lavet i forhold til regler mht. til at børn skal kunne proppe dem i munden.

• #2   21. sep 2014 Jeg er aldrig stødt på nogen der kan tåle hårdhændet behandling af hundene i ret lang tid.

Men jeg køber oftest den slags i genbrug. Der kan jeg få en hel affaldssæk for 15 kr, så er jeg altså ret ligeglad med at de ikke holder så længe.
    Når jeg køber, snupper jeg gerne sådan en sæk og deler den så med min mor der osse har 2 hunde. Så er der til lang tids forbrug til os begge

• #4   21. sep 2014 Så må jeg en tur i genbrugen og se om de har nogle gode plysdyr smiley
    Hugo har det nemlig med at kaste sin kærlighed over én ting også er det kun den der dur smiley
    Men det er ret fustrerende man lige hurtigt skal på toilettet også når man kommer tilbage ligger der plys indmad i heeeeele stuen smiley
    Fjollede vovse smiley er dog ret imponeret over han, trods hans størrelse, kan splitte dem ad SÅ hurtigt smiley

• #5   21. sep 2014 Lucky elsker bamser fra Ikea, både de der bamser med striber og et hjerte, mus og rotter smiley
    Nu er Lucky generelt ikke en der splitter dem ad, men de holder helt vildt godt herhjemme. Det er nok dem der har holdt sig pænest selvom han leger med dem tit. men han har så også haft rotten i 1 år nu smiley

• #6   21. sep 2014 Og når ja, bamsen med striber koster 8 kr, musene 10 kr og rotten er det 15-25 kr? smiley

• #7   21. sep 2014 Der er bare liiidt langt til IKEA herfra smiley - Mine svigerforældres kat har også rotten fra IKEA og kan godt se Hugo er meget jaloux på den, så mon ikke han kan få lov at overtage den når katten engang skal til at være udekat smiley

• #9   21. sep 2014 Katrine -sådan en ville ret hurtigt blive afmonteret herhjemme, så kun rebet var tilbage... og rebet ville så blive trævlet til der kun var stumper tilbage smiley

Og jeg synes det er noget nemmere at samle vattet op end at skulle rende og finde reb-trævler i flere måneder hehe...

Kristine -hvis du går i genbrug, så spørg om de har hundebamser. Den ene af dem der ligger her har, og der kan man som sagt få en sækfuld for 15 kr. Den anden har ikke, så der må man betale pr stk (men til 1 kr/stk er det jo osse til at overleve smiley )

• #11   21. sep 2014 Michelle: Ja, jeg må prøve at gå ned og spørger :D.
    Er sikker på Hugo ville blive lykkelig smiley

• #12   21. sep 2014 Her overlever ikke en gang kong wubbler...så her er det gamle viskestykker med knuder på, aflagte sokker og hjemmelavede fleece reb smiley Så behøver jeg ikke bekymre mig om hvor meget fyld Svende når at æde eller hvor dyrt det har været smiley

• #14   22. sep 2014 Linda -Reiki ynder at pille alt der ikke er naglet fast af hehe. Hvis der er fyld i, holder de længere, simpelthen fordi der ikke på samme måde er "løst stof" at få fast i (bamser bliver f.eks. hurtigt øre- og halekuperet hvis man vælger nogen der har den slags hehe).
    Så det er mere fordi der faktisk er noget at få fat i -så skal det afmonteres.
    Reb er netop osse en af de ting der pilles i stykker, fordi der jo altid er lidt trevler i enden at få fat.

Så det afhænger måske lidt af hvordan hunden ødelægger. Hvis Gaia ødelægger en bamse, er det simpelthen fordi der går en tand gennem stoffet når hun slæber rundt på den. Så til hende tror jeg den var helt fin smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.043
    #15   22. sep 2014 De bamser, som Katrine S henviser til, er faktisk overraskende holdbare.

Gustav (labradorblanding på knap 30 kilo) plejer at splitte alt til atomer inden for maks. et par dage, men de har nu haft en wild-knots bamse i knap to måneder, og den har dårligt nok fået en skramme, selvom den bliver brugt flittigt til tovtrækning.

• #16   22. sep 2014 Husk at til hunde skal bamsefyldet været kortfibret. Er det langfibret kan det lave temmelig meget ravage på vej gennem tarmsystemet, hvis hunde får slugt noget af det! Så til hunde, der splitter bamser ad er dem uden fyld en rigtig god ide.

• #17   22. sep 2014 Wild-Knots fra Kong som Eva henviser til holder også rigtig godt til min dobertøs. Hun fik en til jul og den holder endnu smiley Godt nok er fyldet i kroppen og piv-dimsen for længst pillet ud, men den er stadig yndlingsbamsen og rimelig hel.

• #18   22. sep 2014 Her hjemme overlever dem for Kvickly okay længe, men jeg er også en hård hunde mor, som tager bamse fra ham hvis han prøver at splittet den af smiley

• #19   22. sep 2014 Mette marie jeg er meget obs på indmaden i tøjdyrene :-).
    Ligeså snart der er hul på dem, bliver det pillet ud og smidt væk - så er man sikker på vovse ikke kommer til skade på det smiley

• #21   23. sep 2014 Har forresten også en stor kong ballistic plydsbold jeg har købt med hjem fra USA i feb 2013 (jeg har ikke set dem herhjemme ???). Den er lavet på samme måde som dem Maj-Britt henviser til; den bliver brugt meget og den er stadig INTAKT. Ikke et eneste hul og piveren virker stadig smiley

Kommentér på:
Gode plysdyr.

Annonce