1.067 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Tidsfordriv på en regnvejrs dag. Tidsfordriv på en regnvejrs dag.

Her oppe i nord, har vi fået MEGET vand de sidste par dage. Alt drukner og der er vand over alt!
Så jeg har købt et puzzlespil at få tiden til at gå med..

Jeg tænkte "555 brikker? Det klare jeg da på en aften!"
Men spillet er i 3D og jeg sidder på 3. Dagen og kæmper med at få brikkerne til at passe smiley
Tænk at man kan blive så bidt af brikker?

Hvad får i tiden til at gå med smiley udover hundene selvfølgelig smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tidsfordriv på en regnvejrs dag.
  • #1   17. okt 2014 Arbejde...

• #2   17. okt 2014 Ej hvor cool! Jeg elsker puslespil, selvom jeg aldrig gør det.. Min tid og plads er ikke lige til det, men hyggeligt er det! smiley - og de er tit dyre synes jeg:/
    Jeg har efterårsferie, så formiddagen har stået på lidt rengøring, og så var Mette været forbi og hente lidt ting til de hjemløse smiley
    Og lige om lidt så går turen til Falster, for at besøge min mormor og morfar som jeg ser så sjældent smiley

• #3   17. okt 2014 Sikke en god idé! Jeg elsker puslespil og alligevel har jeg aldrig købt et før smiley

Her trodser vi vejret og tager i Tivoli. Så må vi se om jeg fortryder når jeg er taget afsted..

• #4   17. okt 2014 Ja Line det er god tidsfordriv .Jeg har gjort rent ,og skal ud med hundene nu Derefter skal jeg ud at handle Sååååå tror jeg ikke jeg gider mere i det grå grå møg vejr ,Men det regner ikke smiley

• #5   17. okt 2014 Det er super hyggeligt! Men forpokker hvor kan jeg blive hidsig på det smiley
    Jeg gav 40 kr for det i Lidl.

God ide med at besøge mormor og morfar!
    Det er altid så hyggeligt!

Tivoli! I det her vejr? Ja det kan man da kalde at trodse vejret smiley Håber i får en rigtig god tur smiley

Inger, vejret er godt nok noget trist! Vi gider bestemt heller ikke ud idag. Vi har vasket tøj og nu hygger vi bare smiley

• #6   17. okt 2014 Haha ja smiley Nu prøver vi aldrig forlystelserne, men går og kigger på udsmykning, boder og spiser noget lækkert mad, så det går vist lige hvis man slæber en paraply med sig smiley

• #7   17. okt 2014 Jeg har brugt formiddagen på at være ved diætist, handle billigt dato-kød i netto og pakke det om, bage rugklappere, tjekke lønsedler for evt fejl/manglende udbetalinger og nu spiser jeg frokost inden jeg skal møde på en 15-22 vagt i eftermiddag.. I Odense drypper himlen bare en smule og heldigvis ikke de der kæmpe søer I har fået!

• #8   17. okt 2014 Her er vejret ok, overskyet men ingen regn.
    Er kommet hjem fra arbejde, spist frokost og nu står den på spor med Jackpot (jeg skal lige lægge det først ;-)) smiley

• #9   17. okt 2014 Her i Aabenraa er vejret ganske okay. Der kommer bare nogle kraftige byger ind i mellem, men lige nu er der flot sol smiley

Her går tiden med at ringe rundt til diverse personer på skoler, for at finde ud af nogle praktiske ting ang. uddannelse. Ooooog så ellers hygge mig lidt med kaffe og madlavning indtil min søn skal hentes i dagpleje.

• #12   17. okt 2014 Amalie; fordi du eeeelsker at vaske gulv.. fnis smiley

Puslespil er da mega hyggeligt!, min mellemste unge er autist og har altid været vanvittig dygtig til netop sådanne ting som fx puslespil, hun kan spotte brikken blandt alle de andre på et øjeblik. så vi har lagt mange puslespil i årenes løb. Perfekt til sådan en våd og klam dag smiley

• #13   17. okt 2014 Er lige blevet færdig med mine lektier og sidder bare på HG smiley

Dog blokerer de her lidt for udsynet smiley

profilbillede
  • GurliStar
    GurliStar Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 217
    #14   17. okt 2014 Forkert tråd, jeg kom til op i smiley

• #15   17. okt 2014 Er på arbejde, men er den eneste og er nået til et punkt hvor bunkerne er ved at ved lidt flade, så tror egentlig bare jeg napper en tidlig week-end og har lige snakket med min veninde der er nået til samme punkt på sit arbejde. Så vi mødes om et par timer på en dejlig mudret spormark til en god gang træning smiley

• #17   17. okt 2014 Jeg har vasket katte, fordi vi tager på udstilling i Kolding i morgen. Men kattene var ikke helt så begejstrede.

profilbillede
  • #18   17. okt 2014 Ihh...får helt lyst til at lægge puzzlespil smiley

Jeg havde dette med hjem fra Singapore...og det er stadig favoritten smiley

profilbillede
  • #19   17. okt 2014 Det vil bare ikke vende rigtigt smiley

• #20   17. okt 2014 Er nede ved mine forældre på læseferie.... Får dog mest puslet om hundene :b

Puslespil har aldrig sagt mig det store... Brætspil til gengæld, det elsker jeg!

• #21   17. okt 2014 Guud...får helt lyst til at spille "Myretuen" smiley

• #22   17. okt 2014 Årh, myretuen spillede jeg meget med nogle venner engang! Det var sjovt! Selvom jeg hele tiden tabte..

• #23   17. okt 2014 ved ikke om det kan kaldes tidsfordriv.. men er ved at dimse 7 marsvin klar til PR i morgen og overmorgen i Rødovre Centrum.

• #24   17. okt 2014 Vi har kærestedag, så vi startede dagen med pandekager, så en lang tur i skoven, og skal vi snart have sushi og derefter i biografen smiley

profilbillede
  • #25   17. okt 2014 Jeg har sovet længe, og så har jeg bare hygget herhjemme med hundene. Har lige været oppe og handle, så nu slapper jeg bare af på sofaen.

Kæresten er ikke hjemme og spise i dag, så jeg snupper mig bare et par franskbrødsmadder med laks og rejer smiley

Hvis energien er til det senere, skal jeg bage kage og pølsehorn. Ellers skal der vist bare slappes af .

• #26   17. okt 2014 Jeg skulle have været på arbejde klokken 14. Blir i stedet ringet op klokken lidt i ni, om jeg kunne møde ind fra klokken 10 i stedet, og blive til klokken 18. Så ja, jeg har været på arbejde 10-18.45, og er nu snart hjemme. Der har været sindssygt travlt, så jeg er bombet nu! .. Men tager da lige en vagt mere i morgen smiley

• #27   17. okt 2014 Slap så ikke for flere mudderpoter.. Gandalfs søster kom lige forbi, og af sikkerhedsmæssige årsager og beskyttelse af trægulv og indbo, er det mest hensigtsmæssigt at lade dem ræse af udenfor.. i silende regn og MUDDER.. suk.. to stk pladdervåde og mudrede ynglinge.. men hey! vi ser det fra den lyse side.. Gandalf er TRÆT nu smiley

Kommentér på:
Tidsfordriv på en regnvejrs dag.

Annonce