{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sociale medier
  • #1   11. nov 2014 Done smiley

  • #2   11. nov 2014 Done, men jeg tror ikke jeg høre til din målgruppe. Jeg er alt for gammel.

  • #4   11. nov 2014 Done smiley

  • #5   11. nov 2014 Done, men hvis Anne Julie er for gammel, så er jeg da i hvert fald også smiley

  • #7   11. nov 2014 Done, og jeg er nok heller ikke lige målgruppen med mine 44 år smiley

  • #9   11. nov 2014 Besvaret. Et fint skema du har lavet :o)

    Jeg er nok også for gammel :o) Jeg blev medlem af FB da der kun var få andre danskere tilmeldt :o) Der var intet at foretage sig derinde de første år :o)

    De sociale medier kommer aldrig til at styre mit liv. Jeg bruger dem meget (altså nogle få af dem såsom HG og FB ... er ikke med på alle de andre), men jeg holder i perioder længere pauser, og ja der er abstinenser den første uges tid, men så forsvinder de også :o)

    Jeg bruger ALDRIG sociale medier når jeg er sammen med mennesker IRL. Og har dem jeg er sammen med, brug for at være på de sociale medier, i stedet for at være til stede både fysisk og psykisk, ja så kan de jo passende smutte et andet sted hen at være "social", ellers så er jeg selv den der er smuttet :o)

    Jeg lader aldrig min telefon eller lign. tage fokus fra kontakten med andre mennesker i det virkelige liv. Jeg medbringer den som regel ikke engang og hvis jeg gør så er den på lydløs (den kan i øvrigt ikke så meget andet end at ringe og SMS'e hvis ellers den er i humør. Internet etc. tror jeg ikke den har hørt om :o))

    Det er respektløst i mine øjne at ignorere dem man er sammen med IRL til fordel for cyperspace ...

    Det gælder i øvrigt også i forhold til telefonsamtaler. Har man brug for at tøsesludre en halv time i telefon, mens man har gæster, ja så er man i mine øjne virkelig uforskammet og respektløs.


  • #11   11. nov 2014 Done smiley

  • #12   12. nov 2014 Done smiley

  • #14   12. nov 2014 Jeg er også en af dem, der syntes det er hamrende træls, hvis man sidder sammen med folk, og de så bare sidder med snotten begravet i telefonen i tide og utide.

    Men jeg er så også typen der nemt kan glemme min mobil derhjemme, hvis jeg skal et eller andet. Jeg har den sjældent med når jeg lufter hunde, og ja har på ingen måder velcro mellem mig og telefonen. Da jeg var teenager mente min far , at der måtte sidde velcro, men det er jeg bestemt vokset fra. Og dengang havde jeg jo altså ikke internet på telefonen ( det har jeg faktisk først fået i år, da jeg købte min første smartphone) , så det var mere fordi jeg altid havde telefonen i hånden, ikke fordi jeg konstant kiggede på den.


  • #15   12. nov 2014 Når jeg er sammen med folk kigger jeg ikke på min mobil i tide og utide og jeg er slet ikke på fjæsen.
    Når folk kigger på deres mobil/fjæsen hele tiden, så føler jeg at de ikke sætter det mindste pris på samværet med mig. Og så kan de egenlig blive fri.....


Kommentér på:
Sociale medier

Annonce