{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

Stille, jeg synes sgi stadigvæk at det er svært ;-( {{forumTopicSubject}}

Jeg var i den triste situation, at skulle aflive min hovawart sidste fredag ;-( for filen hvor er her stille trods jeg synes at kunne høre hans poter komme mig i møde. Her er ingen skøn glad hund der kommer en i møde når man kommer hjem fra job eller andet og Gud hvor jeg savner de daglige gå ture.
Det gik så stærkt så vi nåede knap nok at "registre" at han skulle væk herfra. Han havde tabt sig og havde blod i afføringen, så vi gik til dyrlægen. Han havde lidt feber, hævede lymfekirtler men fine slimhinder osv. Der blev taget blodbillede og røntgen og biopsi af en knude på brystet og væske fra lymferne. Røntgen var fint. Knuden var en fedt knude, blodbillederne var indenfor normal område pånær de røde blodlegemer. Vi fik noget pencilin og så noget mavesårsmedicin med, da han fik gigtmedicin pga hoftedysplasi. Glade er vi for at der ikke er noget alvorligt. Weekenden over stopper han med at spise mad, tager ganske lidt hvor han ellers var et madøre. Vi går til dyrlægen igen om mandagen. Stadigvæk lidt feber og hævede lymfer, men glad og tilfreds. Stadigvæk fine slimhinder og øjne. Denne gang reagerer han på at dyrlægen trykker på maven. Vi får ham scannet tirsdag eftermiddag og onsdag morgen får jeg dommen. Cancer i lymferne og i endetarmen. Fra at være glade ugen før røg vi bare ned i kulkælderen. Vi besluttede os for at han skulle aflives 2 dage efter. Holdte fri fra jobbet og sov sammen med ham om natten. Ville bare nyde de sidste dage med ham. På lidt over 14 dage nåede han at tabe sig 12 kg. Kæft det var hårdt at se sin hund have lyst til mad, putte det i munden og så spytte det ud igen. Han var ellers stadigvæk glad og meget puttende. Jeg fortryder ikke at vi aflivede ham på det tidspunkt vi gjorde hvor han stadigvæk havde sin værdighed og var glad, men for filen hvor jeg savner ham. Tuder stadigvæk og synes at det er svært at min hund gennem 9 år er væk.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stille, jeg synes sgi stadigvæk at det er svært ;-(
  • #1   23. nov 2014 Gør mig ondt. Håber du kommer godt igennem det. Sorgen tager den tid den tager og for pokker hvor er det hårdt. Du gjorde det rigtige og en dag vil I ses igen smiley

  • #2   23. nov 2014 Puha en omgang, kræft er en rigtig møg sygdom., du gjorde det rigtige
    Og det helt okey at være ked, græd bare løs og når du er klar, kommer det helt naturligt at tåre bliver til dejlige minder og smil.. Tomrummet er nok det der tager længst tid, jeg forventer stadig at skvatte over Sigurd ved køleskabet ( han måtte aflives 4 sep) de fantastiske kræ vader ind i vores hjerte og der bliver de også når vi har sagt farvel.. Tag den tid det tager, en kærlig tanke herfra


  • #3   23. nov 2014 føler med dig smiley
    Det har været et grimt og kort forløb, men ingen tvivl om at det var det rette I gjorde.
    Mange tanker herfra smiley


  • #4   23. nov 2014 Tak skal i have smiley det er så dejligt at andre hundeejere ved hvordan man har det. Det er jo ens familiemedlem der er væk. Jeg har mødt en del ikke dyre ejere der ikke kan forstå at man kan være ked af det og savne ens hund. Kom nu videre og vær glad for at slippe for dit og for dat.. Jeg ville nu hellere bytte månen og så få en rask Frodo tilbage. Så kan ikke være, men man bør lige have tid til at vænne sig til det hele og få vendt rutiner. Tak smiley

  • #5   24. nov 2014 Puha hvor er det trælst at skulle igennem for jer smiley og så den dumme sygdom smiley vi mistede vores Jackie sidste år, det var også cancer og det gik også stærkt smiley

    Savnet er stort, og det bedste man kan gøre er at få sig en ny hund, man glemmer ikke den gamle af den grund smiley

    R.I.P søde Frodo smiley


Kommentér på:
Stille, jeg synes sgi stadigvæk at det er svært ;-(

Annonce