4.348 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 45 Svar

Jer med tattoveringer.. Smerte?! Jer med tattoveringer.. Smerte?!

Nu bliver jeg altså nød til at spørge, og jeg ved godt det er meget individuelt og afhængigt af hvor man får det gjort og hvor længe man skal sidde osv.
Men jeg har en drøm om at få en lille tatovering af Luckys pote på håndledet, men jeg tør simpelthen ikke.. Min kæreste driller mig altid med det, fordi han ved at jeg er en kylling og har også sagt til mig, at jeg aldrig får den, for jeg tør først den dag han gør det først, og han vil ikke begynde før om lang tid, fordi vi ikke har så mange penge. Men jeg ved at hvis han først har fået det gjort og fortæller mig at det gør ondt, eller jeg selv har set det, så tør jeg da slet ikke..

Men hvor ondt gør det egentligt? og jeg har hørt om noget creme man kan smørre på inden så det ikke gør så ondt, men er det noget man faktisk bruger, eller er det no go?
Jeg har allerede fundet ud af hvor jeg vil have den lavet, når jeg engang tager mig sammen, men det er det der med bare at springe ud i det og få det gjort..

Så folkens, hvor ondt gør det?
Jeg er nemlig pisse dårlig til smerte, og jeg er skide bange for nåle. Men det har været en drøm at få lavet en, siden jeg var 14-15 år gammel (Den gang var det selvfølgelig ikke lige luckys pote, men det skulle betyde noget)
Den bliver jo ikke særlig stor, for den skal være i naturlig størrelse, så det er vel et par centimeter begge veje.

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 480 kr.
  • Forhave og baghave 1.100 kr.
  • Vvs til installation af opvaskemaskine 800 kr.
  • Diverse håndværksopgaver 2.200 kr.
  • Køb og udskiftning af batteri på bil 1.100 kr.
  • Fjern asbest tag 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jer med tattoveringer.. Smerte?!
  • #1   3. dec 2014 Synes ikke det gør så ondt. Blev selv overrasket over hvor lidt ondt det gjorde.

• #2   3. dec 2014 Hvor på kroppen fik du din lavet? og hvor lang tid tog den? smiley

Jeg er simpelthen så bange for at det gør rigtig ondt, men ville jo bare skulle holde det ud, for man kan jo ikke gå rundt med en halv tatovering. smiley
    Og resultatet ville jo nok også gøre det hele værd.

• #3   3. dec 2014 Jeg var selv ved at skide i bukserne, da jeg skulle have lavet min første smiley
    Jeg blev meget positivt overrasket, må jeg sige. Det gjorde slet ikke så ondt, som jeg havde forestillet mig smiley
    Det kunne jeg sagtens holde ud.

• #4   3. dec 2014 Line, hvor på kroppen fik du lavet din? og hvor lang tid tog det? smiley

Og hvordan har i det med smerte sådan generelt?
    Nogle er jo mere følsomme overfor det end andre. Og jeg er bare en pivskid smiley haha

• #5   3. dec 2014 Jeg har en på armen. Den tog nok omkring 2-3 timer at få lavet.
    Og så har jeg en lille en på håndledet. Tog nok 20 min eller sådan noget smiley

Jeg synes at det føles som at blive kradset med en nål.

• #6   3. dec 2014 Jeg er heller ikke så god til smerte generelt.
    Min var på foden, og folk havde jo sagt til mig, at det var et af de steder, der gjorde mest ondt smiley
    Det tog vel 1-2 timer, mener jeg.

Og det med at du er bange for nåle, det er jo slet ikke en nål nål, så det tror jeg ikke du skal bekymre dig om smiley

• #7   3. dec 2014 Det var faktisk mere irriterende end det gjorde ondt smiley

• #9   3. dec 2014 Jeg er virkelig dårlig til nåle og smerte... Og jeg har flere og regner med at skulle have sleeves og heldækket ryg på et tidspunkt. smiley

Det gør virkelig ikke særlig ondt. Ud af de 5 jeg har, gjorde kun en af dem ondt, og det var også en dårlig tattovør.

• #10   3. dec 2014 Jeg har 5 tattoo'S.

På rygraden, lysken, lænden, skulderen og håndleddet.
    Dem der gjorde mest ondt var håndleddet og lysken. Men ikke noget man ikke kan holde ud smiley en lille pote tager ca 30 min smiley

• #11   3. dec 2014 Og er enig i at det værste er lyden! Ørebøffer er måske en ide?

Tryllecreme vil nogen ikke tattovere på, da det ikke bliver ligeså pænt... Siger nogen. Fik min første lavet med tryllecreme på, det blev nu ganske pænt...

• #12   3. dec 2014 Jeg har to på ryggen, den på lænden kunne jeg da mærke, men ind imellem kildede det. Den anden som køre langs rygsøjlen hele vejen, og ender lige mellem skulderbladende, den gjorde pis hamrende ondt.

Men det en underlig smerte, for det er ikke sådan av av, det er sådan en brændende følelse.

Men altså hvis det bare er Luckys pote, så er det jo altså en pænt lille tatovering du skal have lavet, ergo er det jo ikke så lang tid du skal kunne holde det ud.

Jeg er også ja hysterisk bange for nåle, men har intet imod at blive tatoveret. Man ser jo ikke nålene som sådan, og de er jo så bittesmå, og kan jo på ingen måder sammenlignes med en sprøjte med kanyle på.

• #13   3. dec 2014 Jeg har fået lavet en på håndleddet, som tog godt og vel en time. Synes bestemt ikke at smerten var særlig slem, og jeg er ellers normalt en rigtig kylling med hensyn til smerte og nåle smiley Så jeg blev helt klart positivt overrasket!

• #14   3. dec 2014 Jeg har en i nakken, som faktisk kildede.. Er normalt ikke super god til smerte, men det her gjorde overhovedet ikke ondt smiley

• #15   3. dec 2014 Det er meget forskelligt fra person til person
    Og også hvor man får den lavet

Jeg har en på lænden, den gjorde så ondt at jeg tænkte, det her overlever jeg ikke
    Så har jeg en i nakken og en på hånden, dem synes jeg overhovedet ikke gjorde ondt
    Min kæreste har en magen til min på hånden og syntes den gjorde vildt ondt

• #16   3. dec 2014 Jeg har 13 forskellige, fra en lille en på håndledet, til halfsleeve, til en der fylder hele låret.

Smerten er forskellig alt efter stedet den sidder, men netop håndledet synes jeg slet ikke er slemt.
    Man kan selvfølgelig mærke det, men har du brug for en lille pause, så beder du jo blot om det smiley

• #17   3. dec 2014 Har lige fået lavet denne, synes ikke det var så slemt. Kun den sidste ½ time var lidt hård, men den tog også 4½ time ca.

profilbillede
  • #19   3. dec 2014 Jeg syntes ikke det var så slemt smiley Og jeg ville virkelig tale med min tatovør omkring brugen af Emla creme. For nogle af tatoveringsfarverne reagerer vist ikke så godt med det, og der kan være noget med resultatet også smiley

• #20   3. dec 2014 Hvor er den bare flot Kennel Haiki's!

• #21   3. dec 2014 Jeg har en sommerfugle på håndleddet. Der var nogle steder hvor det gjorde mere ondt end andre, nogle enkelte steder kunne jeg slet ikke mærke det.
    Som skrevet ovenover så synes jeg også det var som at tage en nål og ridse den over huden. Ikke så slemt og ret hurtigt overstået for mit vedkomne, 15-20 min tror jeg.

• #22   3. dec 2014 Tak for alle svarene smiley
    jeg har læst dem alle, men kommer lige med en samlet besked, da det andet vidst tager for lang tid. smiley

Kennel haikis hvor er den flot, kan godt forstå det er svært at holde ud så længe..
    Heldigvis kommer min hvis jeg gør det, ikke til at tage så lang tid maks 1 time, afhængig af hvor detaljeret den skal være tror jeg, men vil selvfølgelig snakke med tatovereren om projektet inden. For som Rikke så fint påpeger er Luckys pote jo altså meget lille, maks 4 cm i længden tror jeg (har ikke lige målt den)

Det lyder jo til at i generelt, selvom nogle er lidt følsomme normalt, ikke synes det er særlig slemt, og en "smerte" som er til at holde ud.. Så det kunne da godt være at jeg bare skulle tage mig sammen, og lade Lucky give mig den i julegave, så jeg faktisk får det gjort smiley
    Det kan vel ikke være værre end hos tandlægen (jeg er så angst for at komme til tandlæge)

Og tak for at gøre opmærksom på at det kan være et problem i forhold til hvordan den bliver, at bruge det der creme, men hvis ikke det gør særlig ondt er der vel heller ingen grund til at bruge det?
    Min plan var at bruge sinners ink i Århus, den har jeg hørt rigtig godt om, og følger dem på facebook, og min kæreste har en kammerat der har brugt dem flere gange.

Jeg tror ikke jeg ville turde at holde pause, for så kom vi aldrig igang igen.. Tandlægen siger også altid at jeg bare skal række hånden op, så tager vi en pause, jeg har aldrig gjort det, uanset hvor slemt det var, for så fik de mig ikke til at fortsætte smiley

• #23   3. dec 2014 Og min tattoo skulle bare være sort, måske med skygger hvis de kunne lave den meget deltaljeret, men ellers ikke nogle farver..

Jeg ved godt priserne er meget forskellige, men hvor meget tror i sådan en koster? det bliver maks på str med en 5'er og tror slet ikke den bliver så stor. smiley

• #24   3. dec 2014 Jeg har vist nok 12 tusser i det hele og den på maven gjorde meste ondt

profilbillede
  • #25   3. dec 2014 Tro mig det gør slet slet ikke ondt på håndledet har osse et par stykker der

profilbillede
  • #26   3. dec 2014 Syntes lyden er det værste og får det til at lyde værre end det er

• #27   3. dec 2014 Det med lyden, så er det jo bare ligesom ved tandlægen smiley
    Og vil uanset have min kæreste med, så må han jo underholde.. hehe

Og hvor er de flotte, kan godt lide dine blomster smiley

Jeg ville også gerne have tekst til, men jeg holder mig lige til poten i første omgang, hvis det viser sig at det ikke er så slemt, så får jeg nok en til eller to. For vil også gerne have en engel, men det er et lidt større projekt.
    Men det er fordi det er ting der betyder noget for mig.

• #28   3. dec 2014 Du kan altid starte med poten også tilføje tekst senere også "bygge videre" den jeg har på hånden armen er en dæk tatto havde min klamme x mands navn stående BIG
    MISTAKE! Men den store blomst har heldigvis dækket det også fik jeg tilføjet min søn s navn ned af hånden

• #29   3. dec 2014 Får altid min tatovør til at fyre op for noget musik kan slet ikke klare lyden men tag kæresten med som støtte også har du en hånd og klemme lidt

• #30   3. dec 2014 Jeg har en lille tatovering på ribbenene, som ca. tog 15-20 min. Det var faktisk meget som jeg havde forventet.
    Det gjorde altså ondt - MEN ikke sådan helt sindssygt uudholdeligt ondt. Jeg synes bestemt det er det værd, og når det er sådan en lille tatovering, er det meget hurtigt overstået.

Jeg kan dog slet ikke forstå dem der siger at de overhovedet ikke kan mærke det - og hvordan man kan ligge i flere timer og blive tatoveret, dét kan jeg godt nok heller ikke forstå! Det tror jeg altså ikke jeg ville kunne smiley

Jeg synes du skal springe ud i det, men pas på!! Når først man har fået én, så vil man have flere smiley

• #31   3. dec 2014 Den her var heller ikke så rar og få lavet

HeHe og øjn brynene er osse tatto

profilbillede
  • #33   3. dec 2014 Jeg har på håndledet, og det gjorde på ingen måder ondt.
    Jeg har også et lille kinesisk tegn på skulderbladet, det gjorde heller ikke ondt.

Og så har jeg en på foden, hoooold nu kæft det gjorde niller naller!!
    Måske den på håndledet slet ikke gjorde ondt fordi jeg fik den lavet efter den på foden.
    Så jeg sad bare og mærkede ingenting da han lavede mine hundepoter.
    Det tog måske maks 15 minutter og det prikkede bare en lille smule.

profilbillede
  • #34   3. dec 2014 Den på foden.
    Av for satan siger jeg bare.
    Der krampede mit ben godt nok flere gange og min fod rystede helt. Havde svært ved at sidde i stolen fordi jeg gled hele tiden fordi min fod svedte så meget af bare smerter.

Men som skrevet: den på håndledet: no problem!

profilbillede
  • #35   3. dec 2014 Miss G.B.B jeg har også sagt at jeg aldrig får navne på kroppen, medmindre det var mit barn, og jeg skal ikke have børn, så det er så nemt..
    Driller dog tit min kæreste med at han da både skal have mit navn ned ad ryggen i kæmpe format og så et hjerte hvor der står "mor".. men selvfølgelig skal han ikke det smiley

Englen jeg gerne vil have, hvis jeg kunne klare poten, og jeg får mange penge, det har vi ikke pt, så det er så nemt.. Er fordi jeg tror på at der er en engel (eller nogen) der har holdt hånden over min familie, når der er sket nogle slemme ting. F.eks. burde min bror være død efter en bilulykke han var med i for år tilbage (det var politiets ord) Det var heldigvis ikke min brors skyld og han overlevede uden en skramme.
    Teksten er: My only sunshine(s), selvfølgelig uden ()... Fordi jeg har haft en depression siden jeg var 15 år, og min tidligere hund og Lucky især har bare været dem der kunne lyse mine dage op, selvom alt andet var mørkt, så det skal tilføjes til poten. smiley Så luckys pote kommer til også at symbolisere andre hunde som jeg har haft eller får i fremtiden. Men Lucky er noget helt specielt, så mest af alt skal den symbolisere det vi har smiley

Skal lige se julekalender osv. så skriver senere. er ikke fordi jeg ikke vil svare på andre smiley

• #36   3. dec 2014 Det lyder rigtig fedt det du drømmer om og kan kun sige go 4 it det fede er når tattoer står for noget f.eksempel det med englen syntes jeg lyder som en kanon ide giv det tid og spar op og tænk over den helt rigtige engel har osse vinger der fylder hele ryggen HeHe der er bare noget symbolsk over engler

• #37   3. dec 2014 Har den her for min afdøde storebror

profilbillede
  • #40   3. dec 2014 Det er virkelig nogle flotte tattoos i alle har smiley

Karina, det er lidt alle dem poter du har jeg gerne vil have, måske lidt mere detaljeret hvis de kan, min skal jo så bare være mindre og kun en enkelt.
    Her er lige et billede af en, men ved slet ikke om den kan blive så detaljeret når den ikke bliver større, men de får bare en fotokopi af luckys pote eller hvad de vil have, og så skal de selv tegne den smiley
    Og den på din fod er godt nok også flot! man kan slet ikke se at du har lidt for at få den. Men siger man ikke også at man må lide for skønheden smiley

Miss G.B.B der er bestemt nogle rigtig gode tanker bag hvad jeg godt kunne tænke mig. Har også tænkt på en lille fønix, fordi jeg er kommet op af asken og blevet endnu stærkere. Men det får jeg nok aldrig. Jeg er bange for farver, og en ild fugl skal altså være med farve, og jeg vil heller ikke have for mange. Kommer aldrig til at få store tror jeg ikke.. Men måske en lille fønix alligevel med tiden kunne finde vej smiley
    Englen skal være helt speciel, ikke en tradinouel en, men sådan lidt cartoon/børne tegning agtig, med små bløde vinger og så skal den holde et hjerte. Kan lige prøve at finde et billede i stil med det.

profilbillede
  • #41   3. dec 2014 Ikke det bedste billede jeg kunne finde. Men man får da en ide om hvad jeg mener..

Englen lidt i samme stil som englen til venstre, dog skulle den også tegnes specielt til mig, så den blev helt som jeg ville have den og det kun var mig der havde den. smiley

profilbillede
  • #42   3. dec 2014 A T, den med roserne er da også vildt flot. Men man skal lige huske at man selvfølgelig også lige skal have penge til at få den tegnet op igen. smiley

Hvor tit skal man egentligt det?

• #44   3. dec 2014 okay fedt smiley den er rigtig flot.

Jeg skal så også tænke på at jeg har en hud sygdom på armene, der gør at jeg helst ikke vil tusses på oversiden, så det giver lidt mindre plads, hvis de skal være på armene, for så er det kun undersiden af armen jeg kan få lavet på. Det er ikke fordi der sker noget ved at tusse på det, men min bror har det samme, og det kræver at han får det tegnet op lidt oftere for at holde det pænt, og det gider jeg ikke smiley

• Corell
    Corell Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 9
    #45   3. dec 2014 Jeg har hele min højre underarm tattooveret, derudover en mellemstor på min venstre arm, og en på mit bryst.

Den på mit bryst tog omkring 30 min. og kunne på ingen måde rigtig mærkes.
    Den på min venstre arm tog næsten 2 timer, der var heller ingen smerte.
    Den/dem på højre arm derimod, den har nok taget i totalen 10 timer (Ikke taget ud i et), på ''ydersiden'' var det ligesom på venstre, ingen smerte. Men på ''indersiden'' af håndled osv. der nev den en smule. smiley

Men som du selv skriver er det forskelligt fra person til person. smiley

• #46   3. dec 2014 Corell det er da egentligt vildt at der er så stor forskel. Men det lyder som noget fedt du har fået. Det synes jeg de er for det meste når det har taget lang tid.. smiley

Min bror har en tribal (er det ikke det de hedder) ned ad hele venstra side, fra bryst/skulder og helt ned til bukse kanten, hvor han har fået skrevet alle hans 5 søskende (incl mig) og så "family means everything)
    Det er jo noget der betyder noget for ham, men ikke noget jeg selv ville have, slet ikke min stil. Men jeg er jo også en pige smiley

Men egentligt surt for ham med sådan en tekst og mit navn, for vi har ikke snakket sammen de sidste 2 år, fordi han ikke ønsker at have kontakt til mig. behøver jeg sige at han fik lavet den inden det skete? men om han har fortrudt mit navn eller lavet det om ved jeg selvfølgelig ikke, men jeg tvivler da. Men han kan selvfølgelig også bare spise godt, så kan man ikke se mit navn smiley

• #47   3. dec 2014 Haha din tråd er fantastisk timet!
    Jeg er selv HYSTERISK bange for nåle, og ikke skide god til smerte, men jeg har længe drømt om en helt speciel tekst, som jeg inderligt ønsker mig!
    Så nu har jeg simpelthen bare bestilt tid!!! smiley
    Jeg prøver ikke at tænke for meget over det, før jeg kommer tættere på.
    Den skal sidde på oversiden af min underarm, fra albue til håndled (ca.).
    Jeg er faktisk ikke SÅ bange for smerten, for jeg ved jo godt, at det nok kommer til at kunne mærkes en del, for mig er det uvisheden, fordi jeg ikke har prøvet det før. Så jeg kan ikke forberede mig på, hvilken smerte det bliver.

Så jeg er helt vildt spændt, og håber jeg bare kan få det overstået, det skulle ikke tage meget længere tid, end en times tid.
    Og hvis jeg ikke finder det så slemt, så har jeg allerede en hel masse projekter i tankerne smiley

Spring ud i det. Det er jo heldigvis ikke en stor tatovering du er ude i smiley

• #48   3. dec 2014 Jeg var hysterisk ræd for at få lavet min. Men jeg har nogle skønne veninder der fik migpresset til at få den lavet smiley
    Jeg blev overrasket over, hvor smertefrit det egentlig gik. Jo jo det niver da lidt, og er ikke behageligt. Men så er det heller ikke værre!!

Min tog 10 min. Og sidder lige over brystet smiley

• #49   3. dec 2014 C&N, jamen så er det da den perfekte tråd at læse. smiley
    Held og lykke med det, håber du bliver glad for den, men mon ikke når nu det er noget der betyder for dig..
    Og ih der er altså også bare mange flotte designs, så kan godt forstå hvorfor andre har så svært ved at stoppe når de først går i gang smiley
    Men jeg tror også er det uvisheden jeg ikke kan lide, hvis jeg vidste at det gør så ondt eller føles sådan og sådan, jamen så var man forberedt, og så kunne man ligesom sige jamen det tager 1 time hvor jeg lige skal holde det ud, og det kan jeg gøre ved at æde slik f.eks. hehe. og så er det overstået. Men frygten for at det gør virkelig ondt, når man ikke aner det, er altså bare svær at overvinde.

Den Danske, måske jeg skulle finde mig sådanne veninder hehe.. Men har tidligst penge til det i januar uanset, og skal lige finde ud af om jeg nu også vil bruge de penge på det nu, der er jo så meget andet jeg også gerne vil have smiley

• #50   4. dec 2014 Jeg er utrolig angst for nåle.. Vi taler ikke blot bange.. Vi snakker om jeg får black outs hvor jeg går komplet amok og får angstanfald.. Kaster op af skræk flere dage inden en læge skal sætte en nål i mig..
    Alligevel har jeg været under tatovørens nål omkring 47 timer sammenlagt, samt der er bestilt tid til ca 22 timer mere..
    Jeg syntes det gør vanvittig ondt!! Men jeg bider smerten i mig og nyder det færdige resultat..
    Sidst da jeg lå og blev tusset ca 3 timer på mine ribben brugte jeg faktisk bedøvende creme.. Ikke emla, men creme specielt udviklet til tattoveringer.. Og det er klart noget jeg vil benytte igen når jeg skal tusses på mine ribben..
    Samt når hele ryggen skal laves..

• Corell
    Corell Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 9
    #51   4. dec 2014 Ja har desværre ikke billeder lige pt. og har intet kamera i nærheden smiley

Men ja, det er vildt så forskelligt det er, men hvis du er rigtig bange for hvor ondt det gør så kan du altid starte ud med et småt motiv der ikke tager så lang tid smiley

Kommentér på:
Jer med tattoveringer.. Smerte?!

Annonce