{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  blærebetændelse hunde..
  • #1   19. dec 2014 Min den lille har haft blærebetændelse 1 gang .Hvor vi fik noget hos dr,lægen ,og så skulle hun helst drikke godt smiley

• #3   19. dec 2014 Det er vigtigt at hunden får meget vand.
    Du kan evt røre lidt leverpostej eller andet rimelig opløseligt ud i vand, så det motiverer hunden til at drikke mere end den ellers ville gøre.

Tranebær kapsler er gode hvis du kan få hunden til at spise dem

• #4   19. dec 2014 Min yngste havde det 3 gange som hvalp ... du skal være obs på at når den får medicin så skal du mærke en forbedring inden for 3 døgn, gør du ikke det så er det muligt at der skal skiftes præparat, dyrlægen vil nok starte med et bredspektret mærke, men det er ikke sikkert det rammer de bakterier din hund har, vi måtte skifte midt i en behandling den ene gang.

Og så som Ib skriver så kan tranbær kapsler en tid være med til at styrke blærens modstandskraft.

• #5   19. dec 2014 Jeg har intet fået af vide af dyrelægen om det der, han sagde at hun bare skal have sin medicin , hvis hun skal på andet ville han ringe i morgen. smiley

• #6   19. dec 2014 ok, så dyrker han nok selv prøven for at se om det er det rigtige hun får ...

Kommentér på:
blærebetændelse hunde..

Annonce