{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ideer til 'produkt' til projekt
  • #2   20. jan 2015 Altså, skal have et produkt. Noget at vise frem.

    F.eks. en fra klassen har noget om creme osv. Så hun laver sin egen creme smiley


  • #4   20. jan 2015 A.T
    Det med at man ikke må tage billeder fra nettet tror jeg altså ikke helt, da jeg lavede OSO opgave havde jeg 90 % af billederne fra nettet og det sagde læreren intet til smiley


  • #6   20. jan 2015 Til en mulig en inspiration:
    Da jeg skrev OSO opgave, valgte jeg at skrive om hundenes adfærd og veterinærsygeplejerske.. Her var mit produkt Sara (hund) som jeg fik lov at medbringe i skolen.
    Jeg viste hvordan man tjekkede tænder, poter og ører.. Og så viste jeg hvordan man kunne håndtere mad og forsvar overfor maden.
    Altså at Sara fx skulle sidde inden hun måtte få sin mad, hun måtte først spise når der blev sagt værsgo smiley
    Eftersom Sara ikke er tryg ved høje mænd, lavede vi også en demo på hvordan vi kunne komme forbi en høj dreng fra klassen uden at det påvirkede Sara smiley


  • #7   20. jan 2015 Camilla: Det ændrer ikke på at du overtræder copyright, og det du har gjort principielt er strafbart.

    Isabelle: Hun skal selv lave et produkt, altså en planche med billeder, man kunne evt. sy noget tøj hvis man havde om mode, veninden laver selv en creme fordi hun har skrevet en opgave om creme osv. Giver det mening? Der skal være en fysisk ting som hun selv har lavet, udover selve opgaven. smiley Ikke noget med reklame eller information om et eksisterende produkt. smiley

    Til TS: Jeg ville evt. prøve at spørge en dyrlæge. Det kan være de kan låne dig nogle ting. Alt efter om din opgave har en bestemt retning, kunne det være noget inden for det. smiley


  • #10   20. jan 2015 Så længe det bare er en skoleopgave og ikke noget der skal udgives og tjenes penge på, så er problemet med copyrights altså ikke så stort. vi låner altid billeder fra nettet til opgaver. Der kommer altid kilde på og de bliver kun brugt i skolen. Hvad trådstartes skole så har af regler omkring dette er jo en anden sag.

  • #14   20. jan 2015 Der er en del tråde om en skoleopgave i dag, og læser man reglerne så står der tydeligt at man skal overholder copyright o.l da man ellers risikere bortvisning m.m.
    og det er "kun for alle skolers 8-9klasser, så mon ikke det er fornuftigt at holde sig til de gældende regler i stedet for at risikere at dumpe el. det der er værre. ?


Kommentér på:
Ideer til 'produkt' til projekt

Annonce