680 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
hjælp! rengøring af hundelortsbefængt have hjælp! rengøring af hundelortsbefængt have
Hej alle sammen
Min lille hvalp har døjet med maven de sidste 2 måneder hvilket har resulteret i en have som ligner LORT.
Hendes afføring har været lige fra helt vandet dirréa til en mere blød konsistens. Mit problem er at jeg ikke kan samle det op, og ja, jeg kan faktisk ikke gå derud mere i frygt for at jokke i det og tage det med ind. Det sammen med hunden, hun kommer ikke ud i haven længere da hun bare træder i det.
Jeg har prøvet at sprøjte med Rodalon, men synes ikke det hjælper.
Andre som har gode råd? (har fået styr på maven:))
0 synes godt om
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 32 Hunde: 4 Annoncer: 5 Emner: 73 Svar: 4.130
Der er ikke andet at gøre end på med handskerne og fat en skovl og så ellers i gang, frosten er måske en kærkommen gæst da det gør lorten fast, det du stadig ikke kan samle op kan du overhælde med varmt/kogende vand, evt. flere gange for at fremskynde nedbrydningsprocessen.
nov 2014
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 5 Svar: 9
Den med varmt vand lyder som den bedste løsning da jeg ikke lige sidder inde med en skovl, hvor lang tid vil der ca gå?
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.654
Så spule med vandslange og evnt en skovl sand over
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.186
Og så må tiden hjælpe....
For din egen skyld, hvis det sker igen, så lav et lille afgrænset område med grus, der er det til at fjerne sådan noget fra igen. Det er iøvrigt rart at have sådan et hundetoilet i haven....
nov 2014
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 5 Svar: 9
Bare rolig, jeg er værre end en nybagt mor ?? det har været en blanding af for mange godbidder og andre små ting. Men hun har det fint!:)
nov 2008
Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 214 Svar: 1.203
hjælp! rengøring af hundelortsbefængt have