1.012 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 30 Svar

God og billig resturant i Århus omegn? :) God og billig resturant i Århus omegn? :)

Sagen er den at min far og hans kæreste kommer op og overnatter i weekenden, fordi de skal på messe. Derfor vil vi gerne ud og spise lørdag, men når mig og kæresten er ude at spise er det tit bare kinesisk eller på mc d, fordi pengene er lidt små som studerende. Min far og hans kæreste er lidt mere til traditionelt dansk mad, men jeg kender ikke rigtig nogle gode spise steder heroppe med den slags. Og et sted hvor alle ligesom kan være med prismæssigt.

Så er der nogle der har nogle gode bud? jeg tænker hvor man kan få god mad som man bliver mæt af for 100-200 kr pr mand. Det er lige meget om det er en lækker buffet eller man bestiller en ret. smiley
Men det må gerne være noget hvor der er lidt til enhver smag.

håber at få nogle gode bud og ideer.

P.s. min far har bil, og vi bor ude i stavtrup, så det gør ikke noget at vi skal køre lidt efter det, bare helst ikke for langt, da vi får en ret lang dag på messe.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God og billig resturant i Århus omegn? :)
Kommentér på:
God og billig resturant i Århus omegn? :)

Annonce