1.442 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Himlen har fået en ny stjerne Himlen har fået en ny stjerne

Min dejlige hund Dupont blev aflivet d. 23. Februar 2015, og var fra 16.09.2004.
Dupont havde en fedtknude, som havde udviklet sig til en tumor. Den blev ikke fjernet, da han havde dårligt hjerte på det sidste og vi synes ikke han skulle igennem en operation. Knuden begyndte at hæve trods binyrebarkhormon, så det tunge valg blev taget. Han blev aflivet i bilen, mens solen skindede ned på ham.

Dupont var bare en 1'er , og alt den glæde han har givet os, kan slet ikke beskrives. Det var også en hård beslutning, men det var det bedste for ham.

Dupont havde sin egen charme, og jeg savner ham utrolig meget. smiley

Jeg ved ikke helt hvad jeg ville med dette indlæg, men havde nok bare brug for at dele dette. Jeg ved godt jeg ikke er så aktiv herinde med skriverierne, og mange ikke kender mig. Men jeg ved jeg ikke er den eneste herinde, som har mistet sin ven(ner).

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Himlen har fået en ny stjerne
  • #1   5. mar 2015 Han har det bedre nu, og I ses jo igen når tiden er inde smiley

• #2   5. mar 2015 Det er nemlig utrolig hårdt! Han var gudskelov ikke påvirket af det, og han stjal gulerødder på selve dagen. Han ville næsten hellere vælge en gulerød end kødben. Han havde sine særheder smiley

• #4   5. mar 2015 Det er jeg sikker på at han gør smiley
    Man tror, man kan forberede sig på det, men nej. Jeg er glad for at jeg har måtte have den glæde at have ham ved min side! smiley

• #6   5. mar 2015 Åh smiley

Sov sødt kære vovse smiley

• #7   5. mar 2015 Føler med dig smiley

• #8   5. mar 2015 Åh nej da :o(
    Hvil i fred, søde Dupont smiley

Vi måtte også sige farvel til vores dejlige Luna, d. 24/2-2014, præcis to måneder før hendes 12 års fødselsdag. Hun fik kræft i maven og havde væske i bughulen - hun blev aflivet dagen efter diagnosticeringen. :o( Jeg håber de begge har det godt deroppe, og passer på hinanden smiley

• #9   5. mar 2015 Det er jeg ked af at høre CTS.. smiley
    Luna var godt nok smuk! Hvil i fred smiley

Jeg er sikker på at begge smukke hunde har det godt deroppe, og passer på hinanden smiley

Det var lidt mærkeligt den dag Dupont blev aflivet, det var også den dato min morfar sov ind for 15år siden.

• #11   5. mar 2015 Dupont - Tak smiley Det håber jeg de gør. :o)

Det er lidt uhyggeligt, som tingene falder sammen på den måde. I tirsdags, en uge efter vi fik aflivet Luna, fik vores venner aflivet deres hund også. :o(

• #12   5. mar 2015 Ej hvor er det underligt for min bedste veninde fik også deres dejlige hund aflivet nøjagtigt en uge efter Dupont. smiley

Tak Bettina. Basset har virkelig deres helt egen væremåde og udtryk. Jeg er født og opvokset med disse lavbenede vovser, og alle har haft hvert deres særheder smiley men det er en dejlig hund. Jeg håber en dag dit ønske vil gå i opfyldelse, men du har vel nok en bedårende malteser på din profil

Kommentér på:
Himlen har fået en ny stjerne

Annonce