302 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Øv! Øv!

Min kæreste og jeg havde været hos nogle venner fra i går eftermiddags til i dag. Så vores tre katte havde været inde (de er ude om dagen og kommer ind om natten) Da vi kom hjem ved 14 tiden lukekde vi alle kattene ud. Jeg ville lige lægge mig og hvile lidt. Jeg havde kun lige lagt mig i sengen, da jeg hørte min kæreste snakke med en mand.

Han skyndte sig ind til mig og sagde at jeg skulle skynde mig at få tøj på, for vores kat Kasper var blevet påkørt. Det viste sig at Kasper havde siddet i vejkanten og bilisten havde set ham, så han havde sunket farten, men pludselig løb Kasper lige ud foran bilen. Heldigt at han ikke kørte stærkere...

Så op til dyrlægen med os. Han så frygtelig ud med olie over det hele fra bilen og blod i hele hovedet. Heædigvis viste det sig at være sår, som ikke skulle syes. Og så en knækket tand. Så han fik to indsprøjtninger, en med pencilin og en smertestillende. Nu er han så på pencillin de næste 5 dage.

Men er virkelig glad for at der stadig findes mennesker som kommer og fortæller at de er kommet til at påkøre ens kat. Puha!

Skulle lige ud med det..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv!
  • #1   9. sep 2006 Ja det syntes jeg godt nok er dejligt folk siger de har kommet til at påkøre jeres kat!

Dejligt at det ikke var volsommere!! smiley

• #2   9. sep 2006 pu-ha sikken en forskrækkelse. God bedring :o)) til den lille mis

• #3   9. sep 2006 Freddy: takker.. hehe men han er nu ikke så lille.. 2,5 år og nu har vi endelig fået hans vægt ned på 6 kilo, hvor den før lå på 8,2 kilo.. Hehe.. Men nu bliver han også rigtig forkælet, det er helt sikkert... smiley

• #4   9. sep 2006 Puha da....

Godt det ikke var værre... meget skræmmende..

Hvordan fik I hans vægt ned? Jeg har en stor hankat, Oliver (kastreret og indendørs) som skal tabe 1½ kg..

• #5   9. sep 2006 Vi droppede hans dåsemad og han fik kun tørkost. Så vejede vi hans mad (han får 100 g om dagen) Og så ellers lade ham rende noget af fedtet af sig smiley Vores er osse kastareret. Han tabte sig så meget på lidt over et halvt år. Så er helt stolt af ham smiley

• #6   9. sep 2006 100 gram om dagen???? Hold da fest.. Oliver får kun 50 gram og taber sig ikke en dyt. Han vejer 6 og skal ned på 4-4.5 kg.

Hmm desværre ikke en løsning jeg kan bruge.. Oliver har aldrig fået andet end tørfoder..

Oliver er 10 år gammel og har krystaller i urinen, så får noget specialkost mod det.

• #7   9. sep 2006 Hmm.. ej, det kan jeg godt se. Men hvad med motion??? Det har virkelig hjulpet rigtig meget på Kasper. Men grunden til at han får 100 g om dagen er at han er en stor kat og stadig er i "voksealderen", men før spiste han hele tiden, tror han spiste omkrin 250-300 g om dagen. Nu har vi stilllet maden væk og så får han det først om aftenen når han kommer ind. Så er det også lidt nemmere at kontrollere.

vi har en hun kt vi også lige skal holde lidt øje med. Hun er halv norsk skovkat, men hun er ikke så høj, men enormt bred og rubust, men kan se at hun er ved at få lidt "hængemave" *GG*

• #8   9. sep 2006 Ja Oliver er ikke den mest aktive... Han er jo også 10 år gammel.. Måske skulle man få en killing til at jagte ham lidt rundt:-)

• #9   9. sep 2006 Ja det kunne da være en rigtig god idé. Men ellers kan du jo gå en tur med ham. Det gjorde vi med Kasper inden vi flyttede på landet... Har lige puttet ham ned i gangen, så han kan få sig en ordentlig gipper-napper inden de to små kommer ind og driller ham. Han har bare ligget og puttet med mig hele dagen på sofaen... han er virkelig blevet rigtig morsyg efter den oplevelse...

• #10   9. sep 2006 Årh den stakkel

Ja jeg var da lige ved at få en mulig killing med hjem i dag. Min veninde har fået en killing for 1½ uge siden og ville ringe for at høre om der var flere tilbage...

Meen jeg må egentlig ikke have kat her, så lidt dumt at gå ud og få en til.. Det må vente til vi finder et andet sted at bo.

Kommentér på:
Øv!

Annonce