567 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Frokost - idéer? Frokost - idéer?

Halløj smiley
Jeg går på gymnasiet 1.G, og efter jeg er begyndt derude har jeg haft rigtig svært ved at finde noget jeg gider spise og som jeg bliver mæt af.
Det skal helst ikke være noget der skal varmes, da man skal ned i den anden ende af skolen, for at komme til en mikroovn, og der er tit meget lang kø.
Det skal dog heller ikke være noget, som ikke kan tåle at ligge i tasken et par timer, da jeg ikke lige har en køletaske/-boks.

Har I nogle gode forslag
Det skal også være nemt at lave enten dagen i forvejen, eller i halvvågen tilstand smiley

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• I need someone for the connection of (Induction Stove, Oven, Washing Machine, Dryer, dishwasher) 1.000 kr.
  • Grave arbejde 5.000 kr.
  • Havearbejde 1.000 kr.
  • Installation af kombi/vaskemaskine til kraftstrøm og afløb. 500 kr.
  • Klippet hæk . Fælde 3 små træer 2.550 kr.
  • Tilslutning af gaskomfur 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frokost - idéer?
  • #1   20. apr 2015 Rufler er gode til madpakker, det er lidt groft en rugbrøds bolle.

Man kan så lave en lækker "sandwich" med salat og pålæg i smiley

• #2   20. apr 2015 Fyldt pandekage
    Kan nemlig både spises varm og kold
    Jeg laver pandekagen i ovnen i en bradepande ,svitsler tynde porre strimler ,rød peber strimler,slinke i strimler ,og en pk. pikantost ,simre på panden ca 10 min .Derefter kommes fyldet på pandekagen og rulles sammen ,så kan man skære nogle lækre skiver smiley

• #3   20. apr 2015 Sandwich med mørkt brød. Kom al muligt lækkert i.

En skål pasta med igen, al muligt lækkert i. Kan sagtens spises koldt.

^med salat i stedet

Avocado kan du have med og skære ud når den skal bruges, til noget rugbrød evt.

• #5   20. apr 2015 Tortilla med fyld...de er bedst dagen efter smiley

Fyld dem med tunsalat, æggesalat, kylling med bacon og karrymayo, røget laks med flødeost og pesto...og fyld så med fintsnittet spidskål og så peberfrugt, løg, avocado og agurk smiley De er også gode med hakket kydret oksekød og chili dressing smiley

Deles på midten og så haps haps smiley

• #7   20. apr 2015 Nu er jeg super besværlig, men jeg er ikke ret glad for chili eller rå løg smiley
    Har du andre forslag end chili?

• #9   20. apr 2015 Jeg er glad for bare at pakke resterne fra aftensmaden og tage det med - det kan som regel spises koldt og så behøver man ikke bruge en masse tid. smiley

Kommentér på:
Frokost - idéer?

Annonce