{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

Jeres hobbyer? {{forumTopicSubject}}

Ja, hvad er jeres fritidsinteresser udover vovse (og HG smiley )?

selv træner jeg on/off (skader og især flytninger kommer ofte i vejen) karate (kyokushin) og yoga og sejler jolle om sommeren. Og så spiller jeg guitar, synger og skriver sange. Kunne godt tænke mig at begynde at gå til bueskydning - og basket, men det er nok mest fordi jeg er 1,85 høj. Da jeg var yngre havde jeg hest og var passioneret akademisk dressur rytter, men det rækker pengene desværre ikke til længere.

hvad laver I? hvis det da overhovedet er normalt at "gå til noget" efter ipadens og netflix' indtog smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres hobbyer?
  • #1   14. maj 2015 Videoredigering m. animationsfilm - lyder lidt spøjst, I know, men har gjort det i snart 5 år og er en del af et mindre community, som jeg ikke vil undvære smiley

  • #2   14. maj 2015 Fotografering, basket og ridning smiley

  • #3   14. maj 2015 Her bruger jeg tid på floorball (en slags indendørs hockey), opdræt af kælerotter og kongepythons, fotografering og hjælpearbejde i det store udland. smiley


  • MM
    MM Tilmeldt:
    sep 2009

    Følgere: 8 Emner: 1 Svar: 100
    #4   14. maj 2015 Male/tegne og ride smiley

  • #5   14. maj 2015 Thor - hvad for en slags hjælpearbejde i det store udland? smiley

  • #6   14. maj 2015 Havearbejde.. smiley
    Mine have er simpelthen min hobby.. smiley

    Ellers så maler jeg engang imellem og laver smykker.. smiley


  • #7   14. maj 2015 Jeg ser hockey - men spiller ikke selv.. Jeg har tidligere været hestepige, så når tiden og mulighederne er der, snupper jeg en tur til hest.. Ellers træner jeg i fitness, har marsvin på hyggeplan og er meget social. smiley

  • #8   14. maj 2015 Jeg går til skydning.
    Jeg skyder pistol Cal. 22..


  • #9   14. maj 2015 Fotografering, strikker, laver lidt smykker, hus og min have smiley Der ud over mine børn smiley

  • #10   14. maj 2015 Jeg spiller golf og løber

  • #11   14. maj 2015 Ved ikke om man kan kalde det en hobby..

    Men bliver også tusset og piercet en del.. smiley

    Man kan vel kalde det nogle meget dyre hobbyer.. smiley


  • #12   14. maj 2015 Her går al tiden på hunde, børn og hus.
    Med tre hunde, der dyrker hver deres form for træning, går tiden stærkt.


  • #14   14. maj 2015 Min hobby er at vinde i lotto. Jeg er slet ikke god til det endnu, men jeg regner med at blive mester til det på et tidspunkt! smiley

  • #16   14. maj 2015 ja, hvor skal jeg mon starte.
    Jeg spiller en del computer, det er min søde kæreste og ene storebror der har fået mig til det smiley
    Så synger jeg (for mig selv, hundene skal sjovt nok altid op og mysse lige på munden når jeg gør det, jeg forstår ikke hvorfor? og kæresten er for høflig til at sige at jeg synger dårligt)
    Jeg kan også godt lide at være kreativ, men har ikke sådan noget bestemt jeg virkelig går op i. Fik dog en symaskine til jul, som jeg gerne vil til at bruge. Så tegner jeg lidt. Men ellers prøver jeg en masse forskelligt. min fars kæreste har en hobby butik, så jeg nyder når hun slipper mig løs, så jeg kan lave lige det jeg har lyst til smiley Nogle gange lære hun mig også nogle nye ting.
    Det sker en sjælden gang imellem at hun tager mig med, enten for at lære noget til kurser hun holder i butikken, eller f.eks. har vi været nede ved karen marie klip, hvor jeg skulle lære lidt mere om Quilling (staves) og så har jeg været med på messe, for at lære andre Qulling og vise det frem. smiley Så ja lidt af hvert.
    Kan også godt lide at male.
    Har lige lavet bordkort til kærestens fætters konfirmation. Så ja meget alsidig smiley


  • #17   14. maj 2015 Her går tiden med job, hus, have og mine hunde smiley

  • #18   14. maj 2015 Ud over hundene, miniature i størrelsesforhold 1:12, min have, smykkefremstilling, syning, broderi.

    Lidt miniaturer, hundebutik og lille have med drivhus:
    http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/off-topic/63014-min_hundebutik__min_lille_have


  • #19   14. maj 2015 Jeg laver billeder / + billede-animationer. ... smiley
    Designer Hjemmesider..... når jeg har tid. ... smiley
    Strikker og hækler lidt.... smiley
    Og 100 andre ting jeg kan finde på ... ( også sådan noget Panduro - halløj ) ... smiley

    Og min nyeste Hobby er .... og den sværeste og sjoveste... .... Jeg laver REBORN DUKKER ..... smiley
    Her er et billede af mine dukker ... nogle er købt ... og nogen har jeg lavet selv .... og så håber jeg på , jeg kan få dem til at ligne rigtige Babyer så meget som muligt.
    Ha ha ....


    profilbillede
  • #20   14. maj 2015 De 2 nyeste ....



    profilbillede
  • #22   15. maj 2015 Uh.. Min hundehobby fylder en del. Hundesport er lidt omsiggribende når man først er fanget af det.

    Men ud over det, så er læsning (som er blevet til boglytning) en stor del af min hverdag, jeg hækler når helbreddet tillader det, bruger meget tid på at indsamle viden om hvad der nu lige er aktuelt for mig eller har fanget min interesse. Bagning er min meditation.


  • #23   15. maj 2015 Jeg holder meget af, at skrive digte, og den spirituelle verden.
    Og så elsker jeg himlen kan bruge timevis på at studere skyerne, eller stjernerne, og så er sol nedgange også et kæmpe hit, så meget som jeg kigger på de ting må den næsten siges at være en hobby smiley


  • #24   15. maj 2015 Jeg har egentlig også altid ønsket mig at prøve, at spillet basketball men med mine 160 cm, skal det vist være dvæg basket smiley

  • #25   15. maj 2015 Jeg har egen hest, så den tager en del tid. Derudover løber jeg af og til, og så har jeg en crosstrainer i stuen. Jeg kan også gdt lide at læse.

  • #26   15. maj 2015 Ridning smiley

  • #27   15. maj 2015 Her hjemme elsker vi brætspil, kortspil og puslespil. Både børne, familie og voksen. Foruden ved dem på billedet, så har vi også en anden reol med spil i et andet rum, og så skifter vi løbende ud når vi trænger til noget "nyt". I dag /aften har jeg brugt ca 6 timer på at spille, det er en super måde at hygge sig på en fridag smiley

    profilbillede
  • #28   15. maj 2015 Jeg bruger rigtig meget tid på/med Bella. Om det så er gåture, tricks træning eller hygge i sengen. (: og ellers ser jeg meget serie (lige pt er det desperate housewifes) og fotografering og redigering af billeder (:

  • #30   15. maj 2015 Uha smiley Sally fylder nok mest. Men hobbier har jeg en del af
    Jeg spiller en del computer spil med venner over nettet.
    Jeg roder med billed og video redigering - og alt muligt andet vedr. computer. Og når jeg får råd lidt længere ude i fremtiden, skal det også blive til et godt kamera.
    Jeg har min Toyota MR2 som jeg deltager i en del veteran bil træf med, ca 1-2 gange om ugen
    Jeg styrketræner 3 gange.
    Jeg har dyrket Taekwondo i ca 10 år og konkurreret en del på semi-højt plan, men det er sat på standby - og bliver nok der smiley
    Jeg løbetræner og svømmer om sommeren på stranden/kalkgraven 2-3 gange om ugen ( dejlig motion med hunden smiley )
    Om sommeren nyder jeg også gerne at spille lidt fodbold og basketball.
    Jeg er også glad for at lave lækker mad og bruger gerne lidt ekstra tid i køkkenet eller ved grillen.
    Naturen bruger jeg en tid i, sammen med hunden naturligvis smiley

    Der er sikkert noget jeg har glemt smiley


  • #31   15. maj 2015 Ja og så ELSKER jeg en god gåtur! Jeg går gerne 4-5 km, uden Bella og 2-4 km med Bella, om dagen.. jeg ELSKER det! smiley

  • #32   15. maj 2015 Om sommeren hygger jeg og afstresser i min mini-køkkenhave

    Derudover har jeg min mad-blog som jeg elsker at bruge tid på, både i køkkenet, men osse bag skræmen

    Og så læser jeg krimier


  • #34   15. maj 2015 Jeg hækler, rigtig meget smiley
    Vil gerne lære at strikke her til sommer.

    Derudover har jeg spillet meget badminton indtil her i april sidste år, hvor jeg faldt og rev korsbånd og sideledbånd.. Arbejder jeg stadig på at gøre bedre..:-)

    Har også haft en stor passion i heste, men hverken tid eller økonomi rækker for tiden..


  • #35   15. maj 2015 Jeg er lige begyndt at kaste mig over lidt yoga (igen) og Pilates. Og så skriver jeg lidt i ny og næ, selvom det går lidt sløjt med det fortiden.

    Ellers drømmer jeg om et akvarie, så lige nu er jeg igang med at lære alt der er værd at vide om at holde fisk.


  • #36   15. maj 2015 Fotografering er min terapi.. Det er min have sådan set også, og der bruger jeg en del tid.

    Derudover syer jeg lidt.
    Jeg løbetræner nogle gange om ugen, men intet vildt og voldsomt.
    Og så nyder jeg at lave spændende mad.


  • #37   16. maj 2015 Min hobby er mine hunde. det tager tid. Særligt når man har 3/4.

    Men når det så er sagt laver jeg lidt forskelligt på meget lidt hyggeplan. Jeg spiller klaver og guitar, pt. lidt slægtsforskning, så tegner jeg lidt og træner. Løber hvert år en minitriathlon og forsøger at træne lidt hver uge så ikke jeg falder helt igennem smiley (i år bliver et svagt år smiley )

    Her legede jeg lidt med airbrush teknik:


    profilbillede
  • #38   16. maj 2015 Træner bodybuilding og vil gerne starte lidt boksning eller MMA op igen smiley
    I perioder med meget arbejde og studie bliver overstående dog nedprioriteret, så det ikke går ud over hunden


  • #39   20. maj 2015 Med to hunde der trænes og konkurreres med i hver sit program så går stort set alt fritid med hundesport smiley
    Og nu er jeg så 'kommet til' at melde Perle til i en LP1 så nu skal det jo også lige trænes....
    Men derudover så har min mand og jeg bier. Har jeg en lille ledig stund så sætter jeg mig til klaveret og spiller. Jeg har spillet siden jeg var 6 år gammel og engang var min drøm at det var det jeg skulle leve af.


  • #40   20. maj 2015 Jeg har self hundene og deres rally.

    Ud over det hækler og hakker jeg en del når studierne tillader det.

    Og så har jeg lige været så heldig at få stillet et styks gratis hest til rådighed tre gange om ugen, så nu skal jeg se at komme i form igen smiley

    Om sommeren cykler jeg lidt mtb med kæresten, men det er faktisk mest hans hobby. Jeg har udelukkende købt cykel og udstyr for at glæde ham. Jeg synes det er lige vildt nok til mig, så ofte cykler jeg med og trækker ned af de vildeste forhindringer smiley


Kommentér på:
Jeres hobbyer?

Annonce