Det fik den bedste ende {{forumTopicSubject}}
Det bedste skete i dag :o)
Nicki har nu været med over hos sine drenge hver uge siden de var en uge gammel, og da de begyndte at fise rundt var Nicki ikke glad, han virkede bekymret, meget trist og halen hang helt nede ved gulvet. for 14 dage siden fik han nok at de to små terorister og knurrede af dem. Og der synes jeg det var synd for både Nicki og drengene, og tog ikke Nicki med der over mere. I fredags rejste den første, den mest livlige.
I dag skulle jeg selvfølgelig lige over og hilse på den sidste ( Terkel ), og jeg tænkte, mon ikke Nicki kan komme med. Men SUK, Nicki var stadig utilpas med den lille, og flygtede fra hjørne til hjørne. Jeg ville lukke Nicki ned i deres have, men Ronja løb ned, og jeg havde Terkel på armen. Jeg prøvede at sætte Terkel ned i græsset, og der skete miraklet. Nicki bød op til leg :o) Det var et syn for guderne, og de legede bare SÅ godt sammen
Da vi igen kom op var alt frygt glemt, og de tumlede bare rundt. Se selv, nyd billeder i Nicki's profil, billed nummer 3, 6 og 9
Happy ending :o)
Knus Bolette
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.164
Hvor er de søøøde.. ;o)
Vi har selv haft samme problem med vores Hanner og hvalpene.. men det endte også godt hver gang i sidste ende.. ;o)
aug 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 61 Svar: 683
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 53 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.859
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Det fik den bedste ende