{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan jeres barn det?
  • #1   30. maj 2015 Ha ha
    Nej jeg kan godt nok heller ikke


  • #3   30. maj 2015 Mit yngste barnebarn på 5 år ... som lige er startet i SFO her 1. Maj .... kan godt de forskellige ting ..... MEN hoppe 50 meter over en grøft uden at ryge i vandet ... ( selv med tilløb ) ... smiley ....... FNiiiS ..... smiley

    Det længste spring ved en eller anden verdensrekord er omkring 8 meter og ?? .. ha ha ha

    50 meter bred grøft .... det er sgu ikke en grøft .... det er en FLOD .... eller et verdenshav .... Ha ha ha ha ha


  • #4   30. maj 2015 Altså alle de andre ting kunne mine børn sagtens da de skulle i skole
    Men ikke springe 50 m


  • #5   30. maj 2015 Årh, pjat med jer. smiley

  • #6   30. maj 2015 Nej, det kunne mine ikke. Min den ældste har gået til motoriktræning, men selvom han har det, kan han stadig ikke godt gynge, uden at han bliver dårlig. Han bliver også let køresyg.

    Og den yngste kan ikke cykle, uden at bruge en halv vejbane. Heller ikke selvom han har trænet og trænet.


  • #7   30. maj 2015 Hvad nu hvis man kun har lært sit barn at skænke vand?? smiley

  • #8   30. maj 2015 Susanne, håber det bliver bedre med dine drenge. Det lyder til at du følger godt op på det.

  • #9   30. maj 2015 A-S: Det må høre under finmotorik. smiley

  • #10   30. maj 2015 Heh jeg tvivler, de er hhv. 15 og 13. smiley

    Men den yngste må så benytte sig af gåben i stedet. smiley


  • #11   30. maj 2015 Susanne
    Har din ældste døjet med ørerne?
    For min datter havde også svært ved det med at gynge og køre bil
    Og det var fordi hun er ørebarn og det gik lige på balancen


  • #12   30. maj 2015 Nej Ditte, her er det den yngste, der er ørebarn. smiley

    Da det var værst, kunne den ældste ikke engang sparke til en bold uden at vælte. smiley


  • #13   30. maj 2015 Ej hvor spøjst, det lød fuldstændig lige som min ellers smiley

  • #14   30. maj 2015 Ja, okay så er det nok ikke noget der bliver meget bedre. smiley

    Gåben er også udemærket. Det er lang tid siden jeg har cyklet. smiley


  • #15   30. maj 2015 Begge mine drenge er nogle motoriske spassere, nok mest den store smiley
    han kan stadig ikke lave en koldbøtte (han er 19) GGGGG smiley


  • #16   30. maj 2015 Det er nok heller ikke det man har mest brug for at kunne som voksen. smiley

    50 meter hoppen over en grøft som i artiklen tror jeg nu det er de færreste som kan. smiley


  • #17   30. maj 2015 Jeg tror heller ikke, at vores den yngste kan slå en kolbøtte.

    Men ja, børn med handicaps er jo generelt mere motorisk udfordret. smiley


  • #18   30. maj 2015 min autist datter er stik modsat sine "normale" brødre, hun er super til det motoriske og har altid været det.

  • #19   30. maj 2015 Der er et halvt år til Sofie skal i skole.
    Hun kan ikke cykle endnu.. Og rulleskøjter har hun ikke prøvet.
    resten har hun ret godt styr på ( bortset fra hop over 50 meter grøft)


  • #21   30. maj 2015 Jaaa da selvfølgelig kan hun hoppe 50 meter over en grøft smiley

    Min datter er startet i skole 1. April i år, og er godt med motorisk..


  • #23   31. maj 2015 Ældste og yngste kunne, bortset fra springet over grøft smiley

    Mellemste kunne ikke halvdelen, til gengæld kunne han "tæve" alle på skolen i skak. Ikke alle børn er ens smiley


  • #25   31. maj 2015 Der er også mange børn hvor formålet er at hoppe *i* grøften med vand - ikke over. smiley

  • #26   31. maj 2015 Min den yngste kunne ikke tåle at se vand, uden at der skulle leges med det.

    Engang blev jeg kontaktet af læreren i 0. klasse, om jeg ikke kunne give ham regntøj med, for han legede i vandpytter og blev våd hele tiden. Og så brugte han alt sit skiftetøj. Jo jo, det kunne jeg da godt prøve, sagde jeg, mens jeg grinede smørret.

    Han fik regntøj med og regntøj på. Men så kom læreren med et smørret grin, ja han måtte jo inddrømme, at det ikke hjalp med regntøj, når knægten så bare lagde sig og rullede rundt i vandpytterne i stedet, og så blev han lige våd. smiley smiley


  • #27   31. maj 2015 Sød og sjov historie Susanne

  • #28   31. maj 2015 He he han har aldrig været bange for at gøre sig våd og beskidt. smiley

  • #29   1. jun 2015 Hold op de må have skærpet kravene siden 1979 smiley
    'Dit barn skal være tryg ved højder' - hvad så når pågældende barn lider enormt af højdeskræk. Det lider jeg stadig MEGET af trods flere - ofte halsbrækkende - forsøg på at blive kureret. Jeg har været gået i sort og panikket totalt et par meget mindeværdige gange i livet smiley smiley smiley (som selvfølgelig ikke var sjove mens det stod på men som bagefter har stået for mig som komplet åndsvage).
    "Dit barn skal være glad for at dreje rundt og synes, det er fantastisk at snurre, rulle, slå kolbøtter." Det har for mig aldrig stået som fantastisk; ganske få 'omgange' er nok til at gøre mig vildt svimmel og kaste op.
    Og så alt det der hopperi: Jeg har altid været enormt fumlefodet og er kommet til skade utallige gange pga fald både på flad vej og fald ned fra ting. I sidste uge havnede jeg fx på ryggen i bækken derhjemme pga et øjebliks uopmærksomhed på vej over den fine lille bro min gemal har lavet til os; tog øjnene fra broen i et sekund for at sige dygtig til Perle, der pænt sittede for enden af broen for at vente på mig, som hun har lært. Og vupti så smuttede højre fod og PLASK!
    Hold nu op hvor var det svært at komme op af bækken igen når man ved at blive kvalt af grin samtig med at man forsøger at vende sig om og få fodfæste uden at få armene ned i vandet - sidstnævnte komplet åndsvagt da jeg jo var gennemblødt. Kom heldigvis ikke noget til og fik kun et enkelt blåt mærke.


  • #30   1. jun 2015 Du må sige til manden han skal bygge en bredere bro. smiley

  • #31   1. jun 2015 For mig gik det helt fint til jeg kom ned til rulleskøjter! Det kan jeg simpelthen ikke, sidst kørte jeg inde i en gigantisk brombærkrat og ikke af den slags uden torne smiley Har opgivet, godt jeg er kommet igennem det danske uddannelsessystem smiley

  • #32   1. jun 2015 Hahaha... jeg var en haj til rulleskøjter som barn, forlæns, baglæns, hoppe over ting, dreje skarpt. Det var så de rulleskøjter med et hjul i hver hjørne og som man spændte på skoene.

    Da jeg så var sidst i 20erne var jeg nede ved en veninde, den sidste bus var kørt og hun foreslår så at jeg bare tager hendes rollerblades. De var godt nok et nummer for store, men med et par ekstra sokker gik det nok. Jeg vil så lige hilse og sige at rollerblades som ikke passer særlig godt IKKE er det samme som spænd på rulleskøjter. Hold da op en spændende tur jeg havde hjem.


  • #33   1. jun 2015 Ja, jeg må bede om en bredere bro med rækværk smiley
    Rulleskøjter blev jeg heller aldrig rigtig gode venner med og de kostede SÅ mange hudafskrarpninger på mine knæ. Til gengæld var jeg en 'haj' med et sjippetorv smiley


Kommentér på:
Kan jeres barn det?

Annonce