{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Kør selv Italien :) {{forumTopicSubject}}

Italien har jeg ikke været i før, hvad er jeres bedste ferie sted der nede? Som i køre selv til? Eneste krav er lækker strand gode vandre muligheder. Og gerne et livligt natteliv. Hundene skal med så også gerne overkommelig køretid. smiley men kom med jeres bedste steder osv. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kør selv Italien :)
  • #1   6. jun 2015 ja nu ligger Italien hvor det en gang er placeret, og det tager det tid det tager at komme dertil.
    Hvis man både vil i byen og andet hvorfor så tage hunde med

• #2   6. jun 2015 Hvorfor IKKE tage hundende med smiley

Toscana er mega lækkert. Vi var der i to uger sidste år, og lejede en lejlighed på en vingård tæt på Sienna.

Toscana har alt... fantastiske byer, fantastisk natur og maden er så lækker smiley

• #5   6. jun 2015 Mike nope... havde ikke overtaget Junior der.

Men mødte mange med hunde dernede smiley

Min drøm er også ferie med Junior.. men gerne vandre i enten Østrig eller Norge.

• #7   6. jun 2015 Havde hundene med til Italien sidste år og det var super: hunde er velkomne stort set alle steder og italienerne er super glade for hunde.
    Dig skal man være opmærksom på, at der er hundeforbud på stort set alle strande.
    Vi har været i Toscana i tre uger og en Bolzano i to uger, begge dele dejligt

• #8   6. jun 2015 Vi plejer at tage til Lignano Sabbiadoro Super lækkert, lækker strand og godt med gang i den om aften/natten, vi har været afsted med hundene, og både boet i campingvogn og ferielejligheder der nede ..

• #9   6. jun 2015 Jeg har været ved den sydlige ende at Gardasøen og Bibione

Begge steder på kør-selv. Dog havde vi ikke hunde med

• #10   6. jun 2015 Mona p, hvad er problemet i og gå i byen et par enkle aftner ? Skal være der nede 4 uger. Så self skal hundene med smiley alle andre tak for svar smiley Beat det har jeg også kigget på, hvor længe tager det ca og køre ned til ?

• #11   6. jun 2015 Det tager vel omkring 15 timer at køre der ned..

• #12   6. jun 2015 Har været på den side hvor Venedig ligger, der er lækker strand, og så er der flere byer hvor der sker lidt og man kan på overkommelig tid køre op i bjerge ... har også været ved Gardasøen, det var ikke fedt, ingen lækker strand ... og sø vand..
    Har været ved den Italiensk Riviera ovre ved Genua der er er fin strand og mange små byer, og så kan man også tage et smut til Frankrig...

Har aldrig haft hundene med til Italien, men til Sydfrankrig, Østrig og Kroatien, ingen problemer .. men de har det varmt.
    Vi har boet både på hoteller og på camping pladser hvor vi har lejet mobilhome.

Næste gang vi skal til Italien så tror jeg det bliver i området ved Toscana ...

• #14   6. jun 2015 Idrosøen er fantastisk. Masser af små idylliske byer med restauranter og små strande (og noget af det reneste vand i de norditalienske søer)
    Hvis jeg skulle afsted i 4 uger ville jeg nok tage to uger ved en sø og så køre ned til kysten bagefter i et par uger. Det er to vidt forskellige ting men lækkert begge dele smiley

Kommentér på:
Kør selv Italien :)

Annonce