1.911 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 56 Svar

Nyt mobilabonnement - OiSTER??? Nyt mobilabonnement - OiSTER???

Hej alle sammen! smiley
Jeg overvejer kraftigt at skifte mobilabonnement...
Jeg synes ikke jeg får nok for pengene ved det mobilabonnement jeg har lige nu. Lige nu har jeg mobilabonnement hos Telia...
Jeg betaler 129,- hver måned, og for dette får jeg:
8 t. tale
4 GB data
fri sms/mms
4G

Har nu kigget på OiSTER og har fundet et mobilabonnement der passer PERFEKT til mig!!! Ved dette mobilabonnement betaler jeg kun 79,- hver måned. For dette får jeg:
10 t. tale
10 GB data
fri sms/mms
4G
(oprettelsen er 0,-)

Det passer PERFEKT til mig, men jeg taler nu ikke lige 10 t. hver måned. Måske 1 eller 2 t. MAX!
Synes selv jeg betaler en hulens masse penge til mit mobilabonnement hos Telia, i forhold til så mange andre folk. Ved Telia der er heller aldrig nok data til mig..

Synes selv OiSTER virker perfekt, men vil gerne høre nogle folk derude, om deres erfaringer med OiSTER, før jeg roder mig ud i dem smiley

Kom gerne med ris og ros smiley

- Trine smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt mobilabonnement - OiSTER???
  • #1   14. jun 2015 Var egentligt ok tilfreds med dem, men der var tit bøvl med betalingen selvom det var sat til automatisk betaling, men ellers husker jeg det som et ok selskab.
    Jeg kunne få et abb hos dem på 49 kr som jeg overvejer lidt, men er bange for at der kommer bøvl med betalingen igen, og det orker jeg ikke.
    Lige nu har jeg telmore, og der betaler jeg 99 kr, men bruger stortset kun internettet og sms, så jeg har jo ikke brug for så meget, desværre har de ikke noget billigere hos telmore.
    Jeg følger lige med smiley

P.S. det er et par år siden jeg skiftede, så meget kan være ændret siden.

• #2   14. jun 2015 Ja, det kan jo desværre ske. Når du siger at der var bøvl med betalingen, hvordan mener du så? Trak de flere penge end de skulle, eller hvordan? smiley
    Du følger bare med, det er helt i orden smiley

• #3   14. jun 2015 Nej, de trak ikke pengene, og så gik det jo i minus, og så fik jeg mails om jeg ikke havde betalt og at min mobil blev lukket hvis det ikke blev betalt inden den og den dato, men når jeg så gik ind og ville betale den udenom auto betalingen kunne jeg ikke osv. og det skete desværre tit, hvilket også blev grunden til at jeg flyttede selskab.

• #4   14. jun 2015 Okay, på den måde..
    Altså jeg hvis det er det eneste "minus" der kommer ang. OiSTER så ville det ikke kunne trække mig tilbage. Hvis det rent faktisk skete, så ville jeg selvfølgelig snakke med dem om det, og evt tage hen til dem og snakke med dem, eller kontakte dem via facebook eller kunde service osv. (Jeg ved de svarer hurtigt via facebook kundeservicen) Og så evt. maile dem beskederne og nogle "billeder der beviser" situationen/problemet - så har jeg "bevismateriale", haha smiley

Jeg ville godt mene du kunne hoppe tilbage til OiSTER - hvis du tør' at tage risikoen. Men igen - hvis du siger det er et par siden, så tror jeg de har ændret sig meget siden. Jeg hører bare så meget positivt om dem såååå'e smiley

• #7   14. jun 2015 Jeg har Oister. Men som internet. Eneste grund til jeg ikke har dem som mobil abonnement er besværet med at skifte jeg ikke gider smiley

• #8   14. jun 2015 Cecilie P: Fortæl gerne nærmere da!! smiley smiley

Kat: Lyder også super godt smiley

• #10   14. jun 2015 Haha, "nu som kong.....": Kan godt huske besværet ved at skifte sidste gang jeg skiftede smiley Det der simkort og arhhg smiley Men sådan er det jo smiley

• #11   14. jun 2015 Cecilie P: Okay har du facebook? Så kan vi lige hurtigt skrives der smiley Bare for at jeg kan høre nærmere om det mm. smiley

• #12   14. jun 2015 Jeg kontaktede dem også, men fejlen blev ved med at komme, så gad ikke bøvle med det til sidst. Og jeg var desværre ikke den eneste.

Jeg vil ikke have et selskab der trækker flere gange i måneden, selvom jeg nu ikke plejer at bruge mere end mit abb, men har ikke råd til det, så det vil jeg ikke risikere, så hellere blive ved Telmore, for dem har jeg aldrig haft problemer med, og dem har jeg haft i mange år (skiftede kun dengang, for at kunne ringe gratis til kæresten, altså da jeg skiftede til Oister)

Lige nu har jeg vidst fri tale, 6 gb internet og fri sms/mms, har i hvert fald langt mere tale end jeg nogensinde kommer til at bruge smiley og giver 99 kr i måneden.

• #14   15. jun 2015 Forstår bare VIRKELIG IKKE hvordan de kan trække mere hvis du bare bruger det mindste over? De trækker jo 79,- hver måned. Jeg kommer jo ikke til at bruge over 10 gb data og tale? smiley
    Så tror ALDRIG det ville komme til at ske for mig smiley

• #16   15. jun 2015 Smaaaart Cecilie! smiley
    Men kunne vi lige hurtigt skrives over Facebook?

• #17   15. jun 2015 Her betaler jeg 149 om måneden, thats it. Hverken mere eller mindre. Det sker da at jeg lige til den 1 glemmer at betale, MEN det er ikke værre at så sender de mig en mail og så betaler jeg. De lukker ikke mit internet af den grund. Og får ingen rykkere.

• #18   15. jun 2015 Jeg har haft Oister i over et år og har intet negativt at sige endnu smiley

• #20   15. jun 2015 Det lyder jo super godt Tucksen smiley
    Hvordan betaler du?
    Vælge du at Oister skal trække pengene automatisk, eller hvordan? smiley

• #21   15. jun 2015 Forstår desværre slet ikke hvad du mener Cecilie P smiley

• #23   15. jun 2015 Jeps, de trækker selv pengene, så jeg behøver ikke tænke det mindste over det - det har alle dage fungeret her smiley

• #25   15. jun 2015 Okay. Så hvis jeg nu vælger det mobilabonnement som jeg har beskrevet i mit indlæg, hvad skal jeg så være obs. på - evt vælge til, eller vælge fra? I snakker jo om noget med afbetalingen, som jeg desværre slet ikke forstår smiley
    Hvad skal jeg være obs. på ikke at gøre hvis jeg IKKE vil ende ud i at de trækker flere penge end de 79,- hver måned??

og de trækker kun penge én gang om måneden ikke? I får det altså også til at lyde som om man betaler flere gange om måneden smiley

• #27   15. jun 2015 Ej jeg ønsker virkelig ikke at lyde dum virkelig :3 Plejer nu ellers at forstå ting virkelig godt, men nu må jeg melde fra. Forstår det VIRKELIG ikke

• #29   15. jun 2015 Jeg betaler ikke af på tlf, eller har familie i udlandet. Jeg skal bare have fat i et billigt abonnement der kan bruges KUN i DK, og som har masser af data og fri sms/mms, og noget tale (bruger MAX 2 t. - og så er dette endda overdrevet sagt ang. talen - bruger måske 20 min hver måned, ahha)
    Så hvad er chancen for at dette kunne ske for mig? smiley

Hvis jeg vælger dette abonnement, og jeg gør som følgende overstående - så betaler jeg kun 1 gang om måneden ik? KUN 79,- ik? Og ikke noget med at de putter ekstra penge på vel? Som jeg pludseligt skal betale.. smiley smiley

• #31   15. jun 2015 Okay så skal jeg ikke føle mig dum, for fatter nemlig NADA! smiley Men det er vel heller ikke noget jeg behøver at kunne forstå er det? Hvis jeg vælger at skrifte over til OiSTER? Cecilie P?? smiley

• #33   15. jun 2015 Jeg har haft oister internet, nogen gange var der god dækning andre gange slet ingen. Og til tider virkede det overhoved ikke. Måtte ofte ringe til dem. Men de var billige og super søde, men det var vildt irriterende. Kender også en som havde et mobil a.. Hos dem men hun måtte også skifte på grund af dækningen.
    Jeg har et mobil a.. Hos fullrate og er super glad for dem, det fungere altid smiley

• #34   15. jun 2015 Super smiley
    For bruger MAKS som jeg sagde før 1 til 2 t. tale om måneden, og måske 8 GB data MAX! smiley Og har jo fri sms/mms, og har ingen grund til at ringe til udlandet eller sådan noget smiley

• #35   15. jun 2015 Camilla h me..: Hvad betaler og får fu for dit mobilabonnement hos fullrate? smiley

• #37   15. jun 2015 Mit abonnement er på 59kr./mrd. - men de trækker kun penge hver anden måned.

Jeg bruger aldrig min tale op (1 time) og hvis jeg bruger mere data end den ene GB jeg har, så bliver der blot spærret for det. Her må jeg så selv købe ekstra data (1GB - 15kr.) eller vente til næste måned - jeg bliver ikke opkrævet noget ekstra automatisk smiley

• #39   15. jun 2015 Underligt de andre så siger det Tucksen smiley smiley
    Sådan er det også ved min nuværende mobilabonnement. Der får jeg en besked når min data er ved at være opbrugt, og så kan jeg enten vente til næste måned eller købe ekstra eller sætte hastigheden ned og ikke betale noget som helst ekstra smiley

• #40   15. jun 2015 Cecilie P - Ja, det gør jeg.

• #41   15. jun 2015 Jeg giver 140 for fri tale, 5 gb data og fri sms og mms og så 4 g netværk smiley Det jeg elsker er at det bare altid fungere smiley

• #44   15. jun 2015 Det nuværende mobilabonnement har jeg ALDRIG haft problemer med! Elsker at der aldrig har været et eneste problem. Men synes bare det er for dyrt i forhold til det jeg føler jeg får ud af de 129,- hver måned.

Jeg vil derfor have et nyt, og er faldt over dette fantastiske tilbud fra OiSTER.
    Men hvad vil i mene.. Skal jeg tage chancen og skifte til OiSTER?

(Sæt jer i mit tilfælde og chancerne for at nogle af de ting i har nævnt, vil ske for mig smiley ) fx. ekstra betaling pga opkald til udlandet osv smiley - det vil aldrig kunne ske for mig smiley

• #45   15. jun 2015 Cecilie P - De gange jeg har kigget rundt, har jeg ikke rigtig fundet noget til den pris - eller billigere. Jeg har ikke brug for mere, så jeg vil ikke ud og betale mere, blot fordi jeg får mere smiley

• #47   15. jun 2015 Vil også sige det lyder meget fristende Cecilie smiley
    Tak for det, håber på at finde et godt selskab smiley Fingrene er i hvert fald krydsede, for uanset hvad så vil jeg have et nyt smiley

• #48   15. jun 2015 Cecilie P - Men jeg har jo ingen grund til at skifte, hvis jeg alligevel skal give samme pris, for noget ekstra som jeg ikke vil komme til at bruge smiley

• #50   15. jun 2015 Hvad mener du Cecilie P? Mener du at de kan finde på at give mig rabat? Eller hvordan? smiley

• #52   15. jun 2015 Okay så vil jeg starte med at prøve det smiley

• #53   15. jun 2015 Nu vil jeg altså også gå i seng, men svarer da også tilbage i morgen herinde, og vil gerne høre mere om forskellige abonnementer og om OiSTER osv smiley Svarer bare først fra i morgen af.
    Natter alle sammen smiley

• #54   15. jun 2015 Har oister som mobilabonnementet. Til fore mobiler, netop det abb du skriver om... Og så har jeg internettet...

Vi bor rigtig skidt mht dækning og oister/3 er dem der dækker bedst... Aldrig haft problemer med dem og da stort set hele familien har oister ringer vi jo gratis til hinanden (15-18 mennesker) ...
    Vil klart sige go for it...

• #55   15. jun 2015 Skal lige siges at jeg havde Call me der blev til yousee og mit abbonnement (4 i husstanden) var sammensat som intet andet ved yousee... Bulligere end deres normale abb og med dobbelt op på GB og tale... Men vi sparede 100 kr om mdr ved oister ved at skifte og fik lidt mere GB og tale.... Ikke at vi nogensinde får det brugt men penge sparet penge tjent...

• #56   15. jun 2015 Jeg synes det Var den dårligste dækning jeg nogensinde har haft ! Jeg skiftede til fullrate efter blot få uger ! .. Jeg er meget tilfreds med fullrate smiley

• #57   15. jun 2015 Har haft oister i 5 år, har aldrig oplevet nogle problemer. Havde ofte dækning hvor andre (med andre selskaber) ikke havde nogen, eller kun minimal dækning.

I december sidste år skiftede jeg til callme, da jeg ønskede en bestemt mobil på afbetaling, og oister desværre ikke tilbød den.
    Nu har jeg flere steder hvor der ingen dækning er, nettet har været nede flere gange osv...
    Jeg skifter tilbage så snart min mobil er betalt smiley

• #60   15. jun 2015 Jeg har haft oister i flere år nu. Har været rigtig godt tilfreds. Men efter vi er flyttet er min dækning dårlig i hjemmet. Så jeg skal have fundet noget andet.

• #61   15. jun 2015 Det er vel kun fair at et firma der lever en vare skal have sine penge når de er brugt smiley
    Man kan jo heler ikke få en bus billet og så først betale den til den første i måneden smiley

De trækker jo kun det bestemte automatisk optankning beløb hvis kontoen går i minus. Alternativt så kan man jo selv gå ind op tanke op inden man overskrider din konto.

Jeg har haft Bibob i en del år nu og har været fint tilfreds. Servicen dalede lidt da de blev solgt, og man skulle derefter selv opsøge nye og bedre pakker.
    En god ting fed bibob og Telmore et at man godt kan overskride data kvoten uden mer beregning og standsning af internet, de sætter bare hastigheden ned smiley

• #62   15. jun 2015 Er også godt tilfreds med Oister, som vi begge har haft i flere år efterhånden. Vi har ingen problemer...hverken med betaling eller at vi bliver trukket for mere forbrug. Her får vi en SMS/mail, hvis vi nærmer os loftet på abonnementet og kan så manuelt tilkøbe mere data/taletid hvis nødvendigt smiley

Det eneste vi har haft med dem er, at de ved telefonskift kom til at bytte kærestens simkort om med en kvindes i Vejle. Det tog ca 1 uge, før vi havde endnu et nyt simkort...som kompensation fik han 1 mdr gratis og hæftede selvfølgelig ikke for hendes eventuelle forbrug. Vi valgte så hurtigt at spærre simkortet, da vi fandt ud af, at der var byttet om på kortene. Absolut ikke en acceptabel fejl, men ikke nok til at vi overvejer at skifte selskab.

• #64   15. jun 2015 Har CBB, 8t tale. 8GB 89,- havde mere tidligere men fik det ikke brugt.
    Ungerne har 10t 10GB, fri FB/sms/mms og 5 G for 98,-
    Har haft CBB i ... Uhhh! Mindst 6 år, aldrig været utilfreds.

• #65   15. jun 2015 Du skal tjekke op på om de har signal nok hvor du bor, vi bor 3 km uden for en okay størrelse by og min kæreste havde ingen signal og næsten ingen signal i den store by.

• #66   15. jun 2015 8 timers tale, 9 gb data og fri sms/mms hos CallMe for 89 kr./mdr.. Er fint tilfreds. Har haft CalMe i 3-4 år nu, skiftede fra Telmore udelukkende fordi, jeg ville ringe gratis til en ekskæreste dengang.

Har aldrig haft nogen problemer med dem. Dækningen er ikke altid lige god, men det var den nu heller ikke med telmore, så jeg tror ikke det er abbonomentet der fejler noget, men snarere lige dé områder, hvor jeg oplever det i. smiley

• #68   15. jun 2015 Jeg har Oister. Bor man i byerne er det perfekt med forbindelsen. Bor man andre steder, kan der opstå problemer. Jeg kører hovedsaligt på wifi her hjemme, da jeg knap kan komme på nettet, i hillerød/kbh er der ingen problemer XD
    Har heller ikke haft andet end problemer med automatisk betaling, så jeg gør bare det simple, at jeg sætter selv penge ind på min oisterkonto. Man får både en mail OG sms når der skal til at sættes penge ind (får den en uge inden de skal trække abonnementet), så jeg har god tid til at sætte penge ind, og det har fungeret fejlfrit - hver gang smiley

• #71   15. jun 2015 Har lige tjekket dækningen. Hvis jeg vælger OiSTER får jeg 4G ved de fleste af de steder jeg opholder mig (min adresse, søster osv.)
    Så dækningen for mit vedkommende ser super fin ud med OiSTER smiley

• #72   15. jun 2015 Jeg skiftede fra Telia til Oister, og det var nu en meget god beslutning, Oister synes jeg dækker bedre en Telia gjorde med hensyn til signal. Jeg har endnu ikke oplevet problemer med betaling.

• #73   15. jun 2015 Mine forældre har også haft problemer med betalingerne og så har de meget begrænset kundeservice, det er meget kort tid om dagen de har åbent. Ellers foregår det på chat.
    De har også oplevet at hvis man bruger sit data så lukker de fuldstændig for forbindelsen.
    Jeg havde nok valgt at blive ved det sikre som jeg kendte og for mig er det også vigtigt at jeg kan få fat i kundeservice når det passer mig. Derfor har jeg Telenor, de har åbent 24 timer i døgnet.

• #74   15. jun 2015 Vi har Zenji har hjemme vi giver 199.- for fri tale, mms, sms, 4g, 16gb data, 100kr gavekort, plus rabat aftale til over 3000 forskellig butikker smiley det vil sige vi giver faktisk kun 99kr da vi for 100kr gavekort hver md, som vi kan veksle til forskellig butikker, som bla. mata, zalando,cdon, inspiriation og mange andre

• #75   15. jun 2015 Men hvis Oister ikke er noget, så er der også Bibob, det har min kæreste og han har sådan set bedre dækning end mig, men jeg gider bare ikke skifte, da det bliver 20 kroner dyrere smiley

• #77   15. jun 2015 Jeg er mega glad for callme. Det fungere godt på landet og der altid signal

• #78   15. jun 2015 Vi har (min mor, lillesøster og jeg) LIGE præcis det Oister abonnement du nævner med 10t taletid, 10 GB osv osv til kun 80 kr.
    Jeg taler stort set KUN i mobil med min mor og far (så snakker, jamen hvad, ikke engang en halv time om måneden), og jeg kommer ikke engang i nærheden af at bruge bare 5 GB, men det er et enormt billigt abonnement og man er jo "sikker" idet der er så meget taletid og GB, og her fungerer det fint smiley Jeg synes det er godt.

• #79   15. jun 2015 Hvad man har brug for er jo smag og behag, men den med at checke dækning ville jeg også lige sørge for inden et skifte.

Jeg har haft TDC, Oister og 3, foruden Callme som jeg har nu. TDC skal jeg aldrig i livet have igen, sådan et par løgnagtige krejlere skal man lede længe efter o.O

3 var der også en hel del bøvl med.

Oister fungerede fint, det mht betalingerne etc irriterede også mig lidt.

Har Callme nu og det fungerer fint, da jeg har købt mobil via dem kommer det hele ind samlet på en regning - mine søskendes mobiler står i mit navn også, så det hele kører samlet og bliver trukket hver d 1 fra den konto det er sat til.
    - Kan nemt gå ind og ændre abonnement osv. og med ændring omgående.

Jeg har pt. 10 timer, 20GB, 4G, fri sms/mms til 109kr pr mdr.
    - Jeg snakker på ingen måde 10 timer pr mdr men 20gb er altid brugbart og især med 4G inkl.

Telia's net er dem som dækker bedst her hvor jeg bor - tdc, oister og 3 har dækket knap så godt og det er altså irriterende.

Men fx hvor min onkel og tante bor, der er lige en trekant hvor der bare er nada dækning på noget - det er lidt creepy, midt i en lille landsby hvor min mor og mormor også bor, bare længere henne - de har fin dækning, ikke ligefrem 4G men fin!

Så vil klart kigge dækningskort også, før jeg skiftede. Men altså, man kan jo altid skifte retur igen hvis det ikke fungerer, synes ikke det er besværligt at skifte.

• #80   15. jun 2015 Jeg og mine unger har Oister og har haft det i mange år smiley Vi er rigtig godt tilfredse og har aldrig haft problemer, hverken med dækning, betaling eller andet smiley
    Jeg kan tilmed tage 4G her hjemme, selv om det i følge deres dækningskort ikke er dækning på adressen smiley

Til påske fik jeg endda et "påskeæg" fra dem, hvor de gav dobbelt op på data - gratis smiley

Det er nemt at skifte til et andet abonnement, hvis de har et super kampagne tilbud smiley

Jeg skifter i hvert fald ikke til noget andet....

• #83   16. jun 2015 Har snakket med min far og sådan som det ser ud ind til videre så bliver det OiSTER. smiley
    Vi skal ind og kigge på det her en gang i denne uge og så beslutter jeg mig derfra om det bliver OiSTER, eller et andet mobilabonnement - kommer an på hvilke tilbud vi lige falder over elller hvad vi læser os frem til osv smiley
    Men som det ser ud lige nu - så bliver det OiSTER smiley

• #84   16. jun 2015 Jeg har haft oister længe smiley
    Betalte 149kr i måneden for 6timers tale og 24 GB data +4g

Men har næsten lige skiftet til telmore da jeg ville spare penge.. Jeg betaler nu 249kr i måneden for 10 timers tale 20gb data +4g
    Men der udover har jeg fået en masse ekstra tjenester som jeg gjort jeg kunne op sige mit Spotify (99kr) og mit HBO (79kr) smiley

Kommentér på:
Nyt mobilabonnement - OiSTER???

Annonce