{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.315 visninger | Oprettet:

Blæser i telt??? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley
Jeg skal snart på ferie, og jeg skal sove i telt. Det bliver så hurtigt varmt derinde allerede tidligt fra morgenstunden.. Så mit spørgsmål lyder:

Må man godt have en blæser med ind i teltet til at tænde når man går i seng og så slukke den når man vågner?
Altså den kommer jo til at køre om morgenen når der er varmt derinde, og grunden til at jeg spørger er fordi jeg er bange for at varmen kan påvirke blæseren på en eller anden måde?

Håber der er nogle derude der kan hjælpe lidt smiley

Hav en fortsat god aften smiley !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blæser i telt???
  • #1   4. jul 2015 Det tror jeg gerne man må.

Mig og datteren havde musik med ud i teltet her i nat. (Teltet var så ikke vandfast så måtte skynde os ind)

• #3   5. jul 2015 Okay super så pakker jeg blæseren med ned i kufferten smiley Min blæser er ikke lydløs men så meget larmer den slet ikke smiley

Jeg kan slet ikke sove i telt mere føler jeg...Sidste år da vi var på ferie fik jeg nærmest ikke lukket et øje pga varmen, og vågnede allerede ved 6 tiden hver dag pga varmen derinde, og var nød til at sætte mig ud i en af vores campingstole i skyggen for at kunne sove videre SIDDENDE.. Ikke så fedt. Det bliver bare så varmt derinde! smiley

Så denne gang tænkte jeg at en blæser måske kunne gøre bare lidt? I hvert fald blæse imod mig og give et vindpust smiley Buster skal også sove sammen med min inde i teltet så jeg tror også at han ville sætte pris på at der kan komme nogle vindpust en gang i mellem hen mod hvor han ligger smiley

Jeg skal nemlig sove i telt og har ikke andre valg så ville rigtig gerne finde en løsning på dette problem hvis der er en løsning smiley
    Men jeg kan da undersøge når jeg kommer derhen om det er muligt at sætte teltet op hvor der er skygge smiley

• #8   6. jul 2015 Jeg må vel betegnes som garvet teltcampist smiley De fleste af min barndoms ferier foregik i telt og som voksen har jeg genoptaget det sammen med min mand smiley Jeg elsker den ferieform. Det med varmen om morgenen har jeg aldrig oplevet som et problem, man står jo bare op og nyder morgenstunden når det bliver for varmt i teltet smiley
    Selvom din blæser ikke larmer ret meget så skal der nok alligevel være nogen der bliver generede af den smiley

• #10   8. jul 2015 Det er heller ikke for sjov skyld jeg er tvunget til en blæser.. Jeg kan ikke ligge under den åbne himmel da jeg har allergi for myg, hvepse mm.. Jo jeg tager medicin men det skal tages direkte når stikket sker. Og hvis jeg får et stik uden at opdage det så går der betændelse i det og jeg bliver svimmel og får det rigtig dårligt. I værste fald kan jeg besvime. Så SKAL sove i telt, campingvogn osv.. Jeg bliver dårlig pga varme så det var nu mere derfor jeg spurgte til råds med ideer og råd. En blæser kunne være et fint forslag. Jeg pakker blæseren med og sådan er det smiley Plus så larmer den jo heller ikke, og hvis der er nogen der larmer så bliver det mig for jeg snorker som en bjørn og har desværre ikke nogle andre valg end et telt smiley
    Vi plejer ALTID at lufte ud i teltet. Fra vi står op til vi går i seng - med myggenettet for selvfølgelig smiley

Kommentér på:
Blæser i telt???

Annonce