1.315 visninger
|
Oprettet:
Blæser i telt??? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Jeg skal snart på ferie, og jeg skal sove i telt. Det bliver så hurtigt varmt derinde allerede tidligt fra morgenstunden.. Så mit spørgsmål lyder:
Må man godt have en blæser med ind i teltet til at tænde når man går i seng og så slukke den når man vågner?
Altså den kommer jo til at køre om morgenen når der er varmt derinde, og grunden til at jeg spørger er fordi jeg er bange for at varmen kan påvirke blæseren på en eller anden måde?
Håber der er nogle derude der kan hjælpe lidt
Hav en fortsat god aften
!
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1331 Hunde: 1 Emner: 204 Svar: 13.776
Mig og datteren havde musik med ud i teltet her i nat. (Teltet var så ikke vandfast så måtte skynde os ind)
aug 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 16 Svar: 112
Jeg kan slet ikke sove i telt mere føler jeg...Sidste år da vi var på ferie fik jeg nærmest ikke lukket et øje pga varmen, og vågnede allerede ved 6 tiden hver dag pga varmen derinde, og var nød til at sætte mig ud i en af vores campingstole i skyggen for at kunne sove videre SIDDENDE.. Ikke så fedt. Det bliver bare så varmt derinde!
Så denne gang tænkte jeg at en blæser måske kunne gøre bare lidt? I hvert fald blæse imod mig og give et vindpust
Jeg skal nemlig sove i telt og har ikke andre valg så ville rigtig gerne finde en løsning på dette problem hvis der er en løsning
Men jeg kan da undersøge når jeg kommer derhen om det er muligt at sætte teltet op hvor der er skygge
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 89 Svar: 7.732
Selvom din blæser ikke larmer ret meget så skal der nok alligevel være nogen der bliver generede af den
aug 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 16 Svar: 112
Vi plejer ALTID at lufte ud i teltet. Fra vi står op til vi går i seng - med myggenettet for selvfølgelig
Blæser i telt???