{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Ebay {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen

Det forholder sig sådan, at jeg tidligere har købt en plastkurv til hunden. Den kunne åbenbart ikke bruges. Jeg tænker, at det måske er fordi den er lidt for stor. Min hund har nemlig en gammel kurv som vi opbevarer tæpper osv i, der er meget trængt, og der elsker den at ligge. Men så kom jeg på den idé at købe en kurv fra Amazon eller ebay, hvor der er mindre plads, og hvor siderne går længere op. Men hvordan er det med priserne osv. Jeg vil nemlig ikke til at betale en masse penge ekstra. Har i erfaringer med at købe hundesenge på Amazon eller ebay?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ebay
  • #1   5. jul 2015 Nej, har ikke erfaring med at købe hundesenge.
    Men køber ofte bøger på Amazon og har også købt på Ebay før. Det du skal være MEGET opmærksom på, er, at selvom det er den engelske side så er der stadig sælgere fra USA, Hong Kong og lignende. Og SÅ kommer der ekstra oveni. Men ellers regner du jo bare priserne ud som man gør normalt. Pris + fragt smiley

• #2   5. jul 2015 Er der ikke noget med at man kan skrive Gift og så slippe for told? Kan man så købe for flere hundrede kroner?

• #3   5. jul 2015 Ej, du slipper ikke for told bare fordi det er en gave - eller, det har jeg da i hvert fald aldrig hørt om smiley Men køber du fra EU-lande, så kommer der ikke told på. Dvs. hvis du køber fra en sælger, der shipper fra England, så kan du snildt købe for 1000 kr uden at der kommer told, jo.

• #5   5. jul 2015 Kinøjserne krydser pr default af i enten gift eller sample, så jeg vil nok sige at det stadig kan være et sats smiley
    Du kommer nok ikke til at overskride hvad du må indføre uden afgifter - men ellers skal du regne med postdanmarks gebyr hvis varer+fragt overstiger 80kr og kommer udenfor EU. Det gebyr ligger på 160kr.

• #6   5. jul 2015 Øv så kan det nok ikke betale sig at købe det på ebay. Kender i ellers andre gode sider, hvor senge ikke er al for dyre?

• #7   5. jul 2015 Prøv aliexpress.com der har vi købt mange sjove ting over. Kan ikke huske hvad tingen skal koste for den ryger i tolden. Men det kun de dyre dyre ting vi har fået taget.

• #8   5. jul 2015 Jeg har købt tonsvis af ting på både ebay og amazon.co.uk (og Kina-shops for den sags skyld) Det er ikke noget problem at finde ting, som er i EU. Ellers holder jeg mig under 80 kr

• #9   5. jul 2015 Om de koster ekstra kommer an på hvor sælger sender fra. Nogle af dem på den engelske kan godt finde på st sende fra udenfor europa

• #10   5. jul 2015 Du skal se på Shippinglandet. Hvis det er England eller Tyskland eller et andet EUland, så er det intet problem. Jeg har købt masser af ting, både til mig selv og til hundene på begge sider smiley

• #11   5. jul 2015 Jeg er endnu ikke blevet "snuppet" og jeg har handlet en del i Japan, Kina og Australien for over 80kr smiley

• #12   5. jul 2015 Om du skal betale told kommer helt an på hvad varen koster og hvor den sendes fra. Inden for EU er der ingen problemer. Uden for EU er der ingen problemer, så længe varen (ekskl. fragt) koster under 80 kr. - og hvis den sendes som gave, må den koste 340 kr. ekskl. fragt.

Told kommer der dog først på, hvis varen koster over 1.150 kr., uanset om den sendes som gave eller ej. Koster den mellem 80 kr/340 kr. og 1.150 kr. skal man betale moms og importgebyr.

Du kan læse reglerne her, og udregne told:
    http://www.toldpriser.dk/toldregler

• #13   6. jul 2015 Jeg har samme erfaring som Julie p på eBay. Led efter ting der afsendes fra eksempelvis UK, så kommer der ikke en efterregning på de første 1000kr i hvert fald. Kan ikke huske grænsen. Det er kun udenfor EU du ikke må handle for mere end 80kr.

Kommentér på:
Ebay

Annonce