{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

Bil salg {{forumTopicSubject}}

Oh jeg synes det er svært når man ved så lidt om biler..
Kæresten og jeg har en Audi a3 fra 12. Og vi har hele tiden snakket om den skal sælges igen inden der kommer skift af en masse motordele.
Vi har nu prøvet en auktionsside til forhandlere, og fået et bud der dækker vores restgæld samt omkostning til auktionssiden. Og 1000kr i lommen. Men stadig lige de der 10.000kr under hvad vi havde håbet på..
Men man kan jo ikke lade vær med at tænke, at sælger man den privat så er prisen måske højere, og man får lidt mere ud af handlen. Tilgengæld skal man stå med en masse købere, prøve ture, omregistrering og hvor længe står den så før nogen falder for den..

Er der nogen der solgt nyere bil privat? Og hvordan var jeres oplevelse af det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil salg
  • #1   19. aug 2015 Vi har solgt alle vores biler privat gennem tiden. Jeg syntes det går nemt nok med at få bilen solgt til en fair pris i forhold til hvad en eventuel forhandler vil give! Kunne aldrig drømme om at få en forhandler til ar sælge den for mig med mindre den var med i min handel af en eventuel ny bil smiley

  • #2   19. aug 2015 Min x sælger biler men det er ældre biler til fx 10 12 000 kr Det er så mig som sætter dem ind på Dba og GG Der er ingen problemer med at komme af med dem
    Så hvis jeg var jer, ville jeg selv prøve at sælge den ,så er der ikke en forhandler som skal tjene på den smiley


  • #3   19. aug 2015 Har også kun solgt biler privat. Det fungerer helt fint. I forhold til omregistrering, så gå det ganske nemt i dag, men sørg for at køber har sit nem-ID med, og få det ordnet inden bilen forlader stedet. Ellers kan i risikere at hænge på forsikring osv. selvom de har overtaget den.

Kommentér på:
Bil salg

Annonce