{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

Sygdom gang på gang... {{forumTopicSubject}}

Hello People...

Jeg er så uheldig at rende ind i den ene sygdom efter den anden. Jeg er 22 år og er virkelig heldig hvis jeg har en hel måned på arbejde uden en sygedag eller flere. smiley

Jeg har været syg uafbrudt det sidste halve års tid. Det ene tager bare og overtager det andet.
Først virus på balancenerven, kæmpe jernmangel, migræne, for meget mavesyre, pandehulebetændelse, feber og snot og bare derud af...

Hvad pokker gør man?

Jeg spiser både kreuterblute, c vitaminer, almindelig vitaminpiller og spiser generelt super sundt og varieret.
Jeg er ved at gå AMOK!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sygdom gang på gang...
  • #2   6. sep 2015 Jeg har fået undersøgt de almindelige "vitamintal" gennem blodprøver snart 100 gange, men der bliver ikke gjordt noget videre ved det derfra. Nu er jeg bare ret træt af at blive ved at lægge syg da det ikke burde være sådan i så ung en alder smiley

Når nu du skriver stofskiftesygdom, så har min mor faktisk det der hedder stroma, men det ved jeg ikke om er arveligt på nogen måde?

• #3   6. sep 2015 Hvis du havde været en hund, så..... smiley
    Nej, jeg kan se, at du er bygningsmaler. Vær opmærksom på luftvejsallergi. Malere siger typisk:"Nu er der ingen problemer længere, alt maling er vandbaseret". Jo tak, det er din krop og hjerne også. Tal om falsk tryghed. Har du bemærket bedring i ferien?

• #4   6. sep 2015 Virker da underligt din læge ikke gør mere? Der må da ligge et eller andet bag det smiley

• #6   6. sep 2015 Jeg sidder lidt og tænker på om du giver dig selv nok tid til rigtigt at komme ovenpå efter hver omgang? Det kan også have noget at sige.

Motion kan også hjælpe til at styrke kroppen, og måske du skal overveje at få en influenzavaccination her til oktober?

• #7   6. sep 2015 Søren, har ikke holdt ferie endnu, men det er ikke noget jeg har bemærket gennem de sidste 4 år som maler smiley

Agnete, ja det er også det jeg tænker og vil vildt gerne snart finde ud af HVAD det er smiley

Skrigehunden, Jo jeg tager Alminox og har nogle stærkere nogle på recept ved eventuelle udbrud.

• #8   6. sep 2015 M.I - hmm syntes jeg bliver hjemme til jeg føler mig frisk nok. Så jeg på toppen en uges tid og så får jeg raget et eller andet nyt til mig igen som om mit immunforsvar er helt lig 0.

• #9   6. sep 2015 Har du været på sygehuset og få taget blodprøver? smiley Eller "bare" hos lægen?

Jeg var træt konstant og følte mig ikke tilpas i kroppen - dog ikke syg - men jeg var på sygehuset og få taget blodprøver da min egen læge ikke kunne finde årsagen via deres blodprøver - så tænker de må kunne tjekke for noget mere på sygehuset - bla. blev jeg tester for betændelse i kroppen.

• #10   6. sep 2015 Frisk nok, eller helt frisk? smiley

Jeg er stort set aldrig syg med virus eller bakterieinfektioner, men jeg kunne forestille mig at stod jeg i din situation, så ville jeg have "dårlig samvittighed" og skynde mig på arbejde igen, første dag jeg følte mig okay nok til det. Er du en af dem som gør det, så giver det måske ikke kroppen nok tid til at komme sig helt.

Ellers er jeg enig med de andre, se om du ikke kan få en mere uddybende blodprøve for at se om der ligger noget og murrer.

• #14   6. sep 2015 Tænker at du skal sætte dig ned og overveje om alt i dit liv fungerer som det skal ? Spiser du sundt og varrieret ? Får du sovet nok ? Får du motion nok ? Er du stresset ? Har du nogen konfliketer i dit liv ?

Fungerer dit liv godt og fornuftigt på alle områder, så ville jeg sparke døren ind hos lægen og forlange at blive ordentligt undersøgt.

• #15   6. sep 2015 Mit liv fungere uden tvivl som det skal! Jeg er lykkeligt gift med manden i mit liv, jeg har fast job som jeg er glad for, jeg spiser sundt og varieret - er ikke typen der er slikken, mit job som maler er fysisk hårdt, motionere dog ikke så ofte da min energi er lig 0 når jeg kommer hjem fra job, som om alle mine kræfter er brugt op. Har et godt forhold til alle mine søskende og mine forældre smiley

Det eneste jeg kunne sætte et lille MEN ved er at min svigerfamilie og jeg ikke har fået den bedste start og jeg aldrig rigtig er blevet accepteret. Det er så begyndt at hjælpe lidt på det nu, så tænker at det ikke rigtig kan være det?

Jeg tror jeg skifter læge, for jeg har været ved lægen et utal af gange og fortælle at jeg ALTID er træt og små syg, jeg har fået gennemført at de har testet mig for allergi, men der var som udgangspunkt ikke noget i de små prøver de tog.
    Dengang de opdagede jeg manglede jern var på sygehuset 2 dage efter jeg havde været ved egen læge hvor de ikke var behjælpelige. Blev så indlagt og fik et svar da jeg ikke kunne stå på benene grundet jernmangel.

Man er bare efterhånden så træt af at skrante hele tiden, og jeg har en mand der er møg bekymret hvergang - det er efterhånden lidt synd for ham også! smiley

• #16   6. sep 2015 tænker det ville være en super ide at skifte læge smiley virker som om der ligger et eller andet bag, og er virkelig en underlig læge hvis ikke de vil gøre mere end de gør smiley

• #17   6. sep 2015 Det lyder som om at det vil være en rigtig god idé at skifte læge !! jo hurtigere, jo bedre !
    Håber at du snart får fundet en løsning, så dit helbred kan blive godt.

• #19   6. sep 2015 De snakkede noget om at jeg bare ikke optog det ordentligt. Skal til tjek hos min egen læge om 14 dage for at se om det er blevet bedre. Men jeg taler lige med store bogstaver når jeg skal derop.

Har godt tænkt om der er flere vitaminer jeg ikke rigtig tager imod, men ifølge blodprøverne er det fint. Så træls man skal være sin egen læge.

Jeg har gået til diætist i 3 år af mine teenageår. Og det er ud fra det jeg laver sund og varieret kost efter min krop.

• #21   6. sep 2015 Ja der sker da lidt, men kender næsten allerede lægens svar og man ikke kommer videre derfra. Så overvejer lidt om jeg bare skulle skifte læge idag og få en ny tid hos den nye en af de nærmeste dage. Så kan det være man ikke skal vente så længe. Lige nu ligger jeg med pandehulebetændelse og det tog de ikke seriøst så ringede vagtlæge efter 16:00 og fik penicillin den vej igennem.

• #23   6. sep 2015 Spiser du sundt og dyrker motion?

• #24   6. sep 2015 To af mine kollegaer er i det lægecenter jeg ville flytte til og de skal bare vippe med lillefingeren så bliver de undersøgt i hoved og røv, så syntes næsten det er værd at prøve. Jeg har også massere forskellige læger, men det jeg også ligeglad med bare de gad tage en alvorligt.

• #26   6. sep 2015 Hvis du har hørt positivt om den anden læge ville jeg da bare springe ud i det og skifte, det andet får du jo ikke det helt store ud af andet end spild af tid smiley

Gjorde selv det samme for ikke så længe siden, havde en læge jeg slet ikke følte jeg kunne snakke med smiley

• #27   6. sep 2015 Når din mor struma, som er en stofskiftesygdom, så ville jeg bede lægen, om at tage en blodprøve for det.
    Stofskiftesygdomme ER arvelige.
    Det er desværre bare sjældent, at praktiserende læger undersøger unge mennesker for det.

Kommentér på:
Sygdom gang på gang...

Annonce