{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.259 visninger | Oprettet:

Vandede vitser {{forumTopicSubject}}

En sand historie - muligvis

En kvinde går til lægen, da hun er bekymret for mandens temperament.

Lægen spørger: "Hvad er problemet?"

Hun svarede: "Doktor, hvad skal jeg gøre? Dagligt mister min mand besindelsen uden grund. Det skræmmer mig."

Lægen siger, "Jeg har en kur for det.”

"Når din mand bliver vred, tager du et glas vand og gurgler mund i det. Fortsæt indtil han falder til ro igen.”

To uger senere ringede kvinden tilbage til lægen, glad og tilfreds.

"Doktor, der var en genial idé! Hver gang min mand begynder at hidse sig op, så gurgler jeg vand på livet løs."

" Hvordan kan et glas vand gøre det? "

Lægen svarede, "Vandet i sig selv gør ingenting. Det er det, at du holder kæft, der er hele fidusen."

Find selv på flere! smiley
Eneste begrænsning - må ikke omhandle selleri smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vandede vitser
  • #1   23. sep 2015 Hahahah!

  • #2   23. sep 2015 Søren jeg troede lige at det var den joke jeg selv lige har hørt smiley Men det var det ikke så her kommer den:

    En kvinde går til lægen, da hun er bekymret for mandens drikkeri.

    Lægen spørger: "Hvad gør du så når han kommer hjem?"

    Hun svarede: "Jeg skælder ham ud og gør det klart for ham at jeg ikke vil finde mig i det!"

    Lægen siger, "Næste han kommer fuld hjem, så prøv at mød ham med kærlighed. Kys ham og kram ham.”

    Kvinden: "OK, det vil jeg prøve"

    Næste weekend kommer manden sidelæns ind ad indkørslen i sin brændert som sædvanlig og ringer gentagene gange på ringeklokken. Kvinden åbner døren og møder manden som aftalt med lægen. Efter kys og kram siger kvinden kælent til ham: "Vil du med op og hygge lidt?"

    Manden svare: "Tjaa hvorfor ikk', jeg får sgu alligevel skæld ud når jeg kommer hjem"


  • #3   23. sep 2015 .. og så var der den om manden der hadede fisk !



    smiley

    Han havde frikadeller i sit akvarium smiley


  • #4   23. sep 2015 JESUS ! hvad er det du har der???!

    - Jeg tror det er et kors, men du må ikke hænge mig op på det smiley smiley smiley smiley


  • #8   23. sep 2015 Hvad er forskellen på en gås og svigermor ?
    Den ene har en stor røv og larmer meget
    den anden er en fugl smiley


  • #9   23. sep 2015 egentlig vitser kan jeg sgu ikke spytte ud pt, men har den her smiley

    profilbillede
  • #10   23. sep 2015 eller denne er fin smiley

    profilbillede
  • #13   24. sep 2015 Verdens fedeste score replik ( som faktisk er forsøgt på mig en gang)

    "Jeg er lidt som en chokoladebar. Lidt fed, men uimodståelig lækker" smiley smiley smiley


  • #17   24. sep 2015 "Det er bevist at kvinder der er brede over bagen lever længere end mænd der kommenterer det" smiley

    Så var der manden der kom ind til bageren og bad om en stang wienerbrød. Bagerjomfruen spørger om den skal skæres i fire eller otte stykker. manden tænker lidt over det og svarer så "Fire. Jeg kan ikke spise otte stykker" smiley smiley smiley

    En mand står ved køleskabene i et supermarked og drikker af mælken. En ansat kommer forbi og spøger om hvorfor han gør det. "Jo, svarer manden. Der står jo "Åbnes her" på kartonen"


  • #18   24. sep 2015 Fede smiley
    Jeg er helt vilde med nørd jokes smiley Og de 10 her er gooooe smiley
    1. I’m reading a great book on anti-gravity. I can’t put it down.

    2. I have a new theory on inertia but it doesn’t seem to be gaining momentum.

    3. Why can’t atheists solve exponential equations? Because they don’t believe in higher powers.

    4. Schrodinger’s cat walks into a bar. And doesn’t.

    5. Do you know the name Pavlov? It rings a bell.

    6. A group of protesters in front of a physics lab:
    “What do we want?”.
    “Time travel”
    “When do we want it?”.
    “Irrelevant.”

    7. What does a subatomic duck say? Quark!

    8. A neutron walks into a bar and asks how much for a beer. Bartender replies “For you, no charge”.

    9. Two atoms are walking along. One of them says:
    “Oh, no, I think I lost an electron.”
    “Are you sure?”
    “Yes, I’m positive.”

    10. An optimist sees a glass half full. A pessimist sees it half empty. An engineer sees it twice as large as it needs to be.


  • #19   24. sep 2015 Ha ha ha

    profilbillede
Kommentér på:
Vandede vitser

Annonce