5. jun 2010 Følger: 81 Følgere: 87 Hunde: 1 Emner: 130 Svar: 1.335
Appetit - "lette" opskrifter og ideer? Appetit - "lette" opskrifter og ideer?
Jeg har virkelig ingen appetit lige for tiden Og har kæmpet med det de sidste par år hvor det er gået meget ned.. Forstår fuldstændig hvorfor jeg ingen appetit har, for der er en masse rod i mit liv og lige nu er der både dødsfald, store familie problemer og skilsmisse i et og samme tid samtidig med jeg planlægger flytning til ny by og har møg travlt med skolen..så forstår godt min krop reagere som den gør
MEN.. det går jo altså bare ikke næsten ikke at spise noget og jeg har nemmere ved at spise ting som ikke ligger sig alt for tungt og desuden synes jeg bare lige nu at alt mad er kedeligt...nok også fordi jeg igen appetit har..
Men kunne jo være der var nogle her inde der havde nogle mere lette og anderledes opskrifter eller andre gode ideer til at få mig til at spise lidt mere? Det skal ikke være alt for dyrt da jeg er på su og gerne noget som ikke tager flere timer at stå at lave
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1326 Hunde: 1 Emner: 203 Svar: 13.638
jun 2010
Følger: 81 Følgere: 87 Hunde: 1 Emner: 130 Svar: 1.335
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1326 Hunde: 1 Emner: 203 Svar: 13.638
jan 2008
Følger: 79 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 865
Æg i alle afskygninger. Scambel, æggekage, spejlæg osv.
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.727
jan 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 38 Svar: 509
www.englerod.dk
www.madmedmedfoelse.dk
www.neohippie.dk
www.maanebarnet.org
www.thomaserex.wordpress.com
www.plantepusherne.dk
www.miasommer.wordpress.com
jun 2010
Følger: 81 Følgere: 87 Hunde: 1 Emner: 130 Svar: 1.335
salat: revet agurk og fint skåret rødkål med græsk yogurth med hvidløg, citron, chili, sennep, salt og peber
Hotwings fra rema og kartofler, rødbeder og pastinakker lavet på panden i olie med timian, hvidløg, paprika, chili, salt og peber
og det hele kunne sgu spises idag! Nok takket værre den lette salat
Det har du ret i Beltane, bruger dem også tit til at spise når jeg kommer hjem fra skole hvis jeg ikke har kunne få andet ned
æg fungere ikke så godt for mig, har vidst fået spist alt for mange af dem i en periode
Må da til at begynde at få lavet nogle dressinger, så glider salaten nok også lidt nemmere ned
Og må da lige få kigget på de forskellige links og skrive nogle opskrifter ned så jeg bedre kan variere lidt
Mange tak for de gode råd og links!
Appetit - "lette" opskrifter og ideer?