{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

* Lotte *
* Lotte *
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 22

Flytning - Hvad skal man huske? {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley
Jeg står og skal flytte her om 2 måneder, og i den forbindelse er der jo altid en masse steder man skal give besked!

Men hvor?
Og hvem får automatisk besked via CPR?

På forhånd tak for hjælpen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flytning - Hvad skal man huske?
  • #1   4. nov 2015 Adresseændring via borger.dk, og PostDanmark.
    Jeg skulle derudover også selv framelde strøm samt tilmelde strøm til det nye sted. Stoppe boligstøtte og søge ny.. Informere mine chefer.. det er det, jeg kan komme i tanke om smiley

• #2   4. nov 2015 Du skal melde flytning til ALT. Der er ikke noget der flyttes automatisk, jo det er der måske, men ALLE skal blive gjort opmærksom på at du skifter adresse, ellers kan det koste dyrt. Senest 8 dage før flytning. Din udlejer skal også kende din nye adresse smiley
    Jeg skal også flytte lige om lidt, puha et arbejde. Jeg har meldt flytning til el, vand, varme, udlejer, post dk, folkeregistret, alllle mine forsikringer, læge, tv, internet, mobil udbyder. Ja ALT jeg betaler til hver måned, også min optiker hvor jeg har linse abb... smiley

• * Lotte *
    * Lotte * Tilmeldt:
    nov 2013

#3   4. nov 2015 Ja jeg er også begyndt at lave en liste over alle dem der skal have besked!
    Og hold op der er meget!
    Og man kommer hele tiden på mere!!

Derfor tænkte jeg at det også var rart at høre fra andre, hvis nu der er noget jeg har glemt smiley

• #4   4. nov 2015 Fedt med denne tråd smiley
    Jeg skal selv flytte om 2 måneder smiley
    Dog i samme bygning smiley

• #5   4. nov 2015 Ja der er voldsomt meget, meget omfattende projekt! smiley
    Vil lige give dig et råd med på vejen, selvom udlejer siger de nok skal opsige el vand og varme og aflæse, så gør det alligevel selv for de har det med at glemme det smiley puha en regning jeg fik sidst!

• * Lotte *
    * Lotte * Tilmeldt:
    nov 2013

#6   4. nov 2015 Jeg skal nok selv sørge for det, jeg kender min udlejer alt for godt, og ved han med 99% sikkerhed vil glemme det smiley

• #7   4. nov 2015 Jeg er heldig at det er samme sted og der er en ny der flytter ind ( før jeg nærmest er ude) ind i min, så viceværten kommer og aflæser med os smiley

• #8   4. nov 2015 Hvorfor mobiludbyder? smiley

• #9   4. nov 2015 Husk dansk hunderegister og forsikringen smiley

• * Lotte *
    * Lotte * Tilmeldt:
    nov 2013

#11   4. nov 2015 Kris, så de ved hvor de skal sende regningen til smiley
    De får sikkert automatisk besked, jeg kan forestille mig at deres system selv henter opdateringer via CPR registeret smiley

• #12   4. nov 2015 dansk hunderegister , begge katteregistre (hvis du har kat) faste modtagelser f.eks bullerbox, madkasser osv. Abonnementer på blade/aviser, DK hostmaster hvis du har hjemmeside.

• #13   4. nov 2015 Ja, det troede jeg nemlig - men jeg har PBS, henter de ikke oplysningen automatisk? smiley

• * Lotte *
    * Lotte * Tilmeldt:
    nov 2013

#14   4. nov 2015 Det vil jeg tro, Kris smiley
    Jeg giver dem dog lige besked alligevel, bare for at være på den sikre side smiley

• #15   4. nov 2015 Ja, god idé (y) smiley

• #16   4. nov 2015 Hvis du logger ind på CPR registerindsigt https://gws.cpr.dk/cpr-online-gws/selvbetjening.jsp
    Kan du se hvem der får automatisk svar, når du melder flytning til cpr
    Ud over dem, så er der DHR, tandlæge og hvis du har andre steder, hvor du får skriftlig indkaldelse

• * Lotte *
    * Lotte * Tilmeldt:
    nov 2013

#17   4. nov 2015 Tak for linket Julie smiley

• * Lotte *
    * Lotte * Tilmeldt:
    nov 2013

#19   4. nov 2015 Jeg kan lige skrive ind her, hvad jeg har noteret ned af steder der skal have besked smiley

- Udlejer
    - Post Danmark
    - Folkeregisteret
    - Fagforening og A-kasse
    - Bank
    - Bibliotek
    - Forsikrings selskab
    - Internetudbyder
    - Elselskab
    - Hunde- og Katteregistre
    - Dyrlæge
    - Læge (ændre medicin udlevering til ny by)
    - Tandlæge
    - Telefonselskab
    - Licens
    - Div. Medlemskort
    - Div. hjemmesider / chatsider / datingsider

• #20   4. nov 2015 Er selv lige flyttet, helt fra Sjælland til Esbjerg området,, men som de andre skriver, adresseændring på borger.dk,, hunderegistret og forsikringen, dyrlægen, hvis du beholder samme dyrlæge,, alle steder hvor de har din adresse og du gerne vil ha, de forsat skal ha den smiley

Kommentér på:
Flytning - Hvad skal man huske?

Annonce