890 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Den er da helt ude af vatter Den er da helt ude af vatter

https://www.facebook.com/DisdainForPlebs/videos/911666188913829/

Fatter virkelig ikke at man lader sådan en hund vokse op, men det jo nok sjovt at se hvordan den ender med at se ud og hvad sygdomme osv der kan opstå,,, neeeeeeeeej det ikke sjovt,, selve kroppen minder om en mops, men med lange ben og spidshundehoved (måske amerikansk akita) ejjjjj jeg er altså en anelse forarget, ligesom de deforme hunde med kun 2 ben,, så lad da vær smiley

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af hul i betonvæg 1.200 kr.
  • Ophæng af gardiner 890 kr.
  • hænge to lamper op 350 kr.
  • Montere lampe 500 kr.
  • Opsætning af tre rullegardiner, en knagerække og hjælp til to døre der binder lidt 1.100 kr.
  • Rengøring sommerhus akut 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den er da helt ude af vatter
  • #1   24. nov 2015 smiley

• #2   24. nov 2015 Ej den gider jeg ikke se på, har set den før Det er bare så synd smiley smiley

• #3   24. nov 2015 Den er eftersigende fundet i en skov. Den lider vist af en forkortet rygsøjle.
    Jeg synes det er synd, at holde den i live...

• #4   24. nov 2015 Jeg er 100% enig. Det er simpelthen ikke i orden det der..

grisepas hos hunde er alt for ofte tegn på smerter smiley og den der helt ufattelige bygning er bestemt ikke en fordel for den stakkels hund.

Om jeg begriber hvorfor de ikke har aflivet. Men det lugter langt væk af se mig se min hund!!

Har for lidt siden set en video herinde, linket til en side, om en hund med defekte ben. Og det eneste jeg tænkte var, så vær dog barnhjertig og afliv den stakkels hund!!!

Den der no kill er på INGEN MÅDE til dyrenes bedste..

Med tråden om adoption af en trebenet hund i mente, så er sådan noget ikke i orden. Det er simpelthen dyreplageri og misforstået kærlighed. Den belastning som kroppen udsættes for, pga manglende ben eller misdannet krop, det er altså i min verden ikke okay!!

Dyr er uhyggeligt gode til at skjule smerter. Taler af erfaring, min hest har i flere måneder været ikke halt, men kunne mærke at der var et eller andet der ikke var ok.

Tirsdags i sidste uge fik jeg vished om at han faktisk var halt! En del tilmed

(gudskelov var der fremgang da han blev undersøgt torsdags på hestehospitalet, det var gudskelov ikke alvorligt)

• #5   24. nov 2015 Mener bestemt også at nogle mennesker går for langt, såsom hunde med 2ben, denne defekte hund i videoen, hunde der er så mishandlede at man ikke kan se det er en hund/kat osv,, giv dem dog fred og ja, dyr er fantastisk gode til ikke at vise smerter,, min tidligere genbrugshund (Sigurd) havde brækket kæbe da jeg fik ham og han var den gladeste lille gulvmoppe, men pga han havde rendt med det i nogle år og havde galoperede tandkød (Epulis) blev hans kæbe ved med at gå i stykker, så det blev et tungt farvel og et enormt savn, men det bedste for min elskede gulvmoppe. Syntes nogle folk er møg egoistiske og de kan desværre ikke selv se det,, for vovse har ikke ondt,, øhhhhh okey.. Manglende ben, så hunden må ha hjul/vogn for at komme rundt, defekte kroppe osv, det er at gå for langt, men det min mening.

• #6   24. nov 2015 Har også godt set videoen før, og det er jo helt absurd. En hund der fødes så deform afliver man simpelthen prompte! (ja eller afliver den med det samme man finder den i skoven?)
    Men der er jo som bekendt ikke grænser for folks uansvarlighed.....

• #7   25. nov 2015 Hvorfor er det liige ALLE hunden skal reddes og leve i dag ? o.O Ja jeg forstår det simpelthen ikke. Der er SÅ mange hunde og hvalpe i verdenen at alle de hunde som mangler hjem også er der nogle der mener at man skal redde alle dem som ender deforme eller med kun 2 ben eller lignende -.-'

Det gør da for hulen ikke ondt på den at blive aflivet. Jeg kan ikke overskue det -.-' Jeg synes det er mangel på ansvarlighed overfor dyrene.

• #10   26. nov 2015 Menneskelig egoisme og arrogance i sin reneste form..... smiley

Kommentér på:
Den er da helt ude af vatter

Annonce