1.056 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

Gøre noget godt for mor??? 50 års - Ideer søges! Gøre noget godt for mor??? 50 års - Ideer søges!

Hej HG! smiley

Min mor fylder 50 på torsdag, og jeg og min søster vil gerne gøre et eller andet godt for hende, , da der egentligt ikke er blevet planlagt noget ud over det sædvanlige som bare er flag på bordet, gaver fra os derhjemme og almindelig aftensmad. Og det synes vi begge er en smule kedeligt når HUN NU FYLDER 50 smiley
Vi har snakket lidt om at invitere hende ud på brunch smiley
Men hvad kunne man ellers finde på?
Hun er dårligt gående, så det skal ikke være noget fysisk!

Det skal gerne kunne gøres rimelig billigt, da vi begge ikke tjener så meget smiley

Kom med jeres idéer! smiley Alt kan næsten godtages.

I får alle sammen lige et billede af min fantastiske mor smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af trampolin 1.000 kr.
  • Jeg søger hjælp til diverse handyman opgaver. Det drejer sig speficikt om hjælp til ophæng af 5 x hylder, et spejl, to knager, et gardin og to Ivar IKEA skabe. 1.750 kr.
  • Installation af Husqvarna robotklipper med tråd 2.798 kr.
  • Opmontering 1.200 kr.
  • Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gøre noget godt for mor??? 50 års - Ideer søges!
  • #2   7. dec 2015 Gode ideer! smiley
    hvis du/andre har flere ideer så kom bare! smiley

• #4   7. dec 2015 Jeg ved ikke om det findes hvor du bor...men nogle byer kan man få sådan nogle studerende-kosmetiske behandlinger til nedsat pris så i alle tre kunne få

http://www.beautyandstyle.dk/behandling/kosmetolog-behandling/

• #5   7. dec 2015 Haha mange tak! ja hun holder sig godt den gamle! smiley
    Gode ideer, dog lidt langt at skulle omkring da vi bor i Hedensted smiley

• #6   7. dec 2015 Der er vist et eller andet lækkert spa sted i Vejle, men aner ikke hvad det koster

• #7   7. dec 2015 Lyder lækkert! Du har ikke et navn da der er mange spasteder i Vejle hehehe smiley

• #8   7. dec 2015 Massage? smiley

• #9   7. dec 2015 Min mor havde altid snakket om hun ville prøve at kører en sportsvogn med egerhjul i bedste audrey hepburn style. Så på hendes 50 års havde jeg lånt en rød MGer med kaleche som hun fik lov at ræse rundt i hele dagen. Hun vinkede til alle på sin vej smiley
    Hun fik bla. taget billeder på Valdemarslot og ville da skide på at der var et stort VIP arrangement for hun fyldte jo 50 - ha ha
    Dertil købte vi en nummereret litografi af hendes yndlingskunstner og var ude og spise.

• #11   7. dec 2015 Milla: Lyder lækkert, men synes ikke vi kan finde noget der er billigt nok smiley smiley

Zarah - med Boe.....: Hahaha vildt fed og sød ide!!! smiley

det er godt nok svært at skulle vælge hvad vi skal lave sammen/give hende for at gøre dagen bare lige det' mere speciel.. smiley

Men kom endelig med flere ideer! Jo flere jo bedre!

• #12   7. dec 2015 Trine: er der ikke noget hun altid har sagt : det vil jeg helt vildt gerne prøve.. ?

Min venindes mor skulle have sin første tatovering da hun fyldte 60.. vi havde regnet med en .. ja tak, det fik hun også : den går så fra nakken til ballerne.. smiley
    Da hun fyldte 65 sprang hun med faldskærm.. vi frygter lidt for de 70. smiley

• #13   7. dec 2015 Hahahah ej hvor sejt gået af den alder! Kan godt forstå du/i frygter for de 70 hahah åh gud! Respekt!

Jeg ved faktisk ikke om der er noget hun specifikt altid har snakket om hun altid godt har kunne tænke sig... Hmm så skal der virkelig tænkes smiley

• #14   8. dec 2015 Til min mors 50års fødselsdag, fløj vi en weekendtur til London smiley Hun havde aldrig fløjet før.. smiley
    Måske en færge tur. Ellers en eller anden form for wellness.
    Måske shop amok i en matas, en masse masker, fodpleje midler, køb en champagne eller måske en asti hvis man mere er til det, også hold hygge dag derhjemme, med jordbær overtrukket med chokolade og andre lækre snacks smiley

• #15   8. dec 2015 Nu ved jeg ikke hvad din mor er til, men ja feks. en pigeaften, frokost, en tur ud og spise og i bio bagefter til en rigtig tøsefilm?
    Eller ja brunch?
    Vi er begyndt at give mine forældre en del hotelophold, tur med Oslofærgen osv.
    Det er de blevet ret vilde med, selv min far må indrømme at det er hyggeligt smiley

• #16   8. dec 2015 ideer set smiley

• #17   8. dec 2015 Vi har snakket om noget fiskespa med doktor fisk! smiley Vi vil ringe ud og høre i morgen om tid/priser mm. smiley

• #18   8. dec 2015 Jeg er 63 år og jeg kunne mægtig godt tænke et fiskespa med doktorfisk, men jeg ville aldrig give sådan noget som gave, uden først at have sikret mig, at personen ikke synes, at det er ulækkert at fisk suger og nipper i deres hud. Det er ikke alle, der lyst til så tæt en nærkontakt med fisk.

• #20   8. dec 2015 Fiskespa er ok. Hvis du har hepatitis vaccinen i orden...

Hvad med et museum besøg?
    Kidnap hende og kør på picnic (sort plastik under tæppet, go jakke på. Skoven en stille vinterdag er fantastisk. Og anderledes)
    Hun går dårligt... Hvorfor? Kan hun ride? Lej 3 islændere til en tur langs stranden.
    Hvis hun går rigtig dårlig, vil et gavekort på hovedrengøring være kedeligt, men frygtelig praktisk. Evt, rengøring kan trækkes fra via håndværkerfradraget. (hvis det er en med cvr nr)

Stedet ved Vejle hedder "Vejle Fjord" og koster kun ca 1500 pr næse for massage, 3 retters menu og overnatning. Det er måske for meget.

• #22   8. dec 2015 Fiskene virker ved at niple med deres tænder.

Jeg tror at det er ret sjældent vandet skiftes.
    Sjældnere at fiskene og deres tænder med bakterier i skiftes.

Vi mennesker er ret seje og har et fantastisk immunsystem, men, hygiejnisk er fiskefodbad ikke.

Jeg er stor tilhænger af at gøre dumme / irrationelle ting, bare fordi det er godt. Men, så hellere gøre alt muligt andet, som giver mere intense oplevelser.
    Fx købe fantastisk mad på feriebyens gadeboder.

• #24   8. dec 2015 http://www.hotelvejlefjord.dk/kur-spa/saunagus/

Jeg er blevet ret stor fan af saunagus smiley

• #25   8. dec 2015 Inviter hendes nye og gamle venner/veninder (måske nogle hun ikke har set i mange år) til en hjemmelavet frokost... surprice .)

• #26   8. dec 2015 Hovedrengøring med vinduespudsning smiley

• #27   8. dec 2015 Puha sikke mange fine og Super gode ideer - MEN:
    For det første har hun 6 diskusprolapser og 1 frossen skulder så hun ville aldrig være i stand til at komme op og ned samt ride en hest. Hun ville heller aldrig kunne komme ned på et picnic tæppe og op igen. Rengørring kan hun heller ikke og derhjemme gør os døtre det for hende.
    Ang. Prisen så skulle det være billigt (vi tænker maks 250kr pr. Næse) da min søster er på DP og jeg selv kun har et fritidsjob.
    Hun ville ikke have noget imod at sætte fødderne ned til en masse fisk tror vi ikke. Som barn havde hun en kælefisk der skulle nusses hver dag og den var tam. I hendes vokse dage har der næsten altid været akvarie derhjemme og der har hun intet haft imod at lade fiskene nippe til hendes hænder smiley

• #28   8. dec 2015 Så vil jeg da endnu mere foreslå en hyggedag med saunagus smiley
    I Randers vandland kan man købe 3 timers wellness for 98 kr mener jeg det er, så kan i bruge alle wellness afdelingens faciliteter. (fodbad med fodbadesalt, dampbad med saltscrub i får når i køber de 3 timer, varmtvandsbassin med bobler og dyser - god til dårlig fysik, flere forskellige sauna'er - hvor der afholdes saunagus 1x i timen, koldt udendørs bassin, finsk koldtvandskar, lounge hvor i kan købe drikkevarer og mad og skønhedsprodukter smiley Og for 30 kr kan i leje en badekåbe).... De 3 timer er altså ren luxus i min verden, og noget de fleste kvinder vil blive glade for tror jeg smiley Der er i øvrigt seperat indgang til wellness billetterne, så i har et mindre omklædningsrum smiley

• #29   8. dec 2015 #7

http://www.hotelvejlefjord.dk/kur-spa/

• #30   8. dec 2015 Jeg ved selvfølgelig ikke om en tur til Randers er for besværlig?
    Men tilbuddet står på deres hjemmeside smiley http://www.waterandwellness.dk/

Det er da billigere end vejlefjord spa smiley

• #31   10. dec 2015 en asti er ca. 50kr.
    ansigtmasker fås for omkring 10kr stykke.
    Jordbær 25 kr.
    chokolade 25kr.
    Også måske en buket blomster, og en god film til en rigtig tøse/hygge aften smiley

• #32   10. dec 2015 Vores mor var helt vild med fiskespa!
    Vi kidnappede hende om morgenen og tog så bussen til Horsens banegård. Der sad vi og spiste rundstykker og drak kakao - hvilket også var en overraskelse!
    Så tog vi en bybus ud til fiskespa stedet, og da vi ankom grinte hun da hun så skiltet med "fiske spa" Doktorfisk" smiley
    Hun var helt vild med det og vi fik 1 time til at gå med en masse hyggesnak og det var helt vildt afslappende! Ikke sidste gang vi gør det smiley

Her er lige et billede fra i dag smiley

profilbillede
  • #33   10. dec 2015 HVor er det bare dejligt! smiley

Kommentér på:
Gøre noget godt for mor??? 50 års - Ideer søges!

Annonce