{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt til latter-musklerne :)
  • #1   14. jan 2016 Super sjov. smiley

• #2   15. jan 2016 ååååh-ha den stakkels mand...... smiley

• #3   15. jan 2016 Det er pisse irriterende, når en hund går så meget amok, når man kommer stille med sine indkøb.

• Niels A
    Niels A Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 25
    #5   15. jan 2016 Jeg må indrømme at jeg også fik et lille 'chok' lige der da den springer frem første gang jeg så den, men da det havde lagt sig så var det latter-musklerne der fik frit løb, og syns at ud over slutningen så er det så godt da hunden kigger ned og trykker på el-ruden og får vinduet til at køre ned smiley
    Og ja har også prøvet det i virkeligheden, men kunne aldrig finde på at gøre som 'tossen' i den lille film og drille hunden som er lukket inde i bilen, jeg har før set et par unge drenge gøre det hvor jeg tog en lille snak med dem om hvor synd det var for hunden at de gjorde den helt rundt på gulvet osv. Og de var faktisk rigtigt forstående og søde og sagde endda undskyld til mig inden de gik videre selv om de vidste at det ikke var min hund/bil, så er overbevist om at de ikke har gjort det igen, hvor imod havde jeg skældt dem ud så havde de nok gjort det til en hobby..!
    Men sådan er der jo så meget smiley

Kommentér på:
Lidt til latter-musklerne :)

Annonce