2.333 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Pris på tilbygning Pris på tilbygning

er der nogen herinde der kender til murerarbejde og priser på dette..

Et længdehus der skal have en tilbygning på ca. 40 kvm. med loft til kip ... "bare" en firkant ingen etablering af køkken, bad eller lignende, ingen værelser osv.... hvad koster sådan noget ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på tilbygning
  • #1   18. jan 2016 ½ mill. er mit bud, sidst jeg selv tjekkede priser kostede det fra 12.000 kr pr. m2 at få lavet en tilbygning.

• #2   19. jan 2016 Enig med Rikke. Jeg har tegninger liggende på en lignende tilbygning - og fik priser på 550.000 - 700.000 dengang. Det eneste, der afviger, ift. dit er, at der skulle lægges varmerør/slanger under klinkegulvet, og det skulle deles i to med en let væg...

• #3   19. jan 2016 Se evt. her - der siger de op til 20.000 kr...

https://www.bolius.dk/saa-meget-koster-det-at-bygge-til-16725/

• #4   19. jan 2016 ja jeg har kigget lidt på det, der er ikke mig men min ældste datter og hendes kæreste der evt. skal i gang, og han mener det kan gøres langt billigere, mens jeg også har sagt at det ville koste mindst omkr. 500.000, så ville lige høre konkrete erfaringer ....

• #5   19. jan 2016 Det kommer helt an på, om man kan gøre "noget" selv. Et af mine vennerpar - hvor han er murer - har kunnet lavet en tilbygning med hems, på sammenlagt 100kvm for kun 110.000 kr.
    Så materialerne er den mindste del af det.

• #6   19. jan 2016 @ Karina, dejligt at høre ... de regner med selv at kunne grave ud og støbe fundament, men selv murerarbejdet kan de ikke.

• #7   19. jan 2016 Det ÉR dyrt at få bygget til. Jeg gruer også for den dag vi selv vil have bygget til huset. Først står den dog på tilbygning i form af garage/fyrrum på 60 kvm i alt. Det bliver muret op i lecasten og skalmuret bagefter med rødsten. Derudover skal vi have noget ståltag på grundet lav taghældning. Materialer for os vil rende i omkring 50.000, og så laver vi alt arbejdet selv. Men det er altså også en udebygning uden isolering, og ikke beregnet til beboelse.

Jeg blev overrasket over hvor dyrt det er at smide sådan en garage op.

• #8   19. jan 2016 Vi er ved at få lavet ny dobbelt carport og 40m2 isoleret skur, laves på eksisterende sokkel, kun to nye pæle skal støves, det er i eternit plader og flat tag, vi støber selv gulv og lægger fliser samt isolerer alligevel er prisen mindst 200.000 SUK det er dyrt at bygge til..

• #9   19. jan 2016 nu er jeg håndværker. og det er muligt at man kan få nogen til at gøre tingene billigere.. men bare vær obs. på at det altså også kan blive FOR billigt. vi har nogle gange været ude og lave nogle ting om fordi folk havde fået et rigtig rigtig godt tilbud.. det var det så ikke i den sidste ende..

man skal også lige have i baghovedet om huset kan bære en tilbygning. det er jo ligegyldigt hvis man har tænk sig at blive boende resten af sit liv. men det er ikke sikkert at huset bliver 500k mere værd bare fordi man bruger 500k på at bygge til eller om.. men hvis der skal en bank eller realkredit indover skal de nok vurdere det, det er mere hvis der ikke skal

• #10   19. jan 2016 @ Steffen, tak. Der er både ban og realkredit inde over.
    Det er heller ikke sikkert det ender med tilbygning, de ved ikke hvad man må eller ikke må i området endnu, da det er et område med mange restriktioner, Gl. Åby hvis du kender det .... det kan være de ender med kun at renovere bestående, hus.... og så ser de på hvad de kan og må i løbet af nogle år ... men kan de og må de vil de gerne bygge til hurtigst muligt, oprindeligt hus er ikke stort

Kommentér på:
Pris på tilbygning

Annonce