15.742 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Indsætte penge i banken Indsætte penge i banken

Hej ??
Jeg står og skal ind til byen her om lidt, jeg har lidt penge liggende som jeg vil have sat ind på min konto nu hvor jeg er der. Men jeg ved ikke, hvor jyske bank ligger som min mand og jeg har, og ift parkering er det nemmere at bruge danske bank. Kan jeg sætte pengene ind der?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indsætte penge i banken
  • #1   25. jan 2016 Altså nej du kan ikke bruge en anden bank smiley jeg kan jo heller ikke hæve 100 kr fra min konto i Arbejdernes Landsbank, når jeg har Danske Bank. Det ser ud til at Jyske Bank ligger i Østergade.

Edit: formulerede mig super dumt! Selvfølgelig kan man jo hæve penge fra andre banker i fx. hæveautomater smiley

• #2   25. jan 2016 Er du ikke kunde i banken, skal du ofte betale for at bruge bankens tjenester.

De kan sagtens overføre pengene til en konto i en anden bank...men det er ikke gratis smiley

• #3   25. jan 2016 Jeg vil fysisk indsætte penge i banken.. Hmm må finde ud af hvor Østergade ligger så

• #4   25. jan 2016 Jeg troede ikke at man kunne administrere sin konto fra en anden bank? smiley

• #5   25. jan 2016 Du kan hæve penge i ALLE banker. Men jeg ved ikke om du kan gå ind i alle banker og sætte penge ind.

• #6   25. jan 2016 Det vil højst sandsynligt koste et gebyr hvis det er muligt, men lad os sige man var kunde i banken, og ikke var god til det med netbank, så kunne man jo have brug for at sætte penge ind på en anden persons konto, hvis man f.eks. havde købt noget af personen. Det var vel det man gjorde før i tiden. Men når man ikke er kunde ved jeg ikke om de gider/kan.

• #7   25. jan 2016 Du kan sætte penge ind i alle banker, hvis det ellers ikke er en "pengeløs" afdeling. Men hvis det ikke er en afdeling af Jyske Bank, så får du lov til at betale et pænt gebyr for at de skal overføre til JB.
    Og du kan også være udsat for at JB tager gebyr for modtagelse af kontanter...

• #9   25. jan 2016 Ja i hæveautomater kan man selvfølgelig (super flot formuleret af mig...), men tænkte mere på at kunne gå ind og administrere sin konto fra en anden bank? Kan jeg fx. få flyttet penge fra min ene konto til min opsparingskonto inde hos lad os sige Lån & Spar?

• #10   25. jan 2016 hvad for by skal du til så kan man måske hjælpe

• #11   25. jan 2016 Kan man betale et girokort med kontanter i en anden bank? eller posthuset i en Føtex f.eks?

• #13   25. jan 2016 AT, det er ikke korrekt - alt kan lade sig gøre, det er kun et spørgsmål om, hvad bankene så opkræver i gebyr for seancen, båd indbyrdes og overfor kunden.
    Jeg arbejder indenfor en branche, hvor jeg har set det udført både den ene og den anden vej.
    Sågar via diverse banker i både ind- og udland.

• #15   26. jan 2016 Jeg tror da nu godt, at man kan få indsat penge på sin konto, via en anden bank? Min veninde har en anden bank end jeg, men hun kunne sagtens gå ind og sætte penge ind på min konto - når bare hun havde kontonummeret.

Men jeg tænker da, at en hurtig googlesøgning og så en tur på google maps, kan fortælle dig hvor banken ligger henne? :o)

Kommentér på:
Indsætte penge i banken

Annonce