{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
501 visninger | Oprettet:

Første gang med bus {{forumTopicSubject}}

Hej med jer, jeg ville høre om i havde et par tips til, når ens 15 uger gamle hvalp, skal men bussen til storbyen for første gang (når jeg skriver storby så mener jeg bare lille Rønne på Bornholm) smiley Vi bor på landet, men han skal om et års tid kunne bo i byen, så derfor vil jeg gerne lære ham at gå pænt i byen, og være vandt til mange biler og mennesker. Det er så også derfor vi tager bussen til byen for første gang denne weekend! Har i et par tips til hvordan jeg evt. håndterer busturen bedst? Har nemlig aldrig haft en hund med i bussen før? Evt. andre tips til håndtering af hvalpe i byen er også meget velkomne smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første gang med bus
  • #2   1. feb 2016 sørg altid for hvalpen har en base, altså en kurv, et tæppe som er dens og som den skal ligge på. Derved skaber du fra start en tryghedsbase hvor hvalpen altid kan søge fred. Hav en masse godbidder med og ros for betragtning af høje lyde, mennesker m.m. Sæt dig ned på hug når bussen kommer med en hånd på brystet af hvalpen så den osse her kan føle tryghed og tal med beroligende stemme. Dirigerer, meget kontakt, rose så skal det nok gå godt smiley
    god bustur, håber det bliver en succes..
    Her er et billede af Chica fra da HUN var lille og skulle køre i bus, i hendes "base" smiley

profilbillede
  • #3   1. feb 2016 Vi har aldrig gjort et stort nummer ud af at kører bus. Vi har altid sat os i midten af bussen, der hvor der er rigeligt med plads, givet lidt godbidder og bedt hundene lægge sig. Vi har ikke haft tæpper osv med, busturene herover på øen tager jo max en time smiley ville de gå lidt rundt fik de lov til det, bare ikke over til mennesker selvfølgelig. Med ros og lidt godbidder tror jeg nu nok det skal gå fint smiley

• #7   2. feb 2016 Mange tak for alle jeres svar!

• #8   6. feb 2016 Busturen gik fint

profilbillede
  • #10   6. feb 2016 Birgitta L - det var en smule stressende, men vi tog det stille og roligt smiley han skulle ihvertfald hilse på alle som passerede os

Kommentér på:
Første gang med bus

Annonce