691 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Gammel dokumentar om hundeavl og udstiller Gammel dokumentar om hundeavl og udstiller

Hej for en del år siden så jeg et Dansk dokumentar program om hundeavlere eller også var det om hundeudstillere jeg tror det var begge dele, mener det var lavet for det som dengang hed Tvdanmark.
De fulgte vist 3 eller 4 forskellige som var helt vilde (besat) med hunde, mener der var en dame som smed tvfolkene ud til sidst, da de begyndte at stille spørgsmål ved hendes hundes forhold?

Det er kun brudstykker jeg kan huske, men så håber jeg at i kan hjælpe med hvad programmet hedder?
Eller bare nogle flere detaljer?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gammel dokumentar om hundeavl og udstiller
  • #2   16. feb 2016 ja jeg vil nemlig gerne se den igen. men jeg har søgt og søgt, det kunne jo være at der var nogen herinde der kan huske programmet?

• #3   16. feb 2016 Jeg mindes "et eller andet" med nogle Kongepudler!
    Kan det være det?

• #4   17. feb 2016 Jeg er ret sikker på, at det var en programserie - hvor én journalist hver gang fulgte noget "specielt". Hed det måske noget med "Fucking special"? Eller sådan noget? Hun var også på camping...

Fundet - tror jeg "So f**cuking special" med Christine Feldthaus - tror jeg:

Programrækken på DR2 - søndage kl. 20.00
    So F***ing Special: Som hund, så ejer!
    Livsstilsekspert Christine Feldthaus er stolt af sin delehund, "Lego", men det er jo ikke særligt specielt. Der er nemlig cirka 600.000 hunde i Danmark. Det, der er specielt er, at danskerne i snit spenderer 187.000,- på deres hund i dens levetid. I dette afsnit af So F***ing Special dyrker Feldthaus de danske hunde ejere og vi møder præmie pudlen, hunde danseren og anti-depressions hunden. Og så ser vi på de sidste nye gadgets til hunden.

• #5   17. feb 2016 Jeg kan godt huske de der "so fucking special" og det er ikke det som jeg tænker på, det er meget ældre.
    Anyways jeg skrev til Discovery igår som ejer SBS tv som ejer kanal 4 og kanal 5 som er de gamle tvdanmark kanaler, og de svarer tilbage :

Hej Carina

Det er ikke et program vi kan se i vores database.

Vi genudsender ikke så gamle dokumentarer, der kan være set meget for de medvirkende, så det er ikke fair at sende programmer der er så gamle, typisk når vi sender dokumentar har vi dem liggende max 2 år.

God dag

......
    Nej hvor ville jeg gerne se det program igen

• #6   17. feb 2016 Hmmm ok. Dem kan jeg så overhovedet ikke huske smiley

• #7   17. feb 2016 Ja Inge r jeg tror du har ret der var vist en dame med kongepudler.

• #8   17. feb 2016 Jeg kan også svagt huske et program med bl.a. kongepudler.

Kan det passe, at det er 6 år siden ? Da Peia var hvalp, var vi på et påskeskue på Falster, hvor der blev filmet til en tv udseendelse om hundenørder og udstillingsfolk. Det var med en af de populære tv værter, måske Hans Pilgaard.

Men hvad det hed og hvilket program, det blev vist på, kan jeg ikke huske.

• #10   17. feb 2016 Mener den ene var hundefrisør, derfor jeg husker pudler, æv finder nok aldrig det program

• #11   17. feb 2016 Jeg har emailet med Kaare Sand (Sand tv) som er tvproducer og det er ham der har produceret en programserie som hedder "48 timer " og han skrev at der ganske rigtig var lavet et om hunde, men de er lavet for nordisk film, som solgte det til tvdanmark så jeg skulle være ualmindelig heldig hvis jeg kunne finde det nogen steder... han foreslog så at jeg ringede til nordisk film og talte med dem om de har bånd registrering på 48 timer. Men nu stopper min søgen altå smiley har tjekket youtube og det eneste 48 timer der er der er om nogle danske mænd der køber thailænder...

Kommentér på:
Gammel dokumentar om hundeavl og udstiller

Annonce