691 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Gammel dokumentar om hundeavl og udstiller Gammel dokumentar om hundeavl og udstiller
Hej for en del år siden så jeg et Dansk dokumentar program om hundeavlere eller også var det om hundeudstillere jeg tror det var begge dele, mener det var lavet for det som dengang hed Tvdanmark.
De fulgte vist 3 eller 4 forskellige som var helt vilde (besat) med hunde, mener der var en dame som smed tvfolkene ud til sidst, da de begyndte at stille spørgsmål ved hendes hundes forhold?
Det er kun brudstykker jeg kan huske, men så håber jeg at i kan hjælpe med hvad programmet hedder?
Eller bare nogle flere detaljer?
0 synes godt om
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 6
okt 2008
Følger: 37 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 3.763
Kan det være det?
aug 2007
Følger: 40 Følgere: 82 Hunde: 8 Emner: 521 Svar: 12.529
Fundet - tror jeg "So f**cuking special" med Christine Feldthaus - tror jeg:
Programrækken på DR2 - søndage kl. 20.00
So F***ing Special: Som hund, så ejer!
Livsstilsekspert Christine Feldthaus er stolt af sin delehund, "Lego", men det er jo ikke særligt specielt. Der er nemlig cirka 600.000 hunde i Danmark. Det, der er specielt er, at danskerne i snit spenderer 187.000,- på deres hund i dens levetid. I dette afsnit af So F***ing Special dyrker Feldthaus de danske hunde ejere og vi møder præmie pudlen, hunde danseren og anti-depressions hunden. Og så ser vi på de sidste nye gadgets til hunden.
maj 2008
Anyways jeg skrev til Discovery igår som ejer SBS tv som ejer kanal 4 og kanal 5 som er de gamle tvdanmark kanaler, og de svarer tilbage :
Hej Carina
Det er ikke et program vi kan se i vores database.
Vi genudsender ikke så gamle dokumentarer, der kan være set meget for de medvirkende, så det er ikke fair at sende programmer der er så gamle, typisk når vi sender dokumentar har vi dem liggende max 2 år.
God dag
......
Nej hvor ville jeg gerne se det program igen
aug 2007
Følger: 40 Følgere: 82 Hunde: 8 Emner: 521 Svar: 12.529
maj 2008
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 31 Svar: 5.498
Kan det passe, at det er 6 år siden ? Da Peia var hvalp, var vi på et påskeskue på Falster, hvor der blev filmet til en tv udseendelse om hundenørder og udstillingsfolk. Det var med en af de populære tv værter, måske Hans Pilgaard.
Men hvad det hed og hvilket program, det blev vist på, kan jeg ikke huske.
maj 2008
maj 2008
Gammel dokumentar om hundeavl og udstiller