{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.261 visninger | Oprettet:

Sunde snack {{forumTopicSubject}}

jeg søger sunde snacks til min kæreste.
Jeg er for anden gang i gang med kostomlægning og han er næsten med denne gang.

Men jeg mangler ideer til snack om aften, hvis man bliver lidt lækker sulten.
Min kæreste er mega kræsen, og vil ikke have grønsager og frugt som snack. Nødder er han heller ikke vild med.... What to do???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sunde snack
  • #2   7. mar 2016 Jeg har med mellemrum kørt med nogle af de der sukkerfri bolsjer, pastiller og lign. Fx gajol, wertos (staves?) ægte, tyggegummi også nogle gange.
    Man skal dog huske på at spiser man en hel pakke gajol på en aften skal man ikke gå for langt fra et toilet resten af aftenen smiley

Derudover en kop the eller lidt udskåret melon, rosiner..

Men helt ærligt, så synes jeg, det bedste har været at vende sig til, at man ikke spiser efter aftensmaden. Det har fungeret bedst for mig smiley

• #3   7. mar 2016 Jeg spiser somregl også kun hvis jeg har trænet om aften. Men min kæreste mangler lidt lidt motivation. Så han har stadig lidt brug for snacks, og så heller et sunder alternativ til slik, for er det i huset kan jeg ikke lade det være.

Det er vigtig vi begge taber os,for vi vil gerne have børn, og set går ikke så godt....

• #4   8. mar 2016 Saltmandler, eller lakridsmandler. De smager fantastisk smiley

• #5   8. mar 2016 Beef jerkey?
    Hjemmelavede popkorn med minimum olie.
    Mørk chokolade af god kvalitet

Ej jeg ved det ikke, for jeg nøjes bare med kaffe eller te, en øl eller et lille glas vin til lidt kiks, ost, frisk eller tørret frugt/bær og nødder eller et lille stykke mørk chokolade eller 5-6 stykker lakrids. Ofte nøjes jeg med 1/2 glas vin eller en kop te og et par dadler.

• #6   8. mar 2016 Man skal lige huske at rigtig mange nødder og tørrede frugter feder ganske betragteligt faktisk. Så ja, det er sundere, men man kan ikke grovæde det, fx er den anbefalede snack-portion af mandler 10stk. Så tæller de for et mellemmåltid, så der er også en del kalorier i den slags.

• #7   8. mar 2016 Altså pt er mit go too:

Hjemmelavede lakridsmandler (ja det er nødder men det er også salt og lakrids)
    Beef jerky -i alle mulige varianter
    Frugt dyppet i mørk chokolade
    og så har jeg fået sådan en lékué popcorns laver til mikroovnen der kan lave en portion...en kæmpe portion -popcorn helt uden fedt...de er måske en lille bitte smule tørre men det er omkring 200kcal for en kæmpe skål -HALLELUJA!! smiley smiley

• #8   8. mar 2016 Bagt havregrød. Smager af kage (banan/blå er et hit herhjemme, men jeg har forsøgt med et ton af kombinationer) og ikke ret mange kalorier. Mætter så man kun spiser en
    http://spisestuen.dk/2016/01/bagt-havregroed-perfekte-morgenmads-muffins/

• #9   8. mar 2016 de havergrødsmuffins dem vil jeg prøve.
    mandler laver jeg en gang i mellem til mig selv.
    vi har en popcornsmaskine, som også kun bruge meget lidt olie...
    jeg vil se om jeg kan finde nogle müslie bare som ikke har så mange kalorier i sig., måske dem fra isis...
    tak for alle jeres gode råd.
    jeg skal hjem og lave havregrødsmuffin i aften......

• #10   8. mar 2016 Jeg laver gerne en 42 af gangen (det passer med en liter mandeldrik, som smager fucker klamt i kaffe) og så ryger de i fryseren. Jeg spiser sådan en til morgenmad hver dag, så de må godt være lidt forskellige. Hvis du eksperimenterer med frugt, så vælg noget med forholdsvis lidt væske. Jeg lavede nogen med jordbær fra frost, som simpelthen aldrig blev bagt færdig. Ellers har jeg smidt banan, æble, pære, kiwi, blåbær, brombær, mandler, hasselnødder, rosiner og abrikoser i. Og krydret med vanilje, lakrids og kanel. Jeg bytter også honningen ud med mere frugt.
    Jeg giver dem forøvrigt omkring 40 minutter i ovnen, men vores ovn er lidt træg i det.

• #11   8. mar 2016 de der karen volf bar kan vist ikke ligefrem betragtes som sunde snacks,,, 400 kalorier/100 gr?? smiley hvis jeg skal stille trangen lidt tager jeg et glas kakao, hvis det er for at sidde og gumle bliver det tit til en form for nødder. selvom det heller ikke ligefrem er sundt i størrere mængder..

men det bliver sgu nok op ad bakke hvis han nægter at spise frugt og grønt.. hvis der er dage hvor det er dig der laver mad må du bare proppe en masse grøntsager i. så må han jo spise eller ladevære-- jeg var heller ikke meget for den slags engang. men det er kun et spørgsmål og at vænne sig til de, så vil man slet ikke undvære det smiley

• #13   8. mar 2016 ha ha nej. men det bliver den da stadig ikke sund af?? ja jeg har også tabt en del kg. selvom jeg stortset spiser hvad jeg vil. bare mindre af det og så sørger jeg for at forbrænd det jeg indtager smiley

• #15   8. mar 2016 Jeg synes det går fremad med hans vaner ang grønt. I dag har vi fået frikadeller med salat, som indeholdte agurk, gulerod, og avokado.
    Og jeg glæder mig meget til at smage muffins i morgen til morgenmad.
    Jeg har lige bagt 15 stk.

• #16   8. mar 2016 Jeg har også en mand, som mener at frugt og grønt hører til dyrefoder. Han spiser ikke deres foder, hvis de holder sig fra hans.
    Han skal så ikke tabe sig. Tværtimod. Han vil meget meget gerne tage 10-15 kilo på. Så han mæsker sig i slik og kager imens jeg sidder og tæsker gulerødder. Og hvem tager på???
    Men jeg skal perøve de havregrynsmuffins. heldigvis har jeg hundesvømmeholdet som prøveklude (y)

• #17   9. mar 2016 Saltstænger er faktisk også OK. De indeholder mest luft og man har noget at knase på.
    Vi bruger også lidt forskelligt røget kød som snack (lammekølle, mørbrad o.l.). Vi skærer det i små stykker og så sidder og nyder det. Det har desuden den egenskab at man ikke rigtigt kan spise særligt meget af det før man har fået nok.

• #21   9. mar 2016 FLØDEBOLLER

Spangsberg med pistacie er go´e!!!!!

Jeg gik hos vægtkonsulenterne for en del år siden. Her var vi til et møde og der blev også talt om sødt. Så var der en der formastede sig til at sige at hun havde HØRT at HVIS man ikke kunne holde sig fra sødt, så var en enkelt flødebolle en mulighed. HOLD da op. 3. verdenskrig brød næsten ud. Foredragsholder tordnede op om at DET var det samme som at tilbyde en alkoholiker en øl. Jeg sad og tænkte: "Dette er for fanatisk til mig!!" så jeg undlod møderne fremover.

• #22   9. mar 2016 Vindruer? Dejligt søde, men samtidig godt knasende smiley

• #23   9. mar 2016 Jeg er VILD med vindruer. Det skal være de blå eller de sorte. MUMS. MEN, det bliver også kedeligt i længden.

• #24   9. mar 2016 Mette hahaha så skal du prøve at foreslå det der hed weightwatchers engang, at de istedet for deres -stjerneklistermærke pr 3 kg. indførte en cheeseburger....

ups..

• #26   9. mar 2016 Jeg er rimelig stor fan af æblebåde med peanutbutter på.. Smager virkelig godt!
    Afhængigt af peanutbuttermændgen tror jeg det kan gå for at være rimelig sundt.. smiley

Ellers kan man lave virkelig god "is" med den helt rigtige konsistens ved at blende frosne bananer, som tilsættes lidt peanutbutter og hakket mørk chokolade for smagen. (Min veninde som ellers også er ret frugt og grøntsager forskrækket er vild med det!)

Chokolademousse lavet på avocado, et par dadler og kakao smager også sindssygt godt, men der er jo så også en del kalorier i avocado.

Ellers spiser vi frugtsalat, hvor cremen lavet på yoghurt naturel/skyr rørt med vaniliepulver (ikke vaniliesukker) og en tsk honning.

Kommentér på:
Sunde snack

Annonce