1.058 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 38 Svar

Nørdetråd- World of Warcraft :-) Nørdetråd- World of Warcraft :-)

Hej med jer smiley

I forbindelse med en gammel tråd om hvad folk spillede, opdagede jeg at der faktisk var super mange herinde der spiller WoW. Tænkte derfor at det da kunne være meget hyggeligt at få det samlet i en tråd for sig selv smiley

Så hvis du spiller - hvilken server er du på? Hvilken character spiller du primært med?

Jeg er selv lige flyttet til Silvermoon fordi min gamle server efterhånden var død - her er jeg med i en dansk guild, super hyggeligt.

Jeg spiller med en draenei hunter, som pt. er i level 23 smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nørdetråd- World of Warcraft :-)
  • #1   16. mar 2016 Jeg spiller lidt engang i mellem, det er dog ikke så tit, da min kærestes computer brød sammen, så jeg har ikke nogen at spille med smiley

Jeg har characters på en del forskellige servere, de er dog ikke særlig højt level, da jeg først startede i oktober, og fordi jeg har lavet en masse forskellige, så jeg kan spille lige det jeg er i humør til xD

• #2   16. mar 2016 Jeg spiller også alene, det er lidt hyggeligere når man har nogle at spille med smiley Syntes dog at det hjælper meget at være med i en guild smiley

• #3   16. mar 2016 I andre lignende spil, som jeg har spillet mere aktivt, der har jeg også spillet alene og været med i en guild, det var nu også meget hyggeligt, som du siger.
    Jeg tror også at det kunne blive relevant for mig i WoW, jeg skal bare ind i en periode hvor jeg har mere tid til at spille ^^

• #4   16. mar 2016 Det er det nemlig smiley Men fedt du kommenterede - lad os håbe at flere spillere herinde kommer frem smiley

• #5   16. mar 2016 Tænkte at det kunne være motivation til at få spillet, hvis der er en del herinde fra der også melder sig på banen smiley

• #6   16. mar 2016 Louise, hvilken Guild er du i?

Jeg er lidt nørd smiley Spiller vel et par timer engang imellem.... hehe

Spiller på Silvermoon, hvor jeg har 4 lvl 100. Har et par på andre servere også.
    Er i en dansk hygge guild, hvor det kun drejer sig om at have det sjovt, gider ikke/har ikke tid til at raide hardcore mere.

• #7   16. mar 2016 Guilden hedder "Hvem sagde Kage" smiley

• #8   16. mar 2016 åh jeg får helt lyst til at spille igen smiley
    Da jeg spillede sidst tror jeg det lykkedes mig at få to styks i lvl 90.. En Human mage og en Tauron Druid..
    Åh og hvilken server er et vældig godt spørgsmål.. Spillede på Bladefist i starten og var enormt glad for det, men da mit guild flyttede server og mine venner spillede på en helt 3. (og de spillede Horde) måtte jeg tage et valg.. Det blev at min Druid flyttede til mine venners server, og selvom Healer aldrig har været min interesse så var det altså det vi manglede i vennegruppen xD

Jeg har endelig fået en computer der kan spilles på igen (har været mac-only i et par år) og nu er lysten kommet op igen.. Men tiden og pengene er ikke til det, så må vidst nøjes med HOMM3 lidt endnu smiley

• #9   16. mar 2016 Og så kommer Horde siden lige ind igen smiley

Jeg spiller ikke for tiden, da jeg desværre ikke har råd. Men når jeg spiller er det Blood elf Hunter - beast master og Blood Elf paladin healer smiley
    Jeg kan ikke lige huske server navnene. smiley

• #10   16. mar 2016 På min gamle server spillede jeg også horde smiley Nej det koster lidt, hos mig trækker de bare automatisk så mærker jeg det ikke rigtigt smiley

• #11   16. mar 2016 Man kan købe "Tokens" for Guld på AH, så man ikke skal betale hver mdr.

Det koster omkring 75k guld, så man skal være lidt ferm til at grinde og sælge. En Token varer 30 dage.

• #12   16. mar 2016 Kennel Haiki's det er vildt smart at de har lavet det (Det var kommet sidst jeg spillede) men jeg tjener ikke i nærheden af nok guld til at få det til at køre desværre smiley

• #13   16. mar 2016 Ja det er super smart at man kan det, dog skal man godt op før det er til smiley

• #14   16. mar 2016 Jeg spiller også Wow. Spiller på azjol-nerub og på stormrage. Har min main på stormrage. Spiller hunter.
    Har også spillet på silvermoon så har stadig et par toons der, men de er nok ikke så høje i lvl.

• #15   16. mar 2016 Hyggeligt smiley De servere kender jeg ikke lige. Når jeg lige har lidt penge, vil jeg have flyttet to fra Bloodhoof over på silvermoon så jeg har dem samlet smiley

• #16   16. mar 2016 Jeg spiller på Darkmoon Farrie smiley

• #17   16. mar 2016 Og her i huset er vi 4 der spiller,hvilket vi stort set har gjort siden wow startede,vi har hvores egen lille hyggeguild på Terokkar serveren.
    Vi spiller så ikke så meget om sommeren da vi også har hvores mc at passe

• #18   16. mar 2016 Hahahahah gik lige ind på battle.net for at tjekke servere.. Jeg kan se jeg har en Blood elf hunter lvl 90 på Eonar, min blood elf hunter på Arathor (den jeg spiller på) må så være en jeg har fået boostet da jeg har købt en udvidelse, for jeg kan umuligt have siddet og spillet på 2 smiley Men nå så spiller jeg åbenbart også på Eonar smiley

Min Blood elf paladin healer i lvl 66 er på Silvermoon kan jeg se smiley

• #19   16. mar 2016 Kan ikke lade være med at lægge mærke til dit navn herinde solvej.
    Faktisk bliver jeg kaldt sunshine og hedder det også ingame. Lidt sjovt hvis også det er dit kælenavn.

• #20   16. mar 2016 Solveig, altid hyggeligt at møde navne søstre smiley hehe..
    Jeg bliver ikke kaldt Sunshine, det er fra en sang, men jeg er tit blevet kaldt sol på vejen smiley smiley

https://www.youtube.com/watch?v=rc2jsjnt-HY (Det er Luckys sang)

Jeg har ikke haft et fast navn i spil, for jeg har ikke nogen specielle navne, så pt går jeg under navnet JevloS, har ingen ide om hvordan det skal udtales (hvis man ikke læser det bagfra) smiley
    Kan ikke huske hvad jeg hedder i Wow, men der skal jeg nok have en Only Sunshines character smiley

• #21   16. mar 2016 Helle: det lyder bare super hyggeligt, hvor ville jeg elske at spille med familien - desværre er jeg åbenbart eneste nørd herhjemme smiley

Jeg hedder også altid alt muligt underligt, da jeg intet kaldenavn har. Godt man ikke skal logge ind nogen steder ved brug af de navne smiley

Men jeg elsker at spille spillet, har også spillet de i en del år efterhånden og jeg er stadig grøn på mange områder - der er så mange forskellige ting at lave, så mange måder at spille på. smiley Jeg syntes absolut det er de penge værd.

• #22   16. mar 2016 Louise, lige i WOW er det heller ikke det store "problem" fordi man netop giver navn til hver enkelt character. Jeg spiller dog en del i spil hvor det ikke er sådan, men hvor man bare har sit faste navn (man kan skifte det, men ja...) og der vil jeg gerne have noget specielt, så det ligesom er MIG og ikke bare en af mange. ved godt folk der ikke kender mig ikke kan huske det alligevel, men du ved ligesom de professionelle har et navn som vi alle kender dem på. Men hver gang jeg finder på noget, så er der allerede nogen der hedder det. Det eneste navn jeg indtil nu har fundet som er specielt nok er jevloS, men det er bare et træls navn, hvis nogen skal udtale det smiley

• #23   16. mar 2016 Haha ja det kan du have ret i Solvej, det er ikke nemt så. Mine characters hedder også stort set det samme, blot med et bogstav fra eller til smiley

• #24   16. mar 2016 Min ældste character hedder det samme som min kærestes bare med et ekstra z.. Det var forvirrende når vi spillede sammen på dem smiley Men jeg var idé forladt da jeg skulle lave den, så jeg lånte lige hans smiley

• #25   16. mar 2016 Haha ja det kunne jeg godt forestille mig var besværligt smiley Syntes det bliver lettere og lettere at komme på nye i takt med tiden smiley

• #26   16. mar 2016 Jeg kan efterhånden et ton navne, problemet er bare at finde dem der ikke er taget smiley

• #27   16. mar 2016 Rigtig nok, især på servere med high popularitet som jeg helst spiller på smiley

• #28   16. mar 2016 Nu måtte jeg altså lige ind og se hvad jeg egentligt har brugt (udover kærestens)
    Jeg har 2x OnlyDarkness (man er jo Horde ikke smiley ) Det er mine to main characters, de er på hver deres server, derfor samme navn.
    MEN jeg kan se at jeg også har en OnlySunshine, som jeg så ikke har spillet på siden den kom i lvl 15 smiley
    Kan også se at jeg har en Grimmling - det er sjovt nok en undead mage (den har jeg heller ikke spillet på)
    Og så lige en jeg faktisk godt kan lide, men som igen er på en character jeg ikke har spillet på, Fireheart smiley

• #30   17. mar 2016 Gosh, hvad denne tråd har fået mig til xD Prøvede at logge ind på Battle.net, men min authenticator er på en gammel mobil, så nu har jeg sendt ikke bare én men FIRE Support Tickets afsted (dog ikke med vilje).. Nå ja, så må jeg jo se hvilken én de svarer på smiley

Jeg ved at min Mage hedder Mulanie og har en Draenei Hunter ved navn Nezzani.. Min Druid hedder vidst Poochielips eller noget i den stil xD

• #31   17. mar 2016 Sjovt at vi er så mange herinde der er på Silvermoon smiley

• #33   17. mar 2016 Wauw - mine fire tickets virkede - har nu adgang til min account igen!
    Kan se min druid er på Defias Brotherhood, mens min Mage stadig er på Bladefist..

• #35   17. mar 2016 Pia ja vi er mange danskere derinde, men syntes nu aldrig jeg støder på nogle "løse" - dem jeg møder er dem der er i de danske guilds, som der jo så er et par stykker af. Vi er 600 og noget i min guild smiley

• #36   17. mar 2016 Ja Melanie, velkommen tilbage smiley

• #38   17. mar 2016 Jep smiley Og så er det bare totalt hyggeligt, man møder mange mennesker den vej igennem. Vores guild holder blandt andet guild fest en gang om året hvor de som lyster mødes og griller smiley

• #39   17. mar 2016 Nu vidste jeg ikke at jeg var på silvermoon eller at der var mange danskere derinde, så jeg er løs smiley Men jeg er også kun lvl 66 så det tæller nok ikke. Jeg var i et guild, for at have guild fordelene, men det var ikke dansk og ikke et jeg var aktivt i. Tog bare det første det bedste.
    men hvis jeg kommer tilbage i spillet på et tidspunkt, kunne det da godt være jeg skulle søge efter et dansk smiley

• #40   17. mar 2016 Jeg syntes ihvertfald at jeg får meget mere ud af de danske. Mit engelsk fejler intet, men ofte syntes jeg at de udenlandske lukker alt og alle ind for at få et højt antal medlemmer - og nogle er altså bare ikke værd at have i guilden. Den jeg er med i er ren hygge guild, og de er søde til at hjælpe hvis man har brug for det, og så er de generelt bare super sociale både i chatten og på team speak. smiley

• #41   17. mar 2016 Da jeg spillede på arathor var jeg i et rigtig hyggeligt engelsk guild som jeg var glad for smiley Jeg er ikke specielt god til engelsk, men det gik ok.
    Jeg er 100% hygge guild, hvorimod min kæreste gerne vil noget mere, så vi plejer at prøve at finde et guild der kan lidt af det hele, fordi vi gerne vil være sammen, men det kan være svært at finde smiley

Og så er det jo lige med at finde dem der spiller på Horde siden, for kan ikke bruge et primært alli guild til noget smiley

• #42   17. mar 2016 Da jeg skulle finde min guild, søgte jeg bare rundt på nettet. Ofte er de jo at finde i de mange forums rundt omkring - en anden ting er at skulle finde en som passer, på ens egen server. Jeg måtte skifte begge gange, for at komme i den guild jeg gerne ville være i smiley Men syntes ikke de var svære at finde, men at vente in-game, finder jeg næsten umuligt smiley

Kommentér på:
Nørdetråd- World of Warcraft :-)

Annonce