13.286 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Foldning af festsange Foldning af festsange

Måske er der nogle herinde der har en god ide og et link til en måde at folde festsange på. Den skal bruges til en dames 60 års fødselsdag.
Det er så kedeligt bare at dele et stykke fladt papir ud. Og man får små knopper over det hele når sangene er rullet sammen og man kæmper for at få dem rullet ud så de er til at læse/synge.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foldning af festsange
  • #1   23. okt 2006 Som en vifte med et sikebånd omkring?

• #2   23. okt 2006 Trekantede.

• #3   23. okt 2006 Annie M
    Hvordan folder jeg et stykke A4 til en trekant.

De skal kunne ligge i en kuffert. Hun ønsker sig en kuffert.

• #4   23. okt 2006 Når nu de skal ligge i en kuffert så fold dem som en skjorte...
    På bibloteket efter en bog eller led lidt på nettet...

• #5   23. okt 2006 iIIH DE SMÅ KNOPPER DEM KENDER JEG ! ! ! !
    hvem,har ikke sidde det og døjet med et klistermærke som river halvdelen af papiret itu for der efter at skulle rulle og dreje papiret så det ikke folder sammen igen???
    Hmm... men folde arbejde tager tid, derfor plejer jeg at ligge tid i sangskjuleren i stedet for også blot folde sangene som små firkanter, det er hurtigt og nemt at folde ud og skal de pyntes lidt så er et silkebånd da altid sødt smiley :-) var engang til en fest hvor de havde lavet sangene som hotdogs, det var også ret festligt **GgG**

• #6   23. okt 2006 den med skjorterne er kanon, hvis det skal være i en kuffert ! ! ! ! ! iiih må jeg stjæle den ide til hvis jeg en dag får brug for den smiley

• #7   23. okt 2006 nemmerlig Kiki... det var også lidt det jeg havde i tankerne..

• #8   23. okt 2006 hvordan man folder et a4 til en trekant. du folder først det ene hjørne over til den anden side. så folder du det resterende stykke op over trekanten, og det sidst styke folder du tilbage igen så det hele danner en trekant. forstod du det. meget svært at forklare, ellers må du ringe hvis du vil bruge den ide.

• #9   23. okt 2006 Tak for inspiration. Jeg tror lige jeg går på jagt efter vejledning til skjorten. Jeg laver den også tit af mælkekartonen. Ellers bliver det til trekanter.

• #10   23. okt 2006 Jamen er det til en kuffert kan du jo bruge det samme som jeg brugte til mine svigerforældres kobberbryllup.

Jeg havde tegnet en bluse, bukser, t-shirt og nederdel Derpå blev sangen skrevet og det hele blev kopieret op i A3 og hvert stykke blev klippet ud og påført knapper, blonder og roser og hængt på en tørresnor. (melodien var tørresnoren) men det kan jo passende gå i en kuffert smiley

Det var en kæmpehit den aften:)

Kommentér på:
Foldning af festsange

Annonce